löytyykö tosihifistejä tältä palstalata kyselisin vain mielipiteitä
choruksen mondo99 lattiakaijuttimista et onko ne paremmat kuin M-10 jalustakaijuttimet vai toisinpäin ku olen laittamassa ja en osaa päättää!!
M-10 kiehtois enemmän ku haen äänen laatu mut mulla oli noi mondon 99 testeillä ja olin kyllä ihan tyytyväinen. mut en tiedä onko se ihan hintansa värtti ku itellä on noi choruksen 662 ja vertigo subwoowerina tällä hetkellä. ei siinä äänessä ny niin kauheeta eroa ollu muutako et mondoissa oli paljon matalemmalle ulotuva Basso ja tarkempi ja tieten voimakaampi. En ole noita M-10 päässy kuuntelemaan onko ne mistään kotosin ku hinnat pyörii samoissa näillä kahella kaijuttimella. Kertokaa omia mielipiteitänne!!! Rakennan Teatterihuonetta tuleevaan taloon sinne ois tarkoitus laittaa!!! KIitoksia vastauksista jos vaivauduitte vastamaan =)
choruksen mondon 99 vs chorus M-10
5
3420
Vastaukset
- Chorus M1
Jos sinulla on subbari, ei pääkaiuttimien tarvitse toistaa kovin alas. Tuossa mielessä hiukan ihmettelen, miksi haluat myös pääkaiuttimilta alas ulottuvaa bassotoistoa. M10:n ja 662:n sointieroista en tiedä. Entäpä Mondo-jalustakaiuttimet?
- Virittelijä
Tulee mieleen parikin syytä, miksi voi olla hyvä idea käyttää alas toistavia lattiakaiuttimia JA subbaria: jos kaiuttimet ovat kolmitiemallia, bassot eivät sotke keskiäänten toistoa ja yleensä herkkyys, dynamiikka ja tehonkesto ovat suuremmat kuin kaksitiejalustamallissa.
Toinen syy liittyy jakotaajuuteen kaiuttimien ja subbarin välillä. Jos pääkaiuttimet toistaa alas, voidaan jakotaajuuskin säätää alas, mikä osaltaan auttaa kadottamaan subbarin paikallistettavuuden, eli sen suuntaa on vaikeampi kuulla.
Jos jakotaajuus on korkealla, subbarin sijainti kuuluu paljon helpommin. Kappalejako ei toimi, mikä on ärsyttävää!
- kiskurihintaisia
itellä jamo studio 190:t ja oon tosi tyytyväinen saundiin, maksoikin vain pari satasta. tätä korkeempaa hintaa en näe tarpeen maksaa yhdestäkään kajarista. ja jos teatteria oot väsäämässä niin tarviit 5 kajaria eli 5 x jamo 190 pääset varmasti halvemmalla, ja rahaa jää tärkeimpään eli bisseen =)
- ...
Tässä taidettiin kysyä mielipidettä hifiharrastajilta eikä teinijumputusta kuuntelevilta bissenlitkijöltä.
- chorusman
... kirjoitti:
Tässä taidettiin kysyä mielipidettä hifiharrastajilta eikä teinijumputusta kuuntelevilta bissenlitkijöltä.
elikkä itselläni on ollut noi mondon 77 ja jostain syystä ne ei ollut hintaan nähen niin hyvät vertailin niitä choruksen 662 ja tuntu et 662 soivat paremmin tästähän voii moni olla eri mieltä ja alas ulottuvaa bassoa haen pääkajareista sen takia koska on melkein mieluisempaa kuunnella pelkillä pääkaijuttimilla. subwooweri mukaan tietenki elokuviin, joten olen vain nyt joutunnut käyttämään tota subwooweria koska chorus 662 ei juurikaan toista bassoa kovinkaan. Mondo 77 taas liikaa keskiääni jäi varjoon aika kovin ja sit taas diskantti korostu liikaa meni vähän sekavan kuuloseks noi mondon 77!! ja taas mondon 99 tuntu jo toimivan ihan hyvin sen takia vaan kyselisin kokemuksia tosta choruksen m-10 ku siitä ei ole oikein mitään kokemusta!!! kiiitän vastauksista!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894