taloon on piirretty 4 eri seinään alas menevä ikkuna, eli tarvitsemme niihin ikkunoihin turvalasit. Onko nämä turvalasit kovastikin tavallista kalliimpia? Kannattaako ulkonäön kustannuksella kuitenkin laittaa ikkunan alaosa 70 cm korkeuteen, jotta voi laittaa normi-ikkunan, jos hinnasta on siis kyse.
entäs oletteko kuulleet komposiitti-ikkunoista, jotka ovat uusinta uutta.Mikä niissä on hyvää?
turvaikkuna ja
5
847
Vastaukset
- Muuten normikamaa
Katohan tästä osviittaa: http://www.pihla.fi/inet/pihla2/akpmedia.nsf/Resources/Pihla Hybridi esite/$file/Pihla_Hybridi_w.pdf
- Häh?
eikös se oo muovia......ämpäri värkkiä...
- mitä ikkunan
taakse tulee eli mitä näet siitä lasin alareunasta. Esim. puutarhakalusteet, komeat sokkelin reunatäytteet. Ellei sohvan selkänoja rajoita näkymää sitä ennen, elikä ulkoa voit iailla komeaa sohvan taustaa ikkunanläpi...
Korkeisiin ikkunoihin tarvitaan mielestäni esim. yläkertaa ilman terassia ja riittävästi tilaa, ettei sohvaa tarvitse sijoittaa ikkunan eteen... - 34dgd
Eiköne vastaa ihan auton tuulilasia. Voi olla että menee säröille, muttei hajoa ja et loukkaa itteäs jos vaikka meinaat horjahtaa läpi.
- hölöhg
RakMK F2 esim omakotitaloissa turvalasin(karkaistu,laminoitu), sijasta voidaan käyttää 6mm lasia. Ei juurikaan vaikuta ikkunan hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469