siitä,että kun sanoo tv-luvan irti,niin ovatko heti tarkasatajat tulossa vierailulle. Mä vaan olen lopen kyllästynyt näihin kaikkiin uusintoihin,mitä tuolta toosasta tulee.Siis ihan valmis luopumaan koko toosasta.Laitan siis vanhan telkkarini myyntiin,tai sitten vien sen kierrätykseen.
onko kellään kokemusta
13
334
Vastaukset
eikös se ole tulossa joku mediamaksu, vai -veroko se on, jonka joutuu maksamaan oli telkkua eli ei...
- pookionki
olen sitä mieltä, että sitä mediamaksua ei tule ikinä.
- se tyhjästä maksaminen
pookionki kirjoitti:
olen sitä mieltä, että sitä mediamaksua ei tule ikinä.
silti jatkuu.
- Pirre*
se tyhjästä maksaminen kirjoitti:
silti jatkuu.
jos käytön mukaan pystyisi ostamaan ohjelma aikaa, ja pystyykinhän sitä, nykyään on jo maksullisia kanavia, mutta mites muu media, radiokinko korttikäyttöiseksikö?
- HTZA
ja syyllistetään, kuten raitista autoilijaa.
Sinua syyllistetään kotikäynneillä, kyttäyksellä, puhallusratsioilla, liikennekameroilla, et saa rauhaa edes kotonasi.
Olet ikuisesti merkitty roistoksi, oletetuin syin, tuolla perusteella voidaan pidättää, jopa, viikoksi.
Sitten vaan pyydetään anteeksi.
Ja siinä kaikki.
Jos tutut sattuu näkemään, niin ne pitävät sinua rikollisena lopun elämäsi. - ei ole telkkaria
ollut sen jälkeen kun siirryttiin digiaikaan, Myös telkkariluvan sanoin silloin irti, kertaakaan ei ole tarkastajaa näkynyt oveni takana.
- Heikunkeikku
...televisiota. Harmillista, kun täällä päin Suomea ei televisiolupatarkastajat ole kertaakaan käyneet oven takana. Jos mukava tyyppi olis, niin käskisin kaffeelle.
Mitäs sillä on väliä, jos sun luo tulee tarkastaja, jos kerran olet laittanut television pois? Sanot vain reippaalla ja kuuluvalla äänellä, että sinulla ei nyt sattumoisin sellaista ole.
Jos et halua, että joku tulee asuntoosi todella Tarkastamaan, että sitä ei ole, niin sinun ei tarvitse päästää häntä sisälle. Hän ei saa tulla sisälle, jos sinä kiellät.
Vaikkapa mitäpä se haittaa, jos tulee, kerran sitä tv:tä ei löydy. - simo silmukka
tarkastajaa jos hukkaat telkkarisi, eihän sinulla ole koko vehjettä enää.?
Yksi tuttu sanoi tv luvan irti kun telkkari ei niillä kunnolla näkynyt. Siitä on aikaa kohta vuosi. Kerran on joku soittanut ja ilmoittanut että tarkastaja tulee mutta tuttu on sanonut että antaa tulla vaan. Saa sekin kokeilla jos vaikka sais tekkarin näkymään!
Mutta siis tosimielessä, kai ne aika pian tulee käymään. Itse olen niin lainkuuliainen että en sano lupaa irti vaikka kuinka ottaa nää uusinnat päähän.
Ja se mediamaksu tulee, ennemmin tai myöhemmin. Sen joutuu maksamaan jokainen vaikka ei telkkaria edes olisi.
Seuraavaksi tulee varmaan kaikille autovero ja senkin joutuu maksamaan, oli sitten autoa tai ei...- että tulee,
mediamaksu, saavat kaikki elää rauhassa, pelkäämättä ovikellon pirausta. Älytöntä alkaa nyky-yhteiskunnanssa lainsuojattomaksi, omasta tahdostaan. Opettaa se tapa vielä lapsilleenkin.
- sukeltaja5
että tulee, kirjoitti:
mediamaksu, saavat kaikki elää rauhassa, pelkäämättä ovikellon pirausta. Älytöntä alkaa nyky-yhteiskunnanssa lainsuojattomaksi, omasta tahdostaan. Opettaa se tapa vielä lapsilleenkin.
Kovaa tekstiä!
Lainsuojaton? Mitä lainrikkomista se on jos katsoo omassa kodissaan itse ostamaansa telkkaria? Luulen että täällä on suurempiakin rosvoja vapaalla jalalla.
- "Alli"
Sinä itse päätät kuka sinun kotisi kynnyksen yli astuu
- A.A.
Esim Cannoball, Hell's Angels, ovat hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828