Opal

pareee

Etsäviitsisitsä kertoo minkälainen paikka hotelli Opal on?

Eniten kiinnostaa kuinka pitkä matka Lazur-baarista on ja onko turvallista kävellä kahen tytön sieltä pienessä sievässä takas hotelliin?

Muutkin kommentit ja vinkit tervetulleita :)

3

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkjdöfdköds

Väkeä on reitillä aina sen verran, ettei mitään pitäisi salaa päästä tapahtumaan, ellette ole "aivan vietävissä". Hotelli on mukava ja siisti, hyvä uima-allas ja aamupala erinomainen. Hyvää matkaa!

• J

Tänä yönä tultiin Opalista takas Suomeen ja täytyy sanoa, että hotelli on bileporukalle sopimaton perhehotelli, jossa saatiin hotellin johtajalta varoitus kun juteltiin yöllä parvekkeella ilman muuta mölyämistä. Ei siis ainakaan meidän kolmen mielestä sovellu nuorille. Aamupalalla ei käyty kun kerran, kun sieltä ei mitään syömisen arvoista löytynyt. Sijainti on hyvä, lähellä kukkaiskatua ja allasalue ok, siitä ei tosin päässyt nauttimaan säiden takia kuin parina päivänä.
        Hyvänä asiana hotellista jäi mieleen vain naapurihuoneen tytöt. Sunny Beachin baareista sen verran, että Den Glade Viking oli ehdottomasti paras mesta, varsinkin Grand Closing Party 10.9...

• ..

Itse pidin Opalista. Elokuun puolesta välistä oltiin pari viikkoa, aika hiljaista oli silloin hotelilla ja varmaan puolet huoneista tyhjillään. Mikään bilehotelli ei siis todellakaan ole, mutta sopiva niille jotka haluavat hotellin missä voi nukkua. Juhlia voi kyllä siellä baareissakin, niitä kun ihan pari hassua Sunny Beachilta löytyy ;) Minulle ainakin aamupala maistui. Hinta/laatusuhteeltaan hotelli oli oikein hyvä ja palvelu ystävällistä. Voin suositella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1514
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1410
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      56
      1230
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      29
      1119
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      962
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      918
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      882
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      733
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe