Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ystäviä, ystäviä

outotyttö?

Hei!

Miksi tuntuu, ettei ystäviä ole koskaan tarpeeksi:)
Muuttanut olen jo kertaalleen kotikaupungistani ja nyt uusi muutto suunnitteilla edessä (ehkä Lahti, TRE? Ota ja tiedä..) Olen juuri kohta 28-vuotiais nainen, joka ei ilmeisesti ota asettuakseen millään..:) Ammatti on ja korkeakouluakin käyty, työtönkään en ole.

Mies jäi noin vuosi sitten ja lapsiakaan ei ole siunaantunut, omaa paikkaani haen vieläkin, vaikka kai sitä pitäisi jo alkaa asettumaan, näin vanhempani ainakin toivovat:D eli olen sinkku ja miehet ei oikein ota pysyäkseen... Siksi ystävät nousevat arvoon arvaamattomaan. Saattaa myös olla, että pitkähkön suhteeni aikana unohdin typeryyttäni ystäväni ja nyt myös saanut havahtua siihen, että ystäväni sikiävät ja sikiävät ja käyvät vain tupperin kutsuilla.... :P maailma muuttuu, olen tainnut jäädä junasta.

Perusluonteeltani olen kyllä rauhallinen, vaikkakin helposti turhautuva. Tasainen tylsyys puuduttaa, ihmisten pikkusieluisuus ahdistaa... Menneisyyteni on aika kirjava, nuoruus aika rankkakin, miksi ehkä olenkin tälläinen:)

En ihan mahdottomasti bilettele, toisinaan sitten enemmänkin. Mukavat illan vietot hyvän ystävän tai ystävien kanssa houkuttelevat ennemminkin, kenties elokuvan ja vaikkapa muutaman viinipullon kanssa, nautiskellen..:) Urheilu on rakas harrastukseni, sisältäen salia, juoksulenkkejä, erilaisia ohjattuja tunteja.. Kirjat ja elokuvat ovat tärkeimmät ajanhaaskaukseni, urheilun lisäksi.

Kaipaan siis uusia ystäviä, vaikka laittamaan sähköpostia aluksi, katsotaan mitä siitä sitten sikiää:) Onko muita junasta jääneitä? Onko kiinnostuneita hengenheimolaisia, teitä tarvitaan!! :)

En deittimielessä tätä laittanut..

[email protected]

6

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++++++

      kuulostaa liiankin tutulta.. niinkuin itse olisin kirjoittanut..
      olen samaa ikää oleva tyttölapsi varsinais-suomesta.. muutto myös suunnitteilla, todennäköisesti pirkanmaan suuntaan kunhan vain tuunia ja kämppä löytyy. jokseenkin lohduttavaa huomata etten ole ajatuksineni ainoa.. :)

      • Työllä tapettu tänään..

        No jössespä hyvinkin....:D OIKEASTI, ootko huomannut, että ollaan varmasti kohta luonnonsuojelukohteita.. Mä en oo millään onnistunut sit löytämään oikein hengenheimolaista ja et elämässä ois oikein muutakaan yhteläistä, kyllähän sitä kaikkien kans toimeen tulee, mut jotain jää vaan uupuu, kun EIHÄN NE HERRANEN AIKA MUA TAJUA:D Vaan ihan hauskaa menoseuraa sit olen ollut, kun ne perhe-elämältään on kerennyt.

        Mikä sua siellä pirkanmaan suunnalla houkuttaa? Tuttuja siellä päin? Töitä siellä tarjolla?

        Puhut sä Turun murretta, se on niin vekkulin kuulosta:)

        Aamuvirkkukin taidat olla, kun jo kukonkiekasuna oot vastaillut.. :D Mä en ole..........

        Puhun ehkä vähän "hupsuja" nyt, kun just tulin työmaalta ja aika villityövuoro jälleen kerran, ylikierrokset pysyy pitkälle yöhön asti ja sen kyllä aina huomaa sit kans jutuista:)


      • tekstiä sittenkin
        Työllä tapettu tänään.. kirjoitti:

        No jössespä hyvinkin....:D OIKEASTI, ootko huomannut, että ollaan varmasti kohta luonnonsuojelukohteita.. Mä en oo millään onnistunut sit löytämään oikein hengenheimolaista ja et elämässä ois oikein muutakaan yhteläistä, kyllähän sitä kaikkien kans toimeen tulee, mut jotain jää vaan uupuu, kun EIHÄN NE HERRANEN AIKA MUA TAJUA:D Vaan ihan hauskaa menoseuraa sit olen ollut, kun ne perhe-elämältään on kerennyt.

        Mikä sua siellä pirkanmaan suunnalla houkuttaa? Tuttuja siellä päin? Töitä siellä tarjolla?

        Puhut sä Turun murretta, se on niin vekkulin kuulosta:)

        Aamuvirkkukin taidat olla, kun jo kukonkiekasuna oot vastaillut.. :D Mä en ole..........

        Puhun ehkä vähän "hupsuja" nyt, kun just tulin työmaalta ja aika villityövuoro jälleen kerran, ylikierrokset pysyy pitkälle yöhön asti ja sen kyllä aina huomaa sit kans jutuista:)

        Luin viestin uudestaan, ei se niin hupsu nyt ollutkaan:) Siis tuo omani. Olin vain niin innoissani vastauksesta tänne ja tosiaan hieman kierroksia taas liikaa..

        Laita viestiä tonne sähköpostiini ja kerro vaikka miten päivä on mennyt...:) tai jotain, mikä nyt hyvältä tuntuu:)


      • ++++
        tekstiä sittenkin kirjoitti:

        Luin viestin uudestaan, ei se niin hupsu nyt ollutkaan:) Siis tuo omani. Olin vain niin innoissani vastauksesta tänne ja tosiaan hieman kierroksia taas liikaa..

        Laita viestiä tonne sähköpostiini ja kerro vaikka miten päivä on mennyt...:) tai jotain, mikä nyt hyvältä tuntuu:)

        juuri näin.. hengenheimolaisia ei tosiaan taho löytyä.. mistä lie johtuu, sillä tuskin me nyt ainoita ollaan.. mä en vaan tajua missä ihmiset pyörii ja miten niihin törmää..
        mä oon itseasiassa sielt treen suunnalta kotoisin, että siinä ehkä se suurin syy mikä sinne vetää.. periaatteessa se kuitenkin on loppupeleissä aivan sama missä sitä majailee, kunhan vaan viihtyy.. täällä se ei toteudu :) enkä mä toivottavasti puhu turkua :D
        jokos sä oot päättäny mihinpäin maailmaa siirryt seuraavaks?


      • heimolainen
        ++++ kirjoitti:

        juuri näin.. hengenheimolaisia ei tosiaan taho löytyä.. mistä lie johtuu, sillä tuskin me nyt ainoita ollaan.. mä en vaan tajua missä ihmiset pyörii ja miten niihin törmää..
        mä oon itseasiassa sielt treen suunnalta kotoisin, että siinä ehkä se suurin syy mikä sinne vetää.. periaatteessa se kuitenkin on loppupeleissä aivan sama missä sitä majailee, kunhan vaan viihtyy.. täällä se ei toteudu :) enkä mä toivottavasti puhu turkua :D
        jokos sä oot päättäny mihinpäin maailmaa siirryt seuraavaks?

        Kyselin hieman Lahdesta (joku TUTTAVA asuu siellä..:) ja ei ainakaan olleet tykästyneet, pois ovat muuttamassa. Ja kyllä se TRE kaikkein optimaalisimmalta kuulostaa. Hetki sit just ehdottelin parille ystävälle (pariskunta), et eiköhän vuokrattais ok-talo tre:lta ja lähdetään maailman vallotukseen, ja kas kummaa, ei ne nyt ihan hirmu innoissaan ollut mun "höpsötyksistäni"..:) Mä asun tällä hetkellä sellasessa keskikokoisessa kaupungissa, jossa elämää on oikeastaan vain kesäisin, viikonloppuisin varmaan joo kans. Tämäkin tuli tajuttua vasta eron jälkeen, aika kotipainotteista tais olla se elämä sit sitä ennen ja lähinnä harrastellen meni vapaa-aika. Varmaan ois muutenkaan täällä asunut koskaan näin kauan, jos en suhteessa olis ollut ja täällä sitä nyt jumissa ollaan:D


        Musta tuntuu, et missä mä nyt asun, ei mun kaltasia oikeastikaan ole:) Oon nyt kotimaisemissa JKL:ssä ja TODELLAKIN tahdon opiskelijakaupunkiin, näissä näkee ihmisiä, olen ihan hurmiossa jo siitäkin:) Muutaman lapsuuden ja nuoruudenkin ystävää kävin tapaamassa ja huh.. siellä on lapset ja elukat ja miehen perän kuva painuunena syvälle sohvaan, niitä tupperin kuppeja en onnekseni kuitenkaan nähnyt:) se ois ollut viimeinen isku..

        Olihan siinä kovasti juttua, kun vanhoja muisteltiin ja hihiteltiin, mut siihenpä ne yhteiset jutut jäikin varmaan, näin se vaan elämä muuttuu.. Ei ollut enää puhettakaan, et lähdettäs yhdessä jotain kivaa hommailee, auto-ajelulla käytiin JA LAPSET NÄTISTI RIVISSÄ TAKAPENKILLÄ, HUUTIVAT:) huh ja vau..
        Jokaisella ystävistä oli lapsukaisia.. Olen selkeästi ja todistetusti nyt porukan oudoin tapaus, enkä edes mikään ura-ohjus, millä oiskin ollut hienoa tää asia kuitata:D Mut enhän mä mikään onneton tästä kuitenkaan ole, en varsinaisesti kadehdi tota perhe-eloa, ainakaan vielä.. Vaikka olenkin ihan kohta vanha kuin taivas:P en anna kuitenkaan haitata menoa.

        ...ja useimmat vanhoista ystävistä on levinneet ympäri suomen, ei niitä enää täällä näy kuin vilaukselta. Tuudittauduin jo ajatukseen tänne paluusta, mut sekin on rastittu pois vaihtoehdoista. Kyl se on nyt vaan uusiin tuuliin sukelleltava:)

        En mäkään tosissaan ymmärrä, missä kaikki kolmenkympin kriisiä elävät sinkut on... :D tulkaahan kaapeistanne..


      • c7c7c7
        heimolainen kirjoitti:

        Kyselin hieman Lahdesta (joku TUTTAVA asuu siellä..:) ja ei ainakaan olleet tykästyneet, pois ovat muuttamassa. Ja kyllä se TRE kaikkein optimaalisimmalta kuulostaa. Hetki sit just ehdottelin parille ystävälle (pariskunta), et eiköhän vuokrattais ok-talo tre:lta ja lähdetään maailman vallotukseen, ja kas kummaa, ei ne nyt ihan hirmu innoissaan ollut mun "höpsötyksistäni"..:) Mä asun tällä hetkellä sellasessa keskikokoisessa kaupungissa, jossa elämää on oikeastaan vain kesäisin, viikonloppuisin varmaan joo kans. Tämäkin tuli tajuttua vasta eron jälkeen, aika kotipainotteista tais olla se elämä sit sitä ennen ja lähinnä harrastellen meni vapaa-aika. Varmaan ois muutenkaan täällä asunut koskaan näin kauan, jos en suhteessa olis ollut ja täällä sitä nyt jumissa ollaan:D


        Musta tuntuu, et missä mä nyt asun, ei mun kaltasia oikeastikaan ole:) Oon nyt kotimaisemissa JKL:ssä ja TODELLAKIN tahdon opiskelijakaupunkiin, näissä näkee ihmisiä, olen ihan hurmiossa jo siitäkin:) Muutaman lapsuuden ja nuoruudenkin ystävää kävin tapaamassa ja huh.. siellä on lapset ja elukat ja miehen perän kuva painuunena syvälle sohvaan, niitä tupperin kuppeja en onnekseni kuitenkaan nähnyt:) se ois ollut viimeinen isku..

        Olihan siinä kovasti juttua, kun vanhoja muisteltiin ja hihiteltiin, mut siihenpä ne yhteiset jutut jäikin varmaan, näin se vaan elämä muuttuu.. Ei ollut enää puhettakaan, et lähdettäs yhdessä jotain kivaa hommailee, auto-ajelulla käytiin JA LAPSET NÄTISTI RIVISSÄ TAKAPENKILLÄ, HUUTIVAT:) huh ja vau..
        Jokaisella ystävistä oli lapsukaisia.. Olen selkeästi ja todistetusti nyt porukan oudoin tapaus, enkä edes mikään ura-ohjus, millä oiskin ollut hienoa tää asia kuitata:D Mut enhän mä mikään onneton tästä kuitenkaan ole, en varsinaisesti kadehdi tota perhe-eloa, ainakaan vielä.. Vaikka olenkin ihan kohta vanha kuin taivas:P en anna kuitenkaan haitata menoa.

        ...ja useimmat vanhoista ystävistä on levinneet ympäri suomen, ei niitä enää täällä näy kuin vilaukselta. Tuudittauduin jo ajatukseen tänne paluusta, mut sekin on rastittu pois vaihtoehdoista. Kyl se on nyt vaan uusiin tuuliin sukelleltava:)

        En mäkään tosissaan ymmärrä, missä kaikki kolmenkympin kriisiä elävät sinkut on... :D tulkaahan kaapeistanne..

        Täällä pk-seudulla meitä kriiseilijöitä on. Tai mikäli ei kriisiä ole, niin kolmekympin tienoilla pyöriviä samojen ongelmien parissa pyöriviä sinkkuja riittää. Ja niinhän se on että kun tuo maaginen, numeraalinen kolmenkympin raja lähestyy tai jopa ylittyy niin pariutuneet tuttavat katoavat koloihinsa. Mielenkiintoisinta tässä elämänvaiheessa on se, että sinkut haikailevat parisuhteeseen, parisuhteilijat taas muistelevat kaiholla sinkkuilua.

        Itse olen kaverien yksitellen siirtyessä omiin pikku ympyröihinsä tutustunut uusiin, menevämpiin tuttaviin jotka monesti ovat myös nuorempia, mutta todelliseen ystävyyteen on niiden kanssa vielä tuhottoman pitkä matka. Tämän ikäisenä todellisia ystävyyssuhteita on erittäin vaikeaa saada aikaan, sillä mikäli mies/nais-rintamalla sitten jotain tapahtuu, yhteisiä jutunaiheita onkin hetkessä luvattoman vähän ja ihmiset katoavat sille tielleen, tosin uusia löytyy kokoajan lisää. On äärimmäisen harvinaista että ihmiset seurustelisivat niin, että eivät jäisi kotiin kahdestaan katsomaan sitä telkkaria... Itse haluaisin suhteen missä molemmat olisivat omilla tahoillaan meneviä, näkisivät ihmisiä ja tekisivät juttuja, joka tekee siitä suhteestakin ennen kaikkea pirteämmän ja kestävämmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe