Heterot homobaareissa

hhbl

Homot yms. ärsyttääkö teitä ikinä, että homobaareissa käy myös heteroita?

Kysyy hetero, jonka lempibaari sattuu olemaan homobaari

25

3844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painukaa

      helvettiin homobaareista. Homobaarit lienevät ainoa paikka missä seksuaalivähemmistöt voivat mennä luontevasti juttelemaan ja iskemään toisia ihmisiä koska pelin henki on kummallekin selvä.

      Homobaareihin tunkevat trendiheterot pilaavat koko baarien ajatuksen kun pahaa-aavistamaton homo saakin keräillä hampaitaan tutustumisyrityksen jälkimainingeissa.

      Sekö ei teille riitä että homot ovat ihmiskunnan halveksutuinta pohjasakkaa jota saa lyödä kuin vierasta sikaa, vaan vielä halutaan viedä trendikkyyden nimissä se ainoa paikka missä tavata omiaan?

      • hhbl

        Itseäni ei kyllä kukaan nainen ole kyseisessä baarissa tullut iskemään, mutta vaikka tulisikin, en minä kyllä sitä löisi. En käy kyseisessä baarissa minkään trendin takia vaan ihan vain tanssimassa, koska on ainoa baari, jossa on kohtuu hinnat JA hyvää musiikkia. Enkä kyllä lopeta kyseisessä baarissa käymistä, mutta on hyvä tietää, että kaikki ei välttämättä arvosta sitä, että oon siellä.


      • porukkaa muuten
        hhbl kirjoitti:

        Itseäni ei kyllä kukaan nainen ole kyseisessä baarissa tullut iskemään, mutta vaikka tulisikin, en minä kyllä sitä löisi. En käy kyseisessä baarissa minkään trendin takia vaan ihan vain tanssimassa, koska on ainoa baari, jossa on kohtuu hinnat JA hyvää musiikkia. Enkä kyllä lopeta kyseisessä baarissa käymistä, mutta on hyvä tietää, että kaikki ei välttämättä arvosta sitä, että oon siellä.

        ei kai mikään baari/ravintola suomessa menesty taloudellisesti pelkkien homo-asiakkaitten asiakkuudella, varmaan omistajien taholta myös heterot ovat tervetulleita paikkoihin, kai ne muuten sen olisivat kieltäneet. Ja muuten, miten ovella esim. testattaisiin, kuka on aito homo, kuka muuten vain esiintyy homona etc. Ainoa vaihtoehto asialle olisi klubityyppinen, ainoastaan jäsenille tarkoitettu paikka johon jäseniksi pääsee vaan esim haastattelun perusteella ja riittävän suurella jäsenmaksulla, meillä homoillahan raha ei ole esteenä milloinkaan ollut.


    • lzlz

      Itse olen heteromies ja pari kertaa olen käynyt homobaarissa. En ole sieltä mitään naisseuraa yrittänytkään etsiä, kunhan menen viettämään iltaa. Eipä se minua haittaa, jos joku homo tulee juttelemaan. Oikeastaan sellasta sieltä vähän etsinkin. Ainakin yleisesti homokaverit on ollu paljon avoimempia ja helpompia aloittaa uusia kaverikontakteja ja onhan sieltä homobaareista pari kaverihomoa löydettykkin aina välillä.

      Mites homot näkee tälläsen toiminnan täälä? Ei siis ole hakemassa mitään seksiseuraa keneltäkään, kunhan tulee viettämään iltaa erillaisten kulttuurejen kanssa. Aika kielteinen kuva näyttäs olevan.

    • vastaus.

      Näin lepakkona ärsyttää heteromiehet homobaareissa, koska naisellisena naisena ne aina jotenkin pongaa mut joukosta. Ja sitten lähennellään ja ehdotellaan. Ja viimeisenä porataan kuinka lepakot on kauheita miesvihaajia. Mutta niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
      Montaa lepakkoa ärsyttää myös heteronaiset meikäläisten baareissa. Flirttaillaan ja tehdään itseään tykö. Sitten kun menee jutulle, tulee ilmi, että kotona on mies. Eli typerää testailla omaa viehätysvoimaa samalla sukupuolella, ja pönkittää huonoa itsetuntoa. Ehkä parempi, että moni hetero ei eksy homobaariin... Kun tuntuu, että kaikki heterot eivät osaa käyttäytyä siellä... Myös wanna be bisset (naispuoliset) voisivat jättää meikäläisten baarit väliin.

    • heteropoika

      Minusta ja homokaveristani tultiin hyvät ystävät niin että hän tuli iskemään minua. Olin ekaa kertaa homobaarissa (jossa oli paljon mukavampaa kuin kotiseutuni muissa baareissa) ja kaverini tuli luokseni. Juttelimme hetken ja vasta kun hän pyysi minua tanssimaan tajusin sanoa olevani hetero. Nauroimme jutulle heti ja siitä lähtien olen pyörinyt ehkä jopa enemmän homo kuin hetero piireissä

      • Pysy vaan

        kaapissa tai ainakin heteropaikoissa ja vie kaverisikin sinne.


    • Kysyy

      Mikä lieneekään se homon ja heteron välinen herkkä viiva?

    • kaho4

      Itse olen vain kerran elämässä käynyt homobaarissa, koska en ole oikeen muutenkaan baari ihmisiä kun siellä soitetaan niin ärsyttävää musiikkia, mutta itse asiaan. Elikkä itseäni ei periaatteessa haittaa jos heterot tulevat homobaariin kunhan muistavat tietyt säännöt. Ensinnäkin kunhan heteronaiset jättävät miehet rauhaan ja samoiten heteromiehet naiset. Ja toiseksi kannattaa varautua siihen että samaa sukupuolta oleva saattaa yrittää tulla iskemään, ja jos näin käy niin sen voi ihan ystävällisestikkin ilmaista että " kiitos huomiosta mutta satun olemaan hetero". Ja sitten vielä 1 asia teille heteroille, vaikka missään säännöissä ei niin kerrotakkaan niin teitä koskee täydellinen vaitiolo velvollisuus sen jälkeen kun avaatte homobaarin oven. Vaikka te näkisitte siellä kenet tahansa niin teidän täytyy pitää se omana tiedonanne, koska hyvin moni homo on kaapissa ja haluaa myös pysyä siellä. Joten näitä ehtoja noudattaen myös heterot ovat tervetulleita homobaariin, ainakin minun puolestani.

      • vaitiolovelvollisuus

        Kyllä siitä saa puhua, ketä on nähnyt ja missä baarissa! Ilkeämielinen juoruilu on asia erikseen, mutta ei ole todellakaan mitään vaitiolovelvollisuutta sen suhteen, että on nähnyt jonkun yleisellä paikalla. Jos ei halua tulla nähdyksi, kannattaa pysyä kotona tai ainakin kaukana homo- ja myöskin heterobaareista!

        Kyllä minä olen usein saattanut ohimennen keskustella asiasta jos olen nähnyt yhteisiä tuttuja jossain. Jos joku tulisi pyytämään minulta, että "ethän sitten kerro kenellekkään, että näit minut täällä" kunnioittaisin hänen toivettaan. Muuten ei kävisi mielessäkään, että se on joku salaisuus. Voihan siellä homobaarissa tai missä muussa tahansa baarissa olla kuka tahansa eikä se kerro vielä mitään.


      • beeär
        vaitiolovelvollisuus kirjoitti:

        Kyllä siitä saa puhua, ketä on nähnyt ja missä baarissa! Ilkeämielinen juoruilu on asia erikseen, mutta ei ole todellakaan mitään vaitiolovelvollisuutta sen suhteen, että on nähnyt jonkun yleisellä paikalla. Jos ei halua tulla nähdyksi, kannattaa pysyä kotona tai ainakin kaukana homo- ja myöskin heterobaareista!

        Kyllä minä olen usein saattanut ohimennen keskustella asiasta jos olen nähnyt yhteisiä tuttuja jossain. Jos joku tulisi pyytämään minulta, että "ethän sitten kerro kenellekkään, että näit minut täällä" kunnioittaisin hänen toivettaan. Muuten ei kävisi mielessäkään, että se on joku salaisuus. Voihan siellä homobaarissa tai missä muussa tahansa baarissa olla kuka tahansa eikä se kerro vielä mitään.

        Ja ottaen huomioon sen, että kun noissa homobaareissa näitä heteroitakin liikkuu, niin heterona sinut saatetaan leimata homoksi, ellet sitten koko baarille kailota, että "Mä sitten oon hei hetero, ettäs tiedätte. Eli ei mitään homojuoruja musta" tai kulje kyltti otsassa, jossa lukee "hetero". Voinee siis sanoa, että heteroilla jotka homobaareissa liikkuvat, niin varokaa vaan sitten sitä riksiä, että sut leimataan homoksi melkein suoriltaan.


    • liisa piss

      Homot vaan on siis niin mielenkiintosii. Monesti voi puhuu homon kaa esim. vaatteista ja muista miehistä. Tosin homot on melko tavallisii, oikeestaan ne on IIISO pettymys verrattuna etukäteismainostukseen. Vois olla mielenkiintosempiiki. Niinpä en enää tule homobaariin.

      • kmkim

        sua siellä pahemmin kaivatakkaan XDD


      • krfx

        Hyi hitto et oot kauhee. Tajuatko että se, että on homo ei tarkota sitä, että kelpuuttaa ystäväkseen kaiken maailman turhakkeita?


    • mmmmmmo

      No itseäni ei haittais lainkaan, että illan aikana tutustuisinkin heteromieheen ja kävisin mukavia keskusteluja. Kuitenkin, toivoisin että siellä ihmisten seassa olisi kuitenkin myös itseäni varten jokin vastaavanlainen homokin, eikä kaikki heteroja ; ). Ja jos on heteromies homobaarissa, niin asian luonne olisi hyvä ilmaista samantien keskustelun aloituksesta, että pettymys jäisi mahdollisimman minimiin. Lisäksi heteromiehen tulee tiedostaa, että homobaarissa se iskuri käy miesten suunnalta, ja ne iskuyritykset tulee ottaa asiallisesti.

    • valkoinen hetero

      Minäpä perustan heterobaarin, ja sinne ei ole ruskean reijän ritareilla mitään asiaa. Antakaa meidän heteroiden juhlia rauhassa.

      • Perusta vaan

        Ihan vapaasti.


    • Hetero?

      Onpa hauskaa lukea.. kaikki viestit voisi supistaa kahteen sanaan.. VITTUUN SUVAITSEVAISUUS!!!!!

    • ratkaisu1

      Minulla olis tähän ongelmaan hyvin helppo ratkaisu. Homo ja lesbo baarit erikseen. Elikkä homobaareihin olisi pääsy vain miehillä ja lesbobaareihin vain naisilla. Ja jos joku hetero on tästä erimieltä niin sellaisen ei ole pakko tulla homo tai lesbobaariin. Homotkin saisivat sitten etsiä itselleen rauhassa seuraa ilman kaakattavia kanoja. Ja tuskin bisseilläkään on mitään tätä ehdotusta vastaan kun heillähän on taas mahdollisuus käydä välillä heterobaareissakin aina kun siltä tuntuu.

    • Baari

      Miks pitää laittaa näitä turhia raja-aitoja? Onhan sitä toki sellaistakin, että jotkut tulee vaan homobaariin ihan vain tirkistelymielessä tai vaan siks, että on muka trendikästä käydä siellä ja sieltä voi löytää itelleen homoystävän, jollainen joka tytöllä muka pitää olla tai hyvällä säkällä nyt niin trendikkään transvestiittiystävän. No, jos mää menisin homobaariin niin en mää ainakaan itteeni siellä rupeis mainostaa. Mä istusin rauhassa niin ku muissaki paikoissa. Jos mua luultais homoseksuaaliks sen jälkeen, niin so what. Vähän sama ku jos menee lähiöbaariin, niin saattaahan siitäkin tulla junttileima otsaan. Mut jos ite tietää mitä on, niin muulla ei ole niin väliä. Mun mielestä ihmisillä on oikeus mennä mihin baariin he vaan haluaa mennä, kunhan käyttäytyy asiallisesti.

    • miksi heterot menevät pilaamaan homobaarit. koetteko paremmuutta että olen hetero mutta menen homobaariin,vittu että oon cool. ymmärrättekö vajaaälyiset että miksi se on homobaari. jos sinne menee heterot eikö se ole sitten sama kuin ne heterobaarit, vitun älykääpiöt painukaa vittuun

    • bear.is.the.highest.bar

      En käy homobaareissa, joten ei yhtään ärsytä, ketkä siellä käyvät.

      Heterobaareissa, joissa käyn, näkyy olevan jo niin vapaata meininkiä, ettei yksikään toisiaan kyräilevä homobaarivakkari edes kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe