Hei, Milloin yleensä amk opinnot alkavat kesän jälkeen? Onko jollain tietoa Järvenpään Laureasta?
Pitäisi ilmoittaa kesätyöpaikkaan mihin asti voin tehdä töitä.
milloin amk alkaa syksyllä?
3
1896
Vastaukset
- Opisk. oamk:ssa!
Oulussa alkaa ekalle menijöillä sillee että elokuun viimene viikko on ns. intensiivi jakso jossa opetellaan talon tavoille! Mut jossain ei oo tämmöistä jaksoa jolloin se alkaa vasta syyskuun alussa!! Voit tehä töitä elokuun loppuun.
- on.
Jäkessä. Eli uusille opiskelijoille elokuun vika viikko lähinnä opintoihin yms. tutustumista. (pääosin tapahtuu Keravalla)
- nestori
on. kirjoitti:
Jäkessä. Eli uusille opiskelijoille elokuun vika viikko lähinnä opintoihin yms. tutustumista. (pääosin tapahtuu Keravalla)
Olen sitä mieltä, että ensimmäiselle viikolle kannattaa osallistua, jos koulu tai opiskelutavat ko. oppilaitoksessa eivät ole ennestään tuttuja.
Itse olin ensimmäiseltä viikolta poissa ja kolme ja puolivuotta hukassa käytännön asoiden kanssa.
Eli kannattaa lopettaa kesätyöt esim elokuun puolessa välissä jos haluaa hieman lomallakin :)
Onnea opintoihin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067688
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075868- 835147
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113200- 552937
- 572891
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036