40 vuotias Viro rakentaja hakee työtä Helsinki ja sen ympäristössä yhdessä oleskelu pintaan. Oskan kaikkia rakentamiseen liittyviä töitä perustassa - avaintekijöistä.
oman yli 16 vuoden työkokemus profesionaalset rakentamisessa. olen rehellinen, sitoutuvan ja vastuullinen. hankittu hankkeen tuntemisen taidot. On olemassa autonkuljettajan luvat A, B, C kat. Oman rakentein tiedot, Olen oikea ja tarkka. Suhtun työhön vakavasti, ja olen valmis tiimityöhön. Ei pelkkää pitkiä työpäiviä jos työ vaatii sitä parhaillaan. Oma tähänastisten käyttökokemusten perusteella olen erikoistunut rakentamiseen ja samalla oskan myös hitsaustyöt. Olen suorittanut Schiedel Moduuli savupiippujen koulutuksen ja Monier Kattojen koulutuksen.
37255581093
[email protected]
Rakentaja hakee työtä !
MargusK
0
343
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912541- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861457EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta106821Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe37814- 54793
- 30716