Loma odotusta jo kovasti :) Eka kertaa Sunny Beachillä. Kovasti on kehuttu ja moitittukin, mutta pitää kai käydä itse katsoon miltä näyttää. Hotelli on Ivana Palace. Toivotaan ainakin lämmintä ja siisteyttä ja tietenkin syötävää ruokaa:) No, paljonhan tuohon tulikin jo toivetta.
Vastaukset 6
- Työnarkkis
Nimenomaan itse siellä pitää käydä. Sitten tietää pitäkö vaiko ei. Tällä palstalla on niin monenlaista kirjoittajaa että vedä siitä nyt sitten johtopäätöksiä. Henk.koht. minulla on ollut aina onnistuneita lomia Sunny Beachilla kun en matkusta "nipota kaikesta" asenteella.
- lähdössä 25.8
Meillä neljäs kerta. En vieläkään väitä, että tunnen paikkaa vaikka kaksi edellistä ja myös tämän kerran olemme kaksi viikkoa. Kaikki mitä ollaan edellisillä kerroilla koettu on ollut pelkästään positiivista. Välillä kerjäläiset takertuu, mutta järki kädessä (inhimillisyyttä unohtamatta) ja jämäkkyydellä selviytyy. Tällä kertaa lähdetään häämatkalle. Morjestetaan jos kuulemma suamen kiältä. Hotelli Fenix on tällä kertaa majapaikka. Olemme olleet Globuksessa, Astorissa, Galabissa ja nyt Fenix. Helssataan kun tavataan.
- hotelli iskar
lähdössä 25.8 kirjoitti:
Meillä neljäs kerta. En vieläkään väitä, että tunnen paikkaa vaikka kaksi edellistä ja myös tämän kerran olemme kaksi viikkoa. Kaikki mitä ollaan edellisillä kerroilla koettu on ollut pelkästään positiivista. Välillä kerjäläiset takertuu, mutta järki kädessä (inhimillisyyttä unohtamatta) ja jämäkkyydellä selviytyy. Tällä kertaa lähdetään häämatkalle. Morjestetaan jos kuulemma suamen kiältä. Hotelli Fenix on tällä kertaa majapaikka. Olemme olleet Globuksessa, Astorissa, Galabissa ja nyt Fenix. Helssataan kun tavataan.
ottakaa korvatulppia mukaan jos sattuu huone olemaan viereiseen diskoon päin on meinaa meteliä aamuun asti.
- ::;;::;:;;
täällä pari tyttöstä lähdössä samaisena päivänä sunny beachille.ekaa kertaa.finnmatkojen kautta.
- Yksmamma
Iivana Palacen sisäänkäynnistä suoraan tien yli on Friends-ravintola (ulkopiha myös sisäpihalla), voimme suositella, ihan makoisaa ruokaa.
- eka kertaa
Yksmamma kirjoitti:
Iivana Palacen sisäänkäynnistä suoraan tien yli on Friends-ravintola (ulkopiha myös sisäpihalla), voimme suositella, ihan makoisaa ruokaa.
kiitos vinkistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4431946- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39814Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri31773SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht440737- 55731
- 44665
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa39595Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40586Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 31576