25.8.sunny beach

eka kertaa

Loma odotusta jo kovasti :) Eka kertaa Sunny Beachillä. Kovasti on kehuttu ja moitittukin, mutta pitää kai käydä itse katsoon miltä näyttää. Hotelli on Ivana Palace. Toivotaan ainakin lämmintä ja siisteyttä ja tietenkin syötävää ruokaa:) No, paljonhan tuohon tulikin jo toivetta.

6

689

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työnarkkis

Nimenomaan itse siellä pitää käydä. Sitten tietää pitäkö vaiko ei. Tällä palstalla on niin monenlaista kirjoittajaa että vedä siitä nyt sitten johtopäätöksiä. Henk.koht. minulla on ollut aina onnistuneita lomia Sunny Beachilla kun en matkusta "nipota kaikesta" asenteella.

• lähdössä 25.8

Meillä neljäs kerta. En vieläkään väitä, että tunnen paikkaa vaikka kaksi edellistä ja myös tämän kerran olemme kaksi viikkoa. Kaikki mitä ollaan edellisillä kerroilla koettu on ollut pelkästään positiivista. Välillä kerjäläiset takertuu, mutta järki kädessä (inhimillisyyttä unohtamatta) ja jämäkkyydellä selviytyy. Tällä kertaa lähdetään häämatkalle. Morjestetaan jos kuulemma suamen kiältä. Hotelli Fenix on tällä kertaa majapaikka. Olemme olleet Globuksessa, Astorissa, Galabissa ja nyt Fenix. Helssataan kun tavataan.

• hotelli iskar
        lähdössä 25.8 kirjoitti:

Meillä neljäs kerta. En vieläkään väitä, että tunnen paikkaa vaikka kaksi edellistä ja myös tämän kerran olemme kaksi viikkoa. Kaikki mitä ollaan edellisillä kerroilla koettu on ollut pelkästään positiivista. Välillä kerjäläiset takertuu, mutta järki kädessä (inhimillisyyttä unohtamatta) ja jämäkkyydellä selviytyy. Tällä kertaa lähdetään häämatkalle. Morjestetaan jos kuulemma suamen kiältä. Hotelli Fenix on tällä kertaa majapaikka. Olemme olleet Globuksessa, Astorissa, Galabissa ja nyt Fenix. Helssataan kun tavataan.

ottakaa korvatulppia mukaan jos sattuu huone olemaan viereiseen diskoon päin on meinaa meteliä aamuun asti.

• ::;;::;:;;

täällä pari tyttöstä lähdössä samaisena päivänä sunny beachille.ekaa kertaa.finnmatkojen kautta.

• Yksmamma

Iivana Palacen sisäänkäynnistä suoraan tien yli on Friends-ravintola (ulkopiha myös sisäpihalla), voimme suositella, ihan makoisaa ruokaa.

• eka kertaa
        Yksmamma kirjoitti:

Iivana Palacen sisäänkäynnistä suoraan tien yli on Friends-ravintola (ulkopiha myös sisäpihalla), voimme suositella, ihan makoisaa ruokaa.

kiitos vinkistä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe