BRATZ is new black!

omppu98

Mä rakastan bratzeja, ne on niin kivoi. Tyttöbratzei mul on n.20 Cameron, Iitan, Eitan, kaksi babybratzii ja yks vanhempi "pikkubratz". Kirjotelkaa, : ) T: Oona 11 v.(syyskuussa)

4

833

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omppu98

Mitä bratzei teil on? KIRJOTELKAA!!!!

• omppu98

Mä haluaisin niiiin kovasti kuulla mitä bratzei teil on, joten laittakaa viestii, pliis! Ja muuten, haluuks joku mut meili-kamuks. Mul ei meinaan oo sellasta, jos joku haluu laittakaa viestii niin kerron mun meili-osotteen.

• omppu98
        omppu98 kirjoitti:

Mä haluaisin niiiin kovasti kuulla mitä bratzei teil on, joten laittakaa viestii, pliis! Ja muuten, haluuks joku mut meili-kamuks. Mul ei meinaan oo sellasta, jos joku haluu laittakaa viestii niin kerron mun meili-osotteen.

Sain laivalta yhen bratzin ja muuten vaan, molemmat on Cloe-bratzeja. Toinen on safari ja toinen babysitter!

• jasmiinii

Mul ei oo paljon mitään, vain Bratz twinsit ja sit meikattava bratzpää :D ^^ uusii! What u think about new Bratz? :) http://bratzfans.wordpress.com/2010/10/03/bratz-r-back-2010/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      107
      1346
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      131
      1002
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      33
      897
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      713
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      708
    6. 32
      665
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      19
      606
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      23
      600
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      543
    10. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      11