♥
tuomen lehdet alkavat
jo putoilla puista
viimeiset ruusunnuput
ovat kukkaan puhkeamaisillaan
puutarhan sato
on kypsymäsillään
punaposkiset omenat
riippuvat terhakkaana
puiden oksissa
luonto odottaa
syksyä
ja minä odotan
yhä Sinua - rakkaani
♥
odotan Sinua
11
209
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Sulla on kappalejako handussa? Meitsillä hukassa!
.
Mutta runosi on hieno - aika menee eteenpäin - syksy tulee -
mutta, "ja minä odotan
yhä Sinua - rakkaani".
Pidin todella, luontevasti etenevä ja harmooninen teksti - Oikea rakkausruno! :)- padme_amidala
..mulla oli auto tuomenlehtien peitossa, kun käväisin kaupassa. Samoin ulkorakennuksen räystäs pitäisi ehtiä putsata. haikeasta lomaltalähtötunnelmasta tuo runo tuli. ja sen ideana oli juuri tuo kappalejako, joka sen viimeisen uudistuksen jälkeen on hukassa. Se vähän pilaa runojen tunnelmaa.
Kiitokset sulle palautteestasi ja ohjeet palstajakoon on tossa toisessa viestissäni : ) menen tästä romanttisesta hetkestä ulkohuusin tyhjennökseen, kyllä siinä jalat kapsahtaa maahan kummasti : )
- padme_amidala
..toinen toistaan upeampia runoja lukiessani huomasin, että palstauudistus ainakin mun Firefoxilla näyttää tehneen runoille hallaa.
oma runoni on tehty niin, että rivinvaihdon kohdalle kirjoitin kirjaimet br hakasuluilla ympäröitynä, siis näillä < ja >
Mukavaa runoilunjatkoa kaikille : )- *MURUKULTA*
Kehitysideat ja tuki / Palstaehdotuspalstalle - melko suorasti. Jokaisen tulisi mennä täältä ja laittaa oma aloitus tästä asiasta. Siellä on jo nyt ihmiset käyneet sanomassa mielipiteensä. Koko runokansa sinne valittaan!!!
- väärään suuntaan
kas paluumuuttaja:))
- padme_amidala
..kompassi väärässä suunnassa, enkä ole mihinkään muuttamassa : )
- *MURUKULTA*
täällä tympii padmen tulo takaisin?.... Hyvä kun saamme lukea häntä näinkin täällä. Tervetuloa vain padme! :D
Tässä päivänä muutamana olenkin miettinyt että
minne olet kadonnut - kenties lomalla - ja hyvältä
tuntuu kun olet jälleen palannut tänne...
hyvällä luin ja lämpimällä
otteellasi runosi muodossa.
Hyviä syyspäivän tunnelmia.- padme_amidala
..sinulle lämpöisistä sanoistasi : )
Olen puuhastellut tuolla huuhaalla ja omien blgi-sivujen parissa. Nyt vain pikaisesti käväisin. Maanantaina alkaa työt ja se tietää taas kiireitä : )
Mukavaa jatkoa runojen parissa : )
- lindalinda1
mukavaa lukea Sinuakin pitkästä aikaa täällä. Olen kyllä käynyt uudella blokillasi, loin sellaisen sinne itsekin ja täydentelen sitä pikkuhiljaa.
Runosi on kuin otos Puutarhakirjasta kaikkine herkkuineen ja väreineen, unohtamatta sitä tärkeintä - rakkautta.
Kiitos lukunautinnosta.- padme_amidala
..pikaisesti vasataan sinulle, kun olen valmistelemassa kotiinlähtöä : )
ihmettelin noita rivinvaihtoja tuolla huuhaalla ja tulin tänne runopuolelle niitä katselemaan. Yhtä ikävältähän nuo näyttävät täälläkin : )
Joku rivinvahto jäi tuosta omasta runostanikin puuttumaan, kun liian kiireellä sen laitoin näkyviin. Kaipaan sitä vanhaa viestin korjailumahdollisuutta ottamalla se kokonaan pois. Silleen tuli siistimpää jälkeä, kun pystyi jälkikäteen korjailemaan : )
Viihtyisiä hetkiä sinulle runojen ja omien sivujsei kehittelyssä : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5913050Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892572Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211641Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771562Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451446- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141322- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193