Tietääkö kukaan minkä hintaisia tiibetinspanielit on? Olen just etsimässä itselleni tipsua toisen koirani kaveriksi.
Tiibetinspanielin hintaa???
Puputzka
131661
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 13
Vanhimmat
tipsumme maksoi 900 euroa
paljon!
Tiibetinspanieli urospentuja myytävänä Virroilla
2 vk ikäisiä, juuri silmänsä aukaisseet veijarit jotka ho
rjuen tutustuu maailmaan: ) todella söpöja! Kotikoirista
, mutta rekisterissä ja rauhallisista näyttelyissä pärja
nneistä vanhemmista. Hyvä sukupuu ja ei kanna mitään peri
nnöllisä sairauksia.Pennut madotetaan, sirutetaan ja re
kisteröidään ennen myyntiä. Ja lääkäri tark ne.Edelli
sen pentueen meidän oma 2 v, pimpula, on www. nerogold.fi
top ykkönen! Katso(ja saa äänestääkin), Pimpula on ihan
samoista vanhemmista kuin tämä pentue.
hinta 800 €
ja kysellä voi ositteesta [email protected]
ja kuviakin saa:)
on n 900. Hinnat liikkuu myyntiilmoituksissa 750-1000 euroo. tarjontaa on aika paljon yli 1000e on jo liikaa. Lemmikkitasoinen n 800e
eli me ostettiin tipsu 1200€, varmaan aika monet ovat sen yli 1000€. ja mikäs sen määrittää mikä on liikaa? harvoin on tipsuja alle tonnin ;o
hups!!olettepas kalliin tipsun ostaneet!!kallein tähän asti luulemani on ollut 1100...
on kyllä kallis tipsu, 1200e! useimmat hinnat mitä olen tipsuista kuullut ostavan niin on joku 800e hujakoilla
Ainaki mitä mä oon kattonu nii maksaa ne semmoset 800.00 e....mikä mun mielest on aika kova hinta joku 600.00 ois hyvä mutta koitahan löytää koiralles kamu :)
Ollaan ostamassa myös, "ehkä tuleva" (ei varmaa vielä) pentu maksaa 900 euroa.
900 maksoi tipsu kaksi vuotta sitten ja samoin nyt tänä keväänä.
siinä 900-1100 euroa näyttelytasoisesta
Tänä päivänä 1000€-1800€