siskon kanssa elämä helvettiä

13 v tyttö

Eli asun perheeni kanssa johon kuuluu äiti, isä, 6 vuotias sisko iina ja 17 vuotias siskoni helmi (nimet muutettu)
ja helmi asuu vielä kotona ja hänen kanssaan asuminen on helvettiä!

helmi on hirveä.hän lyö hakkaa,repii,nipistää,repii hiuksista niin että hiuksia lähtee oikein kunnon nippu, ja potkii.e

Äitini ei usko että helmi tekisi sellaista. sitten minulla on 600 euron maksava Järjestelmäkamera jonka olen maksanut itse omilla rahoilla. ja meillä on sellainen sääntö että jos joku ostaa omalla rahalla jotain siihen ei saa koskea ilman toisen lupaa.

Siskoni helmi ottaa kamerani aina kun en ole kotona. Tänään huomasin objektiivin linssissä paljon sormenjälkiä ja naarmuja koska objektiivin suoja ei ollut paikallaan joten se suoja oli naarmuttanut linssiä.
Tiedän että helmi otti kamerani koska itse en ikinä ole koskenut linssiin ja näyttöön. kun kerroin asiasta äidille itkien hän sanoi ettei helmi sellaista tekisi, että se olen ollut minä ja yrittäisin lavastaa helmiä syylliseksi:(

Ja latasin kameran akun täyteen 100 prosenttiin (kameran näytössä näkee paljon on akkua jäljellä prosentteina 100% täynnä - 0% tyhjä.
Niin kamerassa ei tänään ollut enään kuin 70% akkua enkä ollut käyttänyt kameraa kertaakaan itse akun täyttämisen jälkeen.

mitä teen siskon kanssa asuminen on helvettiä:((
itse olen 13 v tyttö

2

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      aika surkee tilanne.. mulla on samantapanen mun pikkuveljeni kanssa. eikä äiti usko tai tee asialle mitään..

      jos sulla vaan on joku muu aikunen, puhu sille. ehkä siitä ois apua..

      ja se kamera kannattaa pistää semmoseen paikkaan mistä sun siskos ei löydä sitä.

    • kamerasta

      akku pois niin ei varmasti käytä kukaan muu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2363
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2134
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      184
      2037
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1215
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe