siskon kanssa elämä helvettiä

13 v tyttö

Eli asun perheeni kanssa johon kuuluu äiti, isä, 6 vuotias sisko iina ja 17 vuotias siskoni helmi (nimet muutettu)
ja helmi asuu vielä kotona ja hänen kanssaan asuminen on helvettiä!

helmi on hirveä.hän lyö hakkaa,repii,nipistää,repii hiuksista niin että hiuksia lähtee oikein kunnon nippu, ja potkii.e

Äitini ei usko että helmi tekisi sellaista. sitten minulla on 600 euron maksava Järjestelmäkamera jonka olen maksanut itse omilla rahoilla. ja meillä on sellainen sääntö että jos joku ostaa omalla rahalla jotain siihen ei saa koskea ilman toisen lupaa.

Siskoni helmi ottaa kamerani aina kun en ole kotona. Tänään huomasin objektiivin linssissä paljon sormenjälkiä ja naarmuja koska objektiivin suoja ei ollut paikallaan joten se suoja oli naarmuttanut linssiä.
Tiedän että helmi otti kamerani koska itse en ikinä ole koskenut linssiin ja näyttöön. kun kerroin asiasta äidille itkien hän sanoi ettei helmi sellaista tekisi, että se olen ollut minä ja yrittäisin lavastaa helmiä syylliseksi:(

Ja latasin kameran akun täyteen 100 prosenttiin (kameran näytössä näkee paljon on akkua jäljellä prosentteina 100% täynnä - 0% tyhjä.
Niin kamerassa ei tänään ollut enään kuin 70% akkua enkä ollut käyttänyt kameraa kertaakaan itse akun täyttämisen jälkeen.

mitä teen siskon kanssa asuminen on helvettiä:((
itse olen 13 v tyttö

2

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

aika surkee tilanne.. mulla on samantapanen mun pikkuveljeni kanssa. eikä äiti usko tai tee asialle mitään..

jos sulla vaan on joku muu aikunen, puhu sille. ehkä siitä ois apua..

ja se kamera kannattaa pistää semmoseen paikkaan mistä sun siskos ei löydä sitä.

• kamerasta

akku pois niin ei varmasti käytä kukaan muu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      46
      3230
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      509
      1962
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1930
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      83
      1807
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1532
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1438
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1356
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1329
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1222
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1168
    Aihe