Kuntosali 15v ja kotiintuloajat?

Mamma69

Mun 15v poika on ruvennu käymää kuntosalilla. Hän on nyt ostanut jotain jauhetta. Eikai hän käyät steroideja?????
Pojalla on vähän räsävillin taustaa, kun viimevuona pyysi rahoitusta airsoftiin, mutta minä en ollut kuullut mitään, että on aloittanut, ja otin kaikki aseet pois!!! JUST TOLLASISTA NE LASTEN MASENNUKSET YMS JOHTUU!!

Ja onko klo 20.00 liian myöhä aika kotiintulolle 15v pojalle? yksi hänen kaveri käskee poikaani olemaan pidempään ulkona kun minun kotiintuloajat sanovat. soitin hänen vanhemmille ja haukut tuli :(( auttakaa poikani käyttää steroideja.

6

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      En usko, että poikasi käyttää steroideja. Luultavasti jauhe on kreatiinia, joka auttaa palautumaan treenauksen jälkeen. Olen kuullut monien käyttävän sitä. Ihan vaaraton aine.

      Tiedän myös monia poikasi ikäisiä muita poikia, jotka harrastavat airsoftausta, en usko, että siinä on mitään vaarallista. Harrastavathan monet samanikäiset pojat metsästystäkin, jossa ollaan myös tekemisissä pyssyjen kanssa.

      Onko pojallasi viikonloppuisinkin kotiintuloaika klo 20? Viikolla se on ihan sopiva aika, mutta kyllä minä viikonloppuisin antaisin 15-vuotiaan poikani olla myöhempään ulkona. Anna pojan olla joka kerta vaikka puoli tuntia myöhempään ulkona, ja anna hänen näyttää sinulle, että on luottamukseai arvoinen. Jos homma ei toimi, sanot hänelle, että on palattava aikaisempaan kotiintuloaikaan, kun hän petti luottamuksesi. Anna pojallesi vähän vastuuta, on hän sentään jo 15-vuotias, ja pian jo muuttaa pois kotoakin, ainakin jos lähtee opiskelelemaan jonnekin muualle. Vastuu ei ole ollenkaan pahasta, kunhan sitä ei liikaa anna.

    • 15 v poika

      saan itse tulla viikolla 21.00 kotiin ja viikonloppuisin 23.00.
      aika kireät ajat teillä .

      • somebody11111

        hahah mulla ei oo kotiintulo aikoi :D söpööö oon siis 15 :DD mut siis joo 20 on aik aikasin :D kiltti poitsu sul :D


    • salilla käyvä 95

      No ei todellakaan käytä steroideja :D . olen samaa mieltä kuin ''...'' jauhe on mitä todennäköisimmin kreatiinia/proteiinia/massan lisääjää. Kyseiset aineet rinnastetaan hyvin äkkiä steroideihin mutta ne ovat todella kaukana niistä. ja kyllä tuo 20:00 on todella aikaisin. :) mutta hyvä jos poikasi on ''kiltti''.. aina näkee kaikkia huonosti kasvatettuja haistattelevia nuoria :)

    • Nuoriso-ohjaaja

      Kyllä musta tuntuu että tossa tapauksessa se mikä voi johtaa masennukseen, on tiukkapipoinen äiti, (krhm....). Anna pojan harrastaa jos hän tykkää airsoftista. Siinä hän pääsee ulos liikkumaan kavereidensa kanssa eikä mätäne, liho ja junttiudu himassa.

    • Anonyymi

      söisbihan vitusti olla se lapsi. mä suorastasn säälin sitä . Paska ja yliregaoiva äiti. anna sen elää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe