Mun 15v poika on ruvennu käymää kuntosalilla. Hän on nyt ostanut jotain jauhetta. Eikai hän käyät steroideja?????
Pojalla on vähän räsävillin taustaa, kun viimevuona pyysi rahoitusta airsoftiin, mutta minä en ollut kuullut mitään, että on aloittanut, ja otin kaikki aseet pois!!! JUST TOLLASISTA NE LASTEN MASENNUKSET YMS JOHTUU!!
Ja onko klo 20.00 liian myöhä aika kotiintulolle 15v pojalle? yksi hänen kaveri käskee poikaani olemaan pidempään ulkona kun minun kotiintuloajat sanovat. soitin hänen vanhemmille ja haukut tuli :(( auttakaa poikani käyttää steroideja.
Kuntosali 15v ja kotiintuloajat?
6
865
Vastaukset
- ...
En usko, että poikasi käyttää steroideja. Luultavasti jauhe on kreatiinia, joka auttaa palautumaan treenauksen jälkeen. Olen kuullut monien käyttävän sitä. Ihan vaaraton aine.
Tiedän myös monia poikasi ikäisiä muita poikia, jotka harrastavat airsoftausta, en usko, että siinä on mitään vaarallista. Harrastavathan monet samanikäiset pojat metsästystäkin, jossa ollaan myös tekemisissä pyssyjen kanssa.
Onko pojallasi viikonloppuisinkin kotiintuloaika klo 20? Viikolla se on ihan sopiva aika, mutta kyllä minä viikonloppuisin antaisin 15-vuotiaan poikani olla myöhempään ulkona. Anna pojan olla joka kerta vaikka puoli tuntia myöhempään ulkona, ja anna hänen näyttää sinulle, että on luottamukseai arvoinen. Jos homma ei toimi, sanot hänelle, että on palattava aikaisempaan kotiintuloaikaan, kun hän petti luottamuksesi. Anna pojallesi vähän vastuuta, on hän sentään jo 15-vuotias, ja pian jo muuttaa pois kotoakin, ainakin jos lähtee opiskelelemaan jonnekin muualle. Vastuu ei ole ollenkaan pahasta, kunhan sitä ei liikaa anna. - 15 v poika
saan itse tulla viikolla 21.00 kotiin ja viikonloppuisin 23.00.
aika kireät ajat teillä .- somebody11111
hahah mulla ei oo kotiintulo aikoi :D söpööö oon siis 15 :DD mut siis joo 20 on aik aikasin :D kiltti poitsu sul :D
- salilla käyvä 95
No ei todellakaan käytä steroideja :D . olen samaa mieltä kuin ''...'' jauhe on mitä todennäköisimmin kreatiinia/proteiinia/massan lisääjää. Kyseiset aineet rinnastetaan hyvin äkkiä steroideihin mutta ne ovat todella kaukana niistä. ja kyllä tuo 20:00 on todella aikaisin. :) mutta hyvä jos poikasi on ''kiltti''.. aina näkee kaikkia huonosti kasvatettuja haistattelevia nuoria :)
- Nuoriso-ohjaaja
Kyllä musta tuntuu että tossa tapauksessa se mikä voi johtaa masennukseen, on tiukkapipoinen äiti, (krhm....). Anna pojan harrastaa jos hän tykkää airsoftista. Siinä hän pääsee ulos liikkumaan kavereidensa kanssa eikä mätäne, liho ja junttiudu himassa.
- Anonyymi
söisbihan vitusti olla se lapsi. mä suorastasn säälin sitä . Paska ja yliregaoiva äiti. anna sen elää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542483- 652410
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729