olen kuullut että olisi hurjaa bailausta. Onko joku tietty viikko ja paikka missä eniten menoa?
ruskaretki
6
864
Vastaukset
- nähty on
tai jos sinusta on sitä kun linja-autollinen eläkäläisiä riehuu Hullussaporossa. Ei siellä muita syksyllä ole ja ei paljon voisi kiinnostaa mokoma. Ruskaa voi nyt muuten käydän katsomassa jos sitä on sillä ei joka syksy ruska esiinny.
- kaiken kokenut
Vai että eläkeläisiä. Levi on nykyään Lapin syntisin paikka (Saariselän kävijät ovat
vanhentuneet). Menoa riittää aamuun asti ja koko syyskuu on pelkkää rykimäviikkoa.
Siellä ovat kaikki sinkkuja.
- paikalla ollut
empä jaksa uskoa että eläkeläisiä olis kaikki...tosi hyvä meno ainaskin levillä viikot 36 - 38...mut sitähän ei tierä ennen kuin näkee...:D
- ei siellä niin kamalaa
menoa ole vaikka ihmiset höpöttää
Sitä normaalia niinkuin etelässäkin tai muualla
ryypätään, tanssitaan...
no ulkoilua harrastetaan urakalla- ..
Ainakin viikonloppu viikolla 37 oli tänä vuonna Levillä hiljainen. Nuorempi porukka puuttui lähes täysin. Kovasti 50 väkeä liikkeellä.
- Iisakkipää
.. kirjoitti:
Ainakin viikonloppu viikolla 37 oli tänä vuonna Levillä hiljainen. Nuorempi porukka puuttui lähes täysin. Kovasti 50 väkeä liikkeellä.
Juuri Saariselältä palanneena voin kertoa, että valtaosa ruskasesongin (viikot 37-38) matkailijoista oli keski-ikäisiä tai sitä vanhempia, alle 30-vuotiaita oli todella vähän. Eniten väkeä tuntui vetävän Tunturihotelli, jossa oli elävää musiikkia (ja tunnettuja esiintyjiä, kuten Charles Plogman ja Mikko Mäkeläinen) ja tanssia joka ilta. Suurin osa alueen ravintoloista näytti olevan tyhjillään kymmenen maissa illalla, enkä oikein usko, että hurja meno alkaisi vasta sen jälkeen. Todennäköisempää on, että ihmiset olivat jo vetäytyneet majapaikkoihinsa illan viettoon.
En sitten tiedä, minkälainen menomesta Saariselkä olisi laskettelukaudella, mutta nyt siellä oli ainakin hyvin rauhallista. Useimmat ihmiset olivat tulleet vaeltamaan tunturissa, eivät bailaamaan ja petikaveria hakemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214