Onko kukaan matkannut tuonne syksyllä?
Miten pitkään se on auki, olisiko siellä sadepäivinä nähtävää??
Euro Disney
4
1331
Vastaukset
- Paris..........
Paikan nimi on siis Disneyland Paris.
Haluatko tietää, onko se auki syksyllä (on melkein vuoden ympäri), vai miten pitkään se päivittäin on auki? - Liisana
On auki myös syksyllä (ympäri vuoden tosiaan). Todennäköisesti on auki 10-20 (tarkemmat aukioloajat löytyy disneyn sivuilta). Iso osa laitteista on katettuja ja tekemistä, näkemistä ja kokemista löytyy taatusti myös sadepäiville.
- Prinsessa Ruusunen
Suosittelen katsastamaan Disneyland Resort Paris -keskustelufoorumin. Täältä löytyy KAIKKI mitä ikinä haluat tietää kyseisestä paikasta. Saimme onnistuneen Halloween -loman Disneyllä lokakuussa 2009 tämän foorumin ansiosta.
- minä minä minä
Prinsessa Ruusunen kirjoitti:
Suosittelen katsastamaan Disneyland Resort Paris -keskustelufoorumin. Täältä löytyy KAIKKI mitä ikinä haluat tietää kyseisestä paikasta. Saimme onnistuneen Halloween -loman Disneyllä lokakuussa 2009 tämän foorumin ansiosta.
Ja mistähän tällainen keskustelufoorumi löytyy ja onko suomenkielinen?? Linkkiä kiitös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892