Onko kukaan matkannut tuonne syksyllä?
Miten pitkään se on auki, olisiko siellä sadepäivinä nähtävää??
Euro Disney
4
1352
Vastaukset
- Paris..........
Paikan nimi on siis Disneyland Paris.
Haluatko tietää, onko se auki syksyllä (on melkein vuoden ympäri), vai miten pitkään se päivittäin on auki? - Liisana
On auki myös syksyllä (ympäri vuoden tosiaan). Todennäköisesti on auki 10-20 (tarkemmat aukioloajat löytyy disneyn sivuilta). Iso osa laitteista on katettuja ja tekemistä, näkemistä ja kokemista löytyy taatusti myös sadepäiville.
- Prinsessa Ruusunen
Suosittelen katsastamaan Disneyland Resort Paris -keskustelufoorumin. Täältä löytyy KAIKKI mitä ikinä haluat tietää kyseisestä paikasta. Saimme onnistuneen Halloween -loman Disneyllä lokakuussa 2009 tämän foorumin ansiosta.
- minä minä minä
Prinsessa Ruusunen kirjoitti:
Suosittelen katsastamaan Disneyland Resort Paris -keskustelufoorumin. Täältä löytyy KAIKKI mitä ikinä haluat tietää kyseisestä paikasta. Saimme onnistuneen Halloween -loman Disneyllä lokakuussa 2009 tämän foorumin ansiosta.
Ja mistähän tällainen keskustelufoorumi löytyy ja onko suomenkielinen?? Linkkiä kiitös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286