Eli kone menee jumiin, hiiren osoitin kyllä liikkuu ja sitten se käynnistää itse itsensä uudelleen. Käynnistyksen jälkeen tulee viesti: on palautun vakavasta ongelmasta jne ja jokin koodi: BCCode : 100000ea BCP1 : 865FE3C8 BCP2 : 86404120 BCP3 : F7A13CBC
BCP4 : 00000001 OSVer : 5_1_2600 SP : 3_0 Product : 768_1
Mikä vikana? Joskus konetta voi käyttää tunteja ennen kuin se alkaa temppuilemaan, joskus taas alkaa heti. Kone Fujitsu Scaleo P.
Kone käynnistää itsensä uudelleen
5
153
Vastaukset
- riippuu.
Jos on kyseessä joku Windowseista, ensin pitää vakuuttua siitä ettei siinä ole tuollaista takavuosina aiheuttanutta haittaohjelmaa.
Kun se on varmistettu ja oikeilla käyttöjärjestelmillä varustetussa koneessa epäilisin viallista virtalähdettä. - juhakorkeapudas
Veikkaisin viallista (näytönohjaimen?) ajuria (http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q293078).
Onko uusimmat ajurit ja päivitykset asennettu? Samat oireet, samat virheilmoitukset, saman merkkinen kone, noin puolitoista vuotta vanha, pari viikkoa sitten rupesi kenkkuilemaan eikä toiminut lopulta edes vikasietotilassa, virtalähteen vaihto auttoi, nyt toimii virheettömästi.
- ?????????
Voiko tuohon virtalähteeksi vaihtaa jostain vanhasta koneesta irti revityn (pitääkö olla saman tehoinen ja voiko niissä olla muita eroja kun tuo teho)? Kun ei viitsisi heti ostaa uutta, jos vika ei olekaan siinä.
????????? kirjoitti:
Voiko tuohon virtalähteeksi vaihtaa jostain vanhasta koneesta irti revityn (pitääkö olla saman tehoinen ja voiko niissä olla muita eroja kun tuo teho)? Kun ei viitsisi heti ostaa uutta, jos vika ei olekaan siinä.
Voit testata toisella virtalähteellä, joka on suunnilleen saman teknisen sukupolven koneesta, ei siis mistään vanhasta romusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201585- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191304
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242