Minulla on narttu collie 5v. nyt se on alkanut tekemään sitä, että saan käydä sen kanssa lenkillä vaikka kuinka monta kertaa eikä se pissaa ollenkaan. Katsoo mua vaan ihanilla silmillään ja on sitä mieltä ettei ole hätä. Yleensä hän tekee vain kerran päivässä asiansa ja siinä se. Olen kyllä kuullut, että nartut voivat olla tällaisia sanotaanko ”kiusantekijöitä”. Osaako joku neuvoa vai onko asiaan mitään opastusta? Koirani on tietysti maailman ihanin koira ainakin mun elämässäni.
Collie narttu
4
341
Vastaukset
- jotain olisi kuiteski
tultava ulos? Onko muuten oma itsensä, mietin vaan, että ei kai vain ole sairas? Montako kertaa pv:ssä on ennen tehnyt tarpeensa, vertaa siihen? Onko juoksuaika lähellä? Onko ulkona voinut sattua jotain pelottavaa, ettei sen takia tekisi? Oletko kokeillut vaihtaa reittiä, jos siinä reitissä jokin mättää?
- Colliet on herkkiä
Nyt on tyttösi pelästynyt jostain, oletko huutanut sille esim. TEE SE KUSI ÄKKIÄ vitsi vitsi
mulla oli uros joka ei suostunut mieheni kanssa lähtemään lenkille eikä tekemään tarpeitaan,
se voi olla niin pienestä kii koska Collie on erittäin herkkä koira.
Yritä äänen painolla sanoa IHAANAA PISSATA. tuntuu että olen tollo mutta näin on joidenkin
koirien kanssa.- stella23
Koirani on maailman ihanin koira ja on perheenjäsenemme, en ole koskaan korottanut ääntäni hänelle (enkä aikaisemmillekaan koirillemme), ei tulisi edes mieleenikään. Sellaisesta kyllä koira pelästyisi. Olen halannut häntä aina tuolla metsässä ja kehunut, kun hän on pissinyt, että hän varmaan tietäisi, että teki tosi hienon homman. Tosiaan collie on herkkä koira. Jos joku naapuri juttelee meidän kanssa ja vähänkin ääni kohoaa määrätyn tason yli, niin koirani katsoo minua siten, että mitä nyt tapahtuu ja alkaa pikkuhiljaa siirtyä kotiin päin. Olen jutellut asiasta myös kasvattajan kans ja hän kertoi, että hänen koirakatraassakin on tälläkin hetkellä yksi narttu jolla on tällainen ns. seurapiirirakko. Onneksi asumme maalla ja voin pitää koirani ulkona vaikka koko päivän, joten ehkä hän on tehnyt asiansa juuri ennen kun me lähdemme oikein lenkille.
- Mii..........
Meidän vanhemmalla nartulla on seurapiirirakko, ei tarvetta pissata kuin kaks kertaa päivässä. Näin on ollut aina, aivan sama vaikka olisi koko päivän metsässä tai muuten vaan ulkona. Juoksuaikoina toki pissaa useamman kerran päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988