John Sychold miten arvostettu,maalaa meriaiheita ja purjelaivoja?Mistä voi tietää taulujen arvon?
Onko tämänniminen
5
3962
Vastaukset
- Tietäjä 1
Hän oleli jossakin Rauman suunnalla.
Olen nähnyt niitä aikanaan ja minusta ne olivat sellaisia pikkunättejä.
Taiteelliselta tasoltaan eivät ehkä kovin korkealla.
Hinnat ovat hyvistä töistä olleet paristasadasta ehkä jopa viiteensataan euroon.- asgfre
niin nykyään kemiössä... hinnat noin 300-4000€ tuosta "pikkunätistä" en kyllä menis sanomaan..
- asgfre
niin nykyään kemiössä... hinnat noin 300-4000€ tuosta "pikkunätistä" en kyllä menis sanomaan..
- gorigt
Jottaa tietäisi taulun arvon pitäisi tietää kuinka yksilöllisestä työstä on kyse. John on tehnyt paljon purjeleivojen kuvauksia joiden oletan olevan kaikki yksilöllisiä. Hän on myös perehtynyt purjehdukseen tehden itse ainakin kaksi purjevene tää sekä seilannut valtamerellä kauan.
- Tämä-
se vasta onkin arvostettu hihi https://www.youtube.com/watch?v=1sadmWRorYs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741