John Sychold miten arvostettu,maalaa meriaiheita ja purjelaivoja?Mistä voi tietää taulujen arvon?
Onko tämänniminen
5
3793
Vastaukset
- Tietäjä 1
Hän oleli jossakin Rauman suunnalla.
Olen nähnyt niitä aikanaan ja minusta ne olivat sellaisia pikkunättejä.
Taiteelliselta tasoltaan eivät ehkä kovin korkealla.
Hinnat ovat hyvistä töistä olleet paristasadasta ehkä jopa viiteensataan euroon.- asgfre
niin nykyään kemiössä... hinnat noin 300-4000€ tuosta "pikkunätistä" en kyllä menis sanomaan..
- asgfre
niin nykyään kemiössä... hinnat noin 300-4000€ tuosta "pikkunätistä" en kyllä menis sanomaan..
- gorigt
Jottaa tietäisi taulun arvon pitäisi tietää kuinka yksilöllisestä työstä on kyse. John on tehnyt paljon purjeleivojen kuvauksia joiden oletan olevan kaikki yksilöllisiä. Hän on myös perehtynyt purjehdukseen tehden itse ainakin kaksi purjevene tää sekä seilannut valtamerellä kauan.
- Tämä-
se vasta onkin arvostettu hihi https://www.youtube.com/watch?v=1sadmWRorYs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897