Täytyy tehdä iTUNESissa ja täytyy olla rekisteröitynyt
iTUNESiin . .
Rekisteröinnissä vaaditaan Luottokortteja !!!
- eli kun ei ole iPHONE jää käyttöönottamatta !!
no huh huh !!!
iPHONEN KÄYTTÖÖNOTTO
5
2117
Vastaukset
- luottokortteja
Ja höpö höpö. iTunes tarvitaan, mutta luottokortteja ei. Kannattaa kokeilla itse edes kerran ennenkuin tulee julkisuuteen höpisemään muualta kuultuja juoruja.
Nimimerkki iPod Touchin ja kahden iPhonen käyttöönottanut.- kortti kohtaan sitten
laitetaan? iPhone 3GS on tulossa minulle ja olen miettinyt tuota.
- sekosi taas
Näitä näkee kaikilla palstoilla. Siis sarjakirjoittajan yksipuhelua. Kyllä on sekopää!
Kaikki valittavat tästä sekopäästä. Enempää en sano. Nopeasti pois tältä palstalta, hyi hitto!- Jubarska58
Jos et osaa vastata asiallisesti APn kysymykseen
- ÄLÄ turhaan kirjoittele !!(sarjakirjoittaja)
Luin iPhonen sivuilta, että puhelin pitää rekisteröidä iTunesissa ja itse pitää olla
rekisteröitynyt iTunes käyttäjä.
No just aamulla sain iPhone käyttäjältä tiedon, ettei mitään luottokortilla rekisteröitymistä tarvita. Puhelinta vain hallitaan iTunesilla.
En kait minä osta ensin puhelinta ja SITTEN törmää mahdollisiin tuommoisiin ongelmiin !!??
AP - pois palstalta
" Nopeasti pois tältä palstalta, hyi hitto!"
Paras kirjoituksesi ikinä! Muista sitten myös PYSYÄ POISSA tältä palstalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361206- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49740
- 67728
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598