vuokrataan naiselle

joka ei polta eikä juo

58

5676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daaaaaaaaaaaaaaaa

Nainen on lähes aina siistimpi ja fiksumpi vuokralainen. Suomi on pullollaan viinaan meneviä miehiä, naisia on joukossa ehkä kymmenesosa jos sitäkään.

Se että osaa elää muita kunnioittaen (= järjestyssääntöjä totellen) ei tarkoita etteikö olisi elämää noin muuten! Yläpuolellani asuu mieshenkilö joka viisveisaa mm. yörauhasta eikä ole ensimmäinen tapaus mihin olen törmännyt...muutto jälleen kerran edessä tuon takia.

• Äitiwoman

Tietysti mies ottaa vuokralaiseksti minihameisen naisen kuin miehen...itsestään selvyys

• a:tti t:nen(m:siivooja)

kyll noit akoitstakin löytyy paskaläjist pitävist miespuolinen siivooja et ollaan korjattu kuivuneita tampaxseja myös makuhuuoneesta tässä vasta osa esimerkkeistä puhumattakaa muista huoneista

• Aha.

Vai nainen se siistimpi, hah hah. Eiköhän se ole juuri nainen jonka pitää saada hakattua seinät reijille kun niihin pitää saada kaikkia kivoi taului ja seinät maalattua pinkiksi. Kyllä useimmiten naisen jäljiltä se asunto pitää kunnostaa uudelleen. Ja naisethan ei tietenkään pidä ikinä bileitä eikä se punkku tai valkkari roisku ympäri kämppää. Juu ja todellakin olipa siisti se Turun vuokralainenkin...

• leistämistä

sanon minä. SUKUPUOLI RASISMIA

• tasa-arvo (vitsi)

Ja paskat. Stereotypiaa. Ja naisten paapomista. Tasa-arvo ei todellakaan toimi Suomessa, missä naiset jyrää kaikessa.

• mies 20
        Aha. kirjoitti:

Vai nainen se siistimpi, hah hah. Eiköhän se ole juuri nainen jonka pitää saada hakattua seinät reijille kun niihin pitää saada kaikkia kivoi taului ja seinät maalattua pinkiksi. Kyllä useimmiten naisen jäljiltä se asunto pitää kunnostaa uudelleen. Ja naisethan ei tietenkään pidä ikinä bileitä eikä se punkku tai valkkari roisku ympäri kämppää. Juu ja todellakin olipa siisti se Turun vuokralainenkin...

joo on kyllä tullu huomattua että nainen on se kuka sotkee ja juhlii ja roiskii viinejä sun muita ympäri kämppää... vaatteita löytyy ympäri kämppää sohvien takaa vessan lattialta keittiön lattialta tietokoneen takaa... tms tms tms....

• Olen ollut kahdessa paikassa vuokralla ja ne oli kuin sikolättejä.Kysyin että millaisia äijiä täällä on asunut,niin sottiin että ei ollut miehiä vaan patikymppisiä naisia.
        En ollut uskoa sen sotkun jäljiltä.
        Että se vaan niistö junteista jotka sotkee,osaa ne naisetkin olla aika hämäriä

• philipshave1
        Äitiwoman kirjoitti:

Tietysti mies ottaa vuokralaiseksti minihameisen naisen kuin miehen...itsestään selvyys

Kyllä minäkin ottaisin minihameisen naisen "vuokralle", mutta joutuisin siivoamaan hänen KAIKKI jälkensä...Sottapyttyjä miltei kaikki naiset.
        Seurustelin muutaman vuoden yhden naisen kanssa ja esim. hänen käsilaukkunsa oli sellainen ettei sieltä VARMAAN löytänyt yhtään mitään....kaikki jonnin joutavaa roinaa, tyhjiä tupakkarasioita ymm....
        Ja kämpän mies pitää siistimpänä kuin nainen .....näin on näreet ja täten on tähkät, sanokoon muut mitä haluavat.....kiitos

• Tavallinen nainen
        philipshave1 kirjoitti:

Kyllä minäkin ottaisin minihameisen naisen "vuokralle", mutta joutuisin siivoamaan hänen KAIKKI jälkensä...Sottapyttyjä miltei kaikki naiset.
        Seurustelin muutaman vuoden yhden naisen kanssa ja esim. hänen käsilaukkunsa oli sellainen ettei sieltä VARMAAN löytänyt yhtään mitään....kaikki jonnin joutavaa roinaa, tyhjiä tupakkarasioita ymm....
        Ja kämpän mies pitää siistimpänä kuin nainen .....näin on näreet ja täten on tähkät, sanokoon muut mitä haluavat.....kiitos

Vuokranantaja ei varmaan ole kiinnostunut naisen käsilaukun sisällöstä... Itselläni on käsilaukku "sekaisin", mutta asuntoni olen aina pitänyt siistinä. Sain kehujakin kaikilta vuokranantajiltani. Vaikka en kyllä ole mikään siisteysintoilijakaan. Molemmista sukupuolista varmaan löytyy sottapyttyjä. Itse olen pahimmat asunnot nähnyt parilla poikamiehellä ja yhdellä pariskunnalla.
        Molemmilla poikamiehillä kyllä äiti käy joskus siivoamassa (ikää heillä 26 ja toisella 40 v). Väittäisi kuitenkin, että naiset siivoavat useammin kuin miehet.
        "Sottapyttyjä miltei kaikki naiset." En allekirjoita tuota. Tai sitten tunnen vain niitä harvoja siistejä naisia!

• tuollaista
        philipshave1 kirjoitti:

sottapyttyä. Olitko kännissä, kun valitsit hänet. Kyllä se yleensä näkyy päällekin päin, jos ihminen on sottapytty.
        Totuus on, että siistejä miehiä on perinteisesti vähemmän kuin naisia. Nainen on ennen ainakin kasvatettu pitämään huolta kodista. Se on meillä naisilla verissä, sanoi ex-mieheni. Isäni oli niitä harvoja siistejä miehiä ja tietysti oma poikani. Mieskin oppi siinä avioliiton kuluessa, kun kotona oli aina siistiä. Ei tarvinnut motkottaa. Pani itse merkille ja otti mallia. Kait se oli kunnioitusta. Oltiin niin nuoriakin, kun mentiin avioon. Ei ollut piintyneet pahat tavat.

On toki ihmisiä, jotka nautivat sotkuista. Ainakin koiraperheessä tuntuu häiritsevän, jos pyrkii liikaan siisteyteen. Ehkä heille tulee kodikas olo, kun ei kaikki ole niin tiptop. Kodissa pitää toki olla asumisen jäljet. Ei sitä pidä minään sisustusnättelynä pitää.

• Joskus isäntä

Pieni sotku ei hirveästi haittaa. Huumekaupan käymisestä on pahimmat vahingot ainakin kotirauhamielessä ja näissä tapauksissa vuokralainen on poikkeuksetta mies. Olisi hyvä, jos vuokranantaja saisi rikosrekisteristä otteen luottotietojen lisäksi.

• niintaas

Tästä tuli vaan mieleen pari viikkoa kun Turussa se kaksio ihan järkyttävän näköinen ja toinen tapaushan oli Kuopion lähellä(?) jossa eläimiä oli pidetty keittiössä ja paikka ihan täynnä p*skaa. Järkyttävän näköisiä molemmat kämpät! Ja näissä kummassakin vuokralaisina ollut naiset. Että kai se kumpikin sukupuoli osaa sotkea mutta yleisesti ottaen kait naiset periaatteessa sitten ovat siistimpiä.

• v*****aa

noi lemmikit, niillä on ollu hirveet oltavat tommosen paskan keskellä, laiskan ämmän armoilla!

• pink lady
        v*****aa kirjoitti:

noi lemmikit, niillä on ollu hirveet oltavat tommosen paskan keskellä, laiskan ämmän armoilla!

vuosien mittaan huomattua että mies on kymmenen kertaa parempi vuokralainen kuin nainen.Naispuolisen vuokralaisen jälkien korjaamiseen menikin pitkä tovi,ja helvettillinen meno ja meteli pitkin yötä rappukäytävässä.Meillä on mies vuokralaisista pelkästään myönteisiä kokemuksia,elävät asiallisesti vuokrat tulevat ajallaan,eikä yhteenkään rapajuoppoon ole törmätty.Olemmekin päättäneet jos tuo nykyinen pois lähtee joskus,niin naista emme ota enään koskaan aina mies.Joten miehille pisteet tässä asiassa!

• vuokran anttaja
        pink lady kirjoitti:

vuosien mittaan huomattua että mies on kymmenen kertaa parempi vuokralainen kuin nainen.Naispuolisen vuokralaisen jälkien korjaamiseen menikin pitkä tovi,ja helvettillinen meno ja meteli pitkin yötä rappukäytävässä.Meillä on mies vuokralaisista pelkästään myönteisiä kokemuksia,elävät asiallisesti vuokrat tulevat ajallaan,eikä yhteenkään rapajuoppoon ole törmätty.Olemmekin päättäneet jos tuo nykyinen pois lähtee joskus,niin naista emme ota enään koskaan aina mies.Joten miehille pisteet tässä asiassa!

kunon mies on hyvä vuokralainen ja varsinkin virolaiset miehet siistiä ja hiljaisia

• okkoo
        pink lady kirjoitti:

otappa homopari, ei parempia vuokralaisia

• pelkkää roinaa

Turun tapaus taisi olla lavastus...

Kuvista näkee että paikat oli todella puhtaita. Liesikin oli levyjenkin ympäriltä ihan vitivalkoinen, poikkeuksellisen siistissä kunnossa.

Kaappien sisältö oli vain purettu tasoille ja lattioille, ei muuta. Joko vuokralainen oli päättäny hylätä roinansa tai sitten vuokrantaja oli siivonnu kaapit...

• Yetska

Syödään valkosipulipizzaa ja lipitetään valkkaria. Seuraavana aamuna haisee hiiva ja paska :)

• myös...

Nii...ja silli...!

• NAINEN______

Voi kyynel kun miehiä itkettää kun heitä syrjitään asuntomarkkinoilla. Missäs kaikessa muussa naisia syrjitään? Uskallapas tehdä lapsi ja palata työelämää, pitäkööt miehet kokonaisen euronsa, ja ostakoot sillä oman kämpän. Minä pidän sen 80 senttiä ja etuilen vuokra-asuntojonoissa ja hyvällä omalla tunnolla.

• toinen nainen.

"Aika naurattavaa että naiset valittavat vieläkin "tasa-arvosta""

"Tasa-arvovaltuutettu saa yhteydenottoja miehiltä, joiden mielestä heitä syrjitään asuntomarkkinoilla."

Aika naurettavaa, että miehet ovat aloittaneet itkun tasa-arvosta.
        Pysykää miehet miehinä ja peskää munanne.

• paitsi
        toinen nainen. kirjoitti:

"Aika naurattavaa että naiset valittavat vieläkin "tasa-arvosta""

"Tasa-arvovaltuutettu saa yhteydenottoja miehiltä, joiden mielestä heitä syrjitään asuntomarkkinoilla."

Aika naurettavaa, että miehet ovat aloittaneet itkun tasa-arvosta.
        Pysykää miehet miehinä ja peskää munanne.

Ei sonniksi!
        Miehissä taas on paljon sellaisia joista on vain siittämään.

Jälkeläiset elättää sitten vaimo ja hänen suku sekä veronmaksjien
        ylläpitämä yhteiskunta. Nykyisin nämä siitossonnit pääsee kuin koira veräjästä!

Paljonko lentäjät saa palkkaa?

Onko Finnairilla lentäjinä naisia. Vastaus kyllä on. Lienee jo kymmeniä!

Niin mutta onko naisia lentokapteeneina Finnairilla?
        Vastaus : kyllä on ainakin yksi Salla P?

Olen yli 50 v mies.

• HE OVAT TYHMIÄ,ITSEKKÄITÄ TYPERYKSIÄ JOTKA LUULEVAT että maailma pyörii heidän värkkinsä ympärillä.On Herran tahto että tämä tilanne saa TÄSMÄHOITOA kun Suomen tasavallan talous romahtaa ja he HUOMAAVAT että kaikki "työ"mitä on tehty tasa-arvon eteen on ollut yhtä tyhjän kanssa.Ei muuta kuin seksitreffeille ilmoituksia niin näette todellakin saavutuksenne kun möhömahaiset ukot tulevat puskemaan teitä!!!SÄÄLITTÄVÄÄ!!!

• oikeesti säälittää vähän

Noin nuori ja noin katkera?

• oikeesti säälittää vähän kirjoitti:

Noin nuori ja noin katkera?

säkin olet tosi säälittävä kiitos samoin...

• naiset ahdistelee sua

jokapuolelta ja käytävät sinua 'hyväkseen'...Aktiiviset naiset tulee ottamaan sinu t väkisin ja pusketaan sinun lelukseen vuorottain..ett enää ulisekkaan, saadaa sut hiljaseksi, epämääräinen hunsvotti...Ja naiset nauraa sulle pilkkaakseen..
        Sääliksi käy ääliöparan!!!

• naiset ahdistelee sua kirjoitti:

jokapuolelta ja käytävät sinua 'hyväkseen'...Aktiiviset naiset tulee ottamaan sinu t väkisin ja pusketaan sinun lelukseen vuorottain..ett enää ulisekkaan, saadaa sut hiljaseksi, epämääräinen hunsvotti...Ja naiset nauraa sulle pilkkaakseen..
        Sääliksi käy ääliöparan!!!

KUKA EI TAJUA käytöstapojen ja moraalin päälle paskan vertaa.Taitaa ämmä olla vielä kasteenkin saanu et on varmasti tosi syntinen olo!!HA!!!

• ......

Onhan se totta, että tilastollisesti naiset ovat siistimpiä ja vähemmän järjestyshäiriöitä aiheuttavia, mutta iso osa näistä rivienvälistä naisille suunnatuista vuokrailmoituksista todellakin tähtää vuokraan seksiä vastaan. Tällainen toiminta pitäisi ehdottomasti saada lainvastaiseksi, koska asunnon tarvitsijoita hyväksikäytetään. Kyseinen toiminta on rinnastettavissa lähes seksiin pakottamiseen vasten tahtoaan, sillä usein vuokra-asuntoa etsivä hakee asuntoa juuri oikean asunnontarpeen vuoksi. Itsekkin olen tällaiseen pariin otteeseen törmännyt ja kyllä se oli nuorelle likalle aika oksettava ja ahdistava kokemus.

• nainen pienellä nllä

Itse olen nainen asun vuokra asunnossa. Ei mun asunto ainakaan oo siisti siivoon ,kun ite jaksan ehkä kerran kuussa jos sitäkään,kaikki tavarat lattialla ja vaatteet saattaa olla monia viikkoja. Roskat vien kuiteskin,sillo ku roskiks on täynnä.
        On mulla vähän menny tää kämppäkin rikki enpä oo jaksanu ilmotella vuokranantajalle koska ihan sama,kun mä asun tässä vielä eikä se mua haittaa vaikka paikat ois rikki.

• Isäntänä sanon

Jos ajatellaan sitä tyypillisintä vuokra-asuntoa: Yksiö tai pieni kaksio yliopistokaupungin keskustassa. Tuollainen itselläni on. Näihin paras vuokralainen on korkeakoulussa opiskeleva mies! Nämä hoitavat asiansa. Pysyy asunto kunnossa ja vuokra tulee aina ajallaan.

Muita en asuntooni majoita vuokralle. Kun on hyvä ja siisti koti loistopaikalla, on varaa valita kenelle vuokraa.

• niin sillon kyllä

nuoret seksikkäät naiset etusijalla aina, mahdolliset vuokrarästit varakas vanha patu kun kuvittelee saavansa luonnossa.....ja tämmösiä paskapäitä on suomi täynnä....

• Vuokraemäntä

Olen todennut jo kymmenisen vuotta sitten ettei tänä päivänä naiset ole sen siistimpiä kuin miehet. Juuri kuunvaihteessa sain passittaa neitiä siivoamaan asuntoa uudestaan kun vähän kävi silmään mm. kuivuneet tomaatin siemenet leikkuulaudalla. Samoin kahden pariskunnan kanssa on ollut erimielisyyksiä siivoamisesta. Mielestäni myös roskiskaappi siivotaan, samoin liesi ja jääkaappi. Ja nämä pariskunnat olivat ns. parempia ihmisiä. Hauskinta oli että toisen pariskunnan naispuolinen oli äitini kanssa samassa työpaikassa ja siellä piti hyvin jämptin kuvaa itsestään yllä.

Ja yhteistä näille, kun pyydän siivoamaan uudestaan ennen sopimusvakuuden palautusta, on että alkaa herjaaminen siitä että vakuus kuuluu heille, ja että onko minulla sitä rahaa enää olemassa.

Korkoa ei ole vielä kukaan pyytänyt ja laskeskelin taannoin ettei sillä liene kuitenkaan niin suurta merkitystä kun lasket kahden vuoden koron tämän päivän talletuskoroilla. Jos joku haluaa että maksan niin ok, mutta kun jää maksamatta niin en sillä rikastu. Jos koroilla pääsisi puoleen tuottoon sijoitusasuntoihin verrattuna niin en pyörittelisi vuokrakämppiä vaan lepuuttaisin rahaa tilillä ja nostelisin korkoja. Ei tarvitsisi kinastella siivouksen tasosta.

Vuokranmaksuongelmia on kohdalleni sattunut todella vähän, vain yhden olen joutunut laittamaan ulosottoon ja siitä on yli kymmenen vuotta. Ehkä vuokralaisen valinta oli väärä, olin nuori ja kokematon ja varmaan myös sinisilmäinen. Maksuja olen perännyt suullisesti omilta vuokralaisiltani hyvin vähän verrattuna siihen mitä sain työssäni kiinteistösihteerinä tehdä huomattavasti useammin. Eikä sukupuolesta tai iästä voi mitään yleispätevää sanoa.

Valitsen joka vuosi muutaman vuokralaisen, ja en osaa sanoa sukupuolen vaikuttavan valintaan. Kyllä ne muut asiat ja kokemuksen silmä ratkaisee.

• Auto fiksari

Akat viis veisaa,autonsa siisteydestä.

• Turkkusanomat

viimeviikolla muistaakseni, jossa opiskelija naikkonen pisti kämpän täys remonttiin.
      Paskaa oli katosta lattiaan, ja kirjaimellisesti. Roskapusseja oli koko kämppä täynnä, samoin koiran paskaa, ja jääkaapistakin olisi joku bakteeriviljelijä saanut valmiin kasvu alustan.

Että näin siistejä ne naisetkin osaa olla.

• Raqkum

Naiset eivät ole rakentaneet yhtään taloa tässä maailmassa.

Miehillä on putkinäkö (objektiivisuus), mutta naisilla haperonäkö.

Siksi miehet keksivät 99% prosenttia kaikista keksinnöistä(kuivauskaappi on naisten merkittävin keksintö).

Oikeudenmukaisuusperiaatteen mukaan naisten kuuluisi asua lehmänlantamajoissa.

Yksityisilläkin vuokramarkkinoilla naiset ja miehet (pillun toivossa)suosivat naisia

Talon rakentaja (usein alkohoilisituinut rak. mies) saa viimeisenä asunnon..

• kukka(ko)?

"hyviä" pointteja olit omaan kirjoitukseesi keksinyt. Mutta kerro vielä että miten ne liittyy tähän keskusteluun?

• yks uuno

Minun vaimolla Marjalla on yksi aivosalo enemmän mitä meiän lehmällä Maikilla.

Maikki huutaa ja paskantaa samaanaikaan.

Marja huutaa ja paskantaa eriaikaan. (kettoo naisen kehityksetä muihin nautoihin)

Ihte olen hyvin tietopuolinen IHMINEN, mulla on luottamustehtäviäkin.
        Mehtästysseuran varamiehen varamies.

Ja viistopäien paikallisyhistyksessä toimin attiivisesti!

• kdsdld

Kyllä naisetki osaa (kullin toivossa) muita tietä edistyäkseen, oveluutta käyttääkseen, saa miehet ihmettelemään ettei mennytkään niin kuin piti, sitähä me osataan ovelasti, käyttäää sitä mikä on miehessä se 'ainoa' hyvä , kulli...Pelinaiset vauhdissaan!!!

• kauheeta ala-

Alapuolella, lattiansa alla on kamala asua, kun yläkerrassa asuu MIES. Mä, nainen, oon sen kokenut kymmeniä kertoja; itse asunut tosi-pitkään samassa ja yläkertaa vuokrataan ja aina, kun siellä mies asuu, niin alakerrassa hermot riekaleina: JYSKYN-JYSKYN-POM-POMPOTI-POM JYSÄYS JYSÄYKSEN PÄÄLLE.

En voi sietää noita lihaskimppuja yläpuolellani asumassa ! Sori. Ne on kuin norsuja askeleiltaan ja koko liikkuminen, karmeeta. Ihan kuin siellä olisi kuntosali, jota aina pystyssä ollessaan käyttää! Minä kuulen kaiken, kun se (MIES) tulee ja menee ovesta; kuulen, kun on mennyt nukkumaan (sillä tällöin maailma hiljenee normaaliksi) ja kuulen, kun POMPPAA sängystä ylös pystyyn, pumputi-pum !

Mitä tehdä ?! Tulen hulluksi, normaali kuitenkin olen ja normaalit äänet minulle ihan ok kerrostaloissa, mutta noita äijänköntyksiä en siedä. Terkuin sukupuolirasisti vain tässä, asumismielessä ;-)

• angelina1239

Ei miehen askellus ehkä ole yhtä siro kuin naisella, mutta kyllä naisetkin osaa tömistellä kuin norsut! :D Ei millään pahalla, mutta ehkä kannattaa harkita muuttamista omakoti-, pari- tai rivitaloon. Siellä ei yläkerran äänet häiritse. Kerrostaloissa kuitenkin äänet kuluu helpommin ylhäältä alas kuin toisinpäin, etenkin jos puhutaan juuri näistä tömistelyistä. Tai sitten muutat kerrostalon ylimpään kerrokseen, niin kuin me teemme. Kukaan ei tömistele päämme yläpuolella, mutta pelkään vain sitä, kuinka meidän tassuttelut kuuluu alakerran naapureille..

• Aatami (perheen pää)

Nainen on luotu pitämään Aatami ja lapset puhtaana. Ja viehättämään miestään.
      Aatamilla oltava puhdas silitetty paita ja sopiva solmio, puhtaat killotetut jalkineet ym aamuksi valmiiksi Laukku pakattuna ja puhelin ladattuna. Matkaliput valmiina.

Muita puhtaanapitoKOHTTEITA
      Koti
      auto
      mökki
      golf välineet
      jne.

HUOMIO: METSÄSTYS KIVÄÄRIN AATAMI PUHDISTAA ITSE

Mies on luotu:
      Siittämään lapsia
      Johtamaan ja päättämään
      kulkemaan laumassa (partiossa, sotajoukossa)
      Tappamaan sotimaan
      metsästämään
      käymään vaativaa kauppaa
      ja tulkitsemaan jumalaa

• siisteydestään

Miehet on AVUTTOMIA!!

• kädentaitaja
        siisteydestään kirjoitti:

Miehet on AVUTTOMIA!!

Tuskin vaan.

Nainen tarvii miehen tai hieromasauvan. Vai onko se niin seittenkään?

Mies pärjää (hätätilassa) ominkäsin

• tarvitsee?

...niin että kuka maksaa naiselle palkan kaikesta tästä puhtaanapidosta/työstä? Työ on kuitenkin aikas vaativaa kun sitä ei edes pysty mies tekemään.

• Keski-Suomessa ja

ennen kun löysin tämän asunnon niin kävin katsoo pariakin yksiöö ja eräässä oli asunut 2 nuorta tyttöä (siis lepakoita) ja tämä vuokranantaja sanoi että hän ei ollut koskaan nähnyt niin siivotonta asuntoa kun se oli näitten neitosten jäljiltä. Koko kämppä meni rempppaan, että se siitä naisten siisteydestä, niillä tytsyillä ei ainakaan ollut hajuaakaan miten siivotaan. Tämä vuokranantaja joka oli muuten nainen sanoi että ei tuollasille vuokraa enää ikinä, muuten hänellä ei kyllä ollut mitään lepakoita vastaan mutta jos eletään kuin pellossa niin en ihmettelekkään. nimim. "Siisti kundi" ja vielä homo-hahhaaa.

• lukee,

niin kyllä miehen kunnioitus taas pompsahti alaspäin. Suomipoikakin kun oikein vaatii sitä kunnioitusta itselleen,mutta noin urpoja ei vaan voi mitenkään katsoa missään asiassa ylöspäin. Pilluntoivoisia vuokraisäntiä ja mitä muuta, on niin nähty jo kaikki !!

• tsempeli

Itse otan vuokralle enää nuoria miesopiskelijoita, joilla on äiti mukana vuokraustilanteessa. Vuokra maksetaan ajallaan ja äiti pitää kämpän siistinä.

• mitäköhän_sitä_sanois

Joudun työksen käymään ihmisten kämpissä niin sanoisin että kyllä miehillä yleensä on noin keskimäärin on siistimmät kämpät kuin naisilla ja vaatteet on nätisti viikattu ja laitettu naisilla on yleensä kämpät hirveen täynnä romua jne kun miehillä taas on melko tyhjät kämpät ja vähäiset tavarat hyvässä järjestyksessä ja varsinkin kaappien sisältö yleensä romahtaa lattialle jos joutuu avaamaan jonkun kaapin naisten asunnossa kun taas miehillä on yleensä ne tyhjänä tai sitten melko hyvässä järjestyksessä.

• -MonteCristo-

..myytti, legendaa...--- tässä hyvä esimerkki... (ei heikko hermoisille).. http://www.ts.fi/online/lahialue/65401.html

• kylvain

Olen mies, mutta kyllä mä silti itseäni sanoisin ihan siistiksi vuokralaiseksi. Siivoan kämpän KUNNOLLA 1-2 kertaa viikossa. Mulla on elämää, enkä silti ole ollut mitenkään riivattu ja vihattu naapuri.

• vuokranantajatar

kiitos ei!
      ei naisille!
      kun vuokrasuhde päättyy, niin asunto on ok miesten jäljiltä!
      naisten jäljiltä aivan kamala!

• kärpäsestähärkästäkö?

ei ole mitään merkitystä onko vuokralainen nainen, mies tai Lady Gaga. Ihminen itsessään on se mikä ratkaisee. Olen vuokrannut asunon 4 kertaa ja vuorottain mies-nainen-mies-nainen on mennyt, ja kaikki ovat olleet aivan erinomaisia vuokralaisia.

yrittäjämies 40

• syrjitään

Vuokralaisen pitäisi olla myös työssäkäyvä tai opiskelija. Joskus kun olin työtön oli todella vaikea saada vuokra-asuntoa. Kun vuokranantaja kuuli minun olevan työtön niin se siitä... Ei auttanut vaikka olisi ollut takuuvuokra (minulla oli säästöjä). Lopulta sain asunnon kun valehtelin olevani opiskelija. Vuokraaja oli tutun tuttu. Yksikään vuokra ei jäänyt rästiin.

Mitä tulee miehiin ja naisiin niin mielestäni se on kyllä syrjintää, jos vuokranantaja hakee naisvuokralaista. Ja naisetkin voivat olla epäsiistejä yms.

• epäilemään

Mua kyllä epäilyttäisi, jos ilmoituksessa haetaan naisvuokralaista. Miksi vuokranantaja hakee naista? Onko nainen luotettavampi vai onko vuokranantaja joku perverssi ukko...

Joillakin miehillä asunto on siksi siisti, kun äiti käy siivoamassa. Eikä kyse ole vain parikymppisistä juuri kotoa muuttaneista miehistä.

• epäileväNaikkonen

Kun reilut vuosi sitten etsin miehen kanssa asuntoa, niin yhdessä ilmoituksessa haluttiin juuri naisvuokralainen. Kyse oli jostain paritalon tyyppisestä, jossa vuokranantaja asui seinän takana. Koska asunto oli ihan hyvän kokoinen, ajattelin että miksipä en soittaisi vuokranantajalle ja edes kysyisi, olisiko pariskunta mikään mahdoton ajatus vuokralaisiksi. Langan toisessa päässä oli ehkä noin 40-50-vuotias mies ja kertoi innostuneena ummet ja lammet asunnosta. Sitten kun vihdoin itse sain suunvuoron ja suoraan kysyin, voisiko hän mitenkään vuokrata asunnon minulle ja miehelleni, niin vastaus tuli hyvin äreästi: "ei, ei semmonen käy! Poikakavereita saa kyllä käydä, mutta että mies....!". Oli kieltämättä hieman hämmentävää ja alkoi epäilyttämään :S Kiitin kohteliaasti hänen ajastaan ja lopetin puhelun. Onneksi löytyi hyvä asunto hieman myöhemmin.

• vuokrapäällikkö

Sen vuoksi miehiä on ylipäätäänsä vähemmän vuokraamassa asuntoja. Vuokralla asuvat miehet ovat lähes poikkeuksetta hölmöjä. Jollei sitten kyseessä ole joku työsuhdeasunto.

Naisen siisteydellä ei ole niin väliä. Työtön YH on paras. Fatta maksaa toisen puolen ja sossu toisen, vaikka vuokra olisi miten järjetön. Valtio/kunta on maksanut asunnon omistajalleen (99 % mies tai miehen omistama firma) viidessä vuodessa.

Ja ei naiset niin siistejä ole. Hiustupot ja tamppoonit tukkiavat viemärit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      468
      4167
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1732
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1567
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1494
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1428
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1395
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1356
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1272
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1119
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1098
    Aihe