Urpoja vieraita..

Bestman_

Mahdolliset muistamiset pyydämme osoittamaan tilille xxx-xxxxx

Miksi vieraat eivät voi kunnioittaa hääparin toivetta?

Olin juuri veljeni häissä, ja he olivat toivoneet osoittamaan MAHDOLLISET muistamiset tilille, sillä mitään rojua ei enään nurkkiin tarvittu. Miksi vieraat eivät voi tulla juhliin ilman paistinpannua, joka joudutaan kantamaan kirpparille.. Kaikilla ei kumminkaan ole hirveästi ylimääräistä tilaa.

Älkääkä ruikuttako, että vieraat saavat itse päättää mitä tuovat! Tulisivat ilman lahjaa mieluumin, kun kantavat turhaa tavaraa hääparin vaivaksi.

Jotkut eivät näköjään ymmärrä vihjettä, että älkää hukuttako meitä paskaan!

3

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vain

      vaatia kun on pienellä lusikalla annettu. Sitä älliä nimittäin. Minusta on maailman yksinkertaisin asia laittaa se raha tilille, ihan sen mukaan mikä on oma taloudellinen tilanne. Hääpaikalle voi sitten tuoda vain onnittelukortin, jossa voi ola maininta että on muistanut laittamalla rahaa tilille.

      Yksi vieras eräissä häissä oli jopa niin fiksu, että kysäisi jo ennen häitä, voiko laittaa rahaa tilille vasta viikon kuluttua häistä. Tili kun oli miltei tyhjä, ja elääkin piti. Homma onnistui mainiosti.

      Eli on fiksuja ihmisiä ja täysiä tolloja.

      • kortti juhlaan?

        Olemme menossa hääjuhlaan, jonka hääpari toivoi lahjaksi rahaa mainitsemallleen tilille. Lahjan laitammekin pyynnön mukaisesti tilille, Mutta kuuluisiko itse hääjuhlaan viedä kortti tmv? Onko se kuinka yleistä? Vai onko parempi saapua paikalle ilman mitään viemistä hääparille?


      • Kortti mukaan??
        kortti juhlaan? kirjoitti:

        Olemme menossa hääjuhlaan, jonka hääpari toivoi lahjaksi rahaa mainitsemallleen tilille. Lahjan laitammekin pyynnön mukaisesti tilille, Mutta kuuluisiko itse hääjuhlaan viedä kortti tmv? Onko se kuinka yleistä? Vai onko parempi saapua paikalle ilman mitään viemistä hääparille?

        Itse olen yleensä vienyt kortin mukana, mutta tuskin kukaan kuolee, vaikkei sitä veisikään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2042
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1255
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1197
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe