Urpoja vieraita..

Bestman_

Mahdolliset muistamiset pyydämme osoittamaan tilille xxx-xxxxx

Miksi vieraat eivät voi kunnioittaa hääparin toivetta?

Olin juuri veljeni häissä, ja he olivat toivoneet osoittamaan MAHDOLLISET muistamiset tilille, sillä mitään rojua ei enään nurkkiin tarvittu. Miksi vieraat eivät voi tulla juhliin ilman paistinpannua, joka joudutaan kantamaan kirpparille.. Kaikilla ei kumminkaan ole hirveästi ylimääräistä tilaa.

Älkääkä ruikuttako, että vieraat saavat itse päättää mitä tuovat! Tulisivat ilman lahjaa mieluumin, kun kantavat turhaa tavaraa hääparin vaivaksi.

Jotkut eivät näköjään ymmärrä vihjettä, että älkää hukuttako meitä paskaan!

3

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vain

vaatia kun on pienellä lusikalla annettu. Sitä älliä nimittäin. Minusta on maailman yksinkertaisin asia laittaa se raha tilille, ihan sen mukaan mikä on oma taloudellinen tilanne. Hääpaikalle voi sitten tuoda vain onnittelukortin, jossa voi ola maininta että on muistanut laittamalla rahaa tilille.

Yksi vieras eräissä häissä oli jopa niin fiksu, että kysäisi jo ennen häitä, voiko laittaa rahaa tilille vasta viikon kuluttua häistä. Tili kun oli miltei tyhjä, ja elääkin piti. Homma onnistui mainiosti.

Eli on fiksuja ihmisiä ja täysiä tolloja.

• kortti juhlaan?

Olemme menossa hääjuhlaan, jonka hääpari toivoi lahjaksi rahaa mainitsemallleen tilille. Lahjan laitammekin pyynnön mukaisesti tilille, Mutta kuuluisiko itse hääjuhlaan viedä kortti tmv? Onko se kuinka yleistä? Vai onko parempi saapua paikalle ilman mitään viemistä hääparille?

• Kortti mukaan??
        kortti juhlaan? kirjoitti:

Olemme menossa hääjuhlaan, jonka hääpari toivoi lahjaksi rahaa mainitsemallleen tilille. Lahjan laitammekin pyynnön mukaisesti tilille, Mutta kuuluisiko itse hääjuhlaan viedä kortti tmv? Onko se kuinka yleistä? Vai onko parempi saapua paikalle ilman mitään viemistä hääparille?

Itse olen yleensä vienyt kortin mukana, mutta tuskin kukaan kuolee, vaikkei sitä veisikään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72