Mahdolliset muistamiset pyydämme osoittamaan tilille xxx-xxxxx
Miksi vieraat eivät voi kunnioittaa hääparin toivetta?
Olin juuri veljeni häissä, ja he olivat toivoneet osoittamaan MAHDOLLISET muistamiset tilille, sillä mitään rojua ei enään nurkkiin tarvittu. Miksi vieraat eivät voi tulla juhliin ilman paistinpannua, joka joudutaan kantamaan kirpparille.. Kaikilla ei kumminkaan ole hirveästi ylimääräistä tilaa.
Älkääkä ruikuttako, että vieraat saavat itse päättää mitä tuovat! Tulisivat ilman lahjaa mieluumin, kun kantavat turhaa tavaraa hääparin vaivaksi.
Jotkut eivät näköjään ymmärrä vihjettä, että älkää hukuttako meitä paskaan!
Urpoja vieraita..
3
946
Vastaukset
- Mie vain
vaatia kun on pienellä lusikalla annettu. Sitä älliä nimittäin. Minusta on maailman yksinkertaisin asia laittaa se raha tilille, ihan sen mukaan mikä on oma taloudellinen tilanne. Hääpaikalle voi sitten tuoda vain onnittelukortin, jossa voi ola maininta että on muistanut laittamalla rahaa tilille.
Yksi vieras eräissä häissä oli jopa niin fiksu, että kysäisi jo ennen häitä, voiko laittaa rahaa tilille vasta viikon kuluttua häistä. Tili kun oli miltei tyhjä, ja elääkin piti. Homma onnistui mainiosti.
Eli on fiksuja ihmisiä ja täysiä tolloja.- kortti juhlaan?
Olemme menossa hääjuhlaan, jonka hääpari toivoi lahjaksi rahaa mainitsemallleen tilille. Lahjan laitammekin pyynnön mukaisesti tilille, Mutta kuuluisiko itse hääjuhlaan viedä kortti tmv? Onko se kuinka yleistä? Vai onko parempi saapua paikalle ilman mitään viemistä hääparille?
- Kortti mukaan??
kortti juhlaan? kirjoitti:
Olemme menossa hääjuhlaan, jonka hääpari toivoi lahjaksi rahaa mainitsemallleen tilille. Lahjan laitammekin pyynnön mukaisesti tilille, Mutta kuuluisiko itse hääjuhlaan viedä kortti tmv? Onko se kuinka yleistä? Vai onko parempi saapua paikalle ilman mitään viemistä hääparille?
Itse olen yleensä vienyt kortin mukana, mutta tuskin kukaan kuolee, vaikkei sitä veisikään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739