Nuorille uusi kenkäkauppa

Kauppakadulla Nordean kohdalla on avattu kauan kaivattu nuorille kenkiä myyvä liike siinä uudessa kerrostalossa. Kun vielä tulisi noita vaateliikkeitä mutta siinä on se este ettei siinä kauppakadulla ole liiketilaa kun nämä nykyiset erikoisliikkeet on koko Foorumin kokoisia ja Kauppakadun liiketilat on nappikaupan kokoisia.

11

1200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AD/HD

      että nyt säkin saat haluamiasi popoja ihan ja omalta kylältä! Ja GALLUPilla jatketaan; mikäpä olisi se juuri Sinun haluamasi erikoisliike tähän Rakkaaseen kaupunkiimme? Mullapa oisi mielessä joku tyylin KodinTerra tahikkapa vaikka Plantagen. Kodin Terra tulossa tosin ihan viereen Pitkälahteen, joten sille voi kai heittää hyvästit. Pieksämäen Green Trail voisi tosin myös tänne jonkun huarakonttorin tuutata...Saa vastata!

      • Ettet ole käynyt Varkauden lisäksi muualla kuin Kuopiossa. Mutta kerron sulle . Kysymys on näistä kaupoista joissa nuoret soppailee. HM, Kapahl, Lindex, Stadium, Intersport jne. Ei Lahtelaisetkaan sano ettei sinnä kannata suunnitella kauppakeskusta kun Helsinki on lähellä. Se Pitkälahteen tuleva Terra on vain PeeÄssän sisustusliike. Epäilen sen kannattavuutta. Siihen samaan kauppakeskukseen siis tänne Varkauten kun tulisi vielä Kodin Anttila niin ei sitten olisi tarvetta lähteä enää Helsinkiin soppailee tai Jyväskylään. Kun nämä Varkauden päättäjät ei nyt olisi unohtaneet että etelästä Varkauden kautta menee myös paljon Joensuuhun ja myös lännestä tulevat. Siksi Kiertotien risteys on huono jos 23 tie ei sieltä vedetä menemään Ruokojärven kautta Kiertotielle ja siitä edelleen Joensuuhun


      • AD/HD
        bruno2 kirjoitti:

        Ettet ole käynyt Varkauden lisäksi muualla kuin Kuopiossa. Mutta kerron sulle . Kysymys on näistä kaupoista joissa nuoret soppailee. HM, Kapahl, Lindex, Stadium, Intersport jne. Ei Lahtelaisetkaan sano ettei sinnä kannata suunnitella kauppakeskusta kun Helsinki on lähellä. Se Pitkälahteen tuleva Terra on vain PeeÄssän sisustusliike. Epäilen sen kannattavuutta. Siihen samaan kauppakeskukseen siis tänne Varkauten kun tulisi vielä Kodin Anttila niin ei sitten olisi tarvetta lähteä enää Helsinkiin soppailee tai Jyväskylään. Kun nämä Varkauden päättäjät ei nyt olisi unohtaneet että etelästä Varkauden kautta menee myös paljon Joensuuhun ja myös lännestä tulevat. Siksi Kiertotien risteys on huono jos 23 tie ei sieltä vedetä menemään Ruokojärven kautta Kiertotielle ja siitä edelleen Joensuuhun

        "Pitkälahteen tuleva Terra on vain PeeÄssän sisustusliike. Epäilen sen kannattavuutta." Jaa....no jos katsoopi vaikka kuinka paljon kuopion alueella rakennetaan edelleen esim. OK-taloja, niin voipi sen jonkun asiakkaankin tuoda Terraankin ja ei se edes taida olla pelkkä sisustelu kauppa, kaitenki sieltä löytyy pihastelu juttujakin. Ja toisekseen, johan tunnustin käyneeni myös P-mäelläkin! Ja sitten ainakin minulla alkaa loppua ymmärrys erään asian suhteen; Vuosikymmenet sitten tuli kauppaketjut, jolloin putosi kyläkaupat pois pelistä. Ja nämä marketit hävisivät sitten supermarketeille ja taas edelleen hypermarketeille...varustelukierteestä ei tulene loppua. Ettäpä sen suhteen ite olisin kyllä tuommoisten pienempien yksiköiden kannalla, joskin niiden lienee mahdotonta kilpailla ainakaan hinnalla?


    • HM

      H&M olisi kyllä mukava saada kaupunkiin. Joskus oli lehdessä, että olisivat olleet joskus tulossa, mutta kun ei on suurta liiketilaa Varkaudessa. Nyt ois. Koti-Idean tila on tyhjillään ja mitenkäs nyt saatas siihen joku näistä vaateketjuista? Vaikka se H&M. Laittaisko joku asiaa eteenpäin, minä en jaksa...

    • äetee

      kaiken ikäisille, urheilu- ja vapaa-ajan jalkineita edulliseen hintan. Asioin k.o liikkeessä lasteni kanssa ja löydettiin edulliset lenkkarit kaikille lapsille. lisäksi saatiin hyvää palvelua :D

    • siro 44

      Varkauteen kaivattaisiin kenkäkauppa, jossa myytäisiin naisten kenkiä koosta 42 ylöspäin. Ei viitsis aina lähtä Kuopioon tai Tampereelle kenkäostoksille.

      • Olen täällä ihmetellyt samaa ja kun Aleksi13 lopetti miesten kenkien myynnin kuulemma Kuopion johtajalta tuli määräys niin nyt joutuu aina odottamaan kun on käyntiä Helsingissä niin siellä sitten löytyy kyllä. Siinä Gigantin vieressä olis nyt tarpeeksi suuri liiketila kunnon kenkäkaupalle. Jopa kirkonkylissä on parempi tilanne mistä moinen johtunee. Taas on vedottava kaupungin markkinoijiin onko tätä markkinoitu ollenkaan? Siinä kunnon konsulttityö selvittämään että markkinoidaanko täällä oikeasti mitään!!!!!!!


      • Kenkee ja suapasta
        bruno2 kirjoitti:

        Olen täällä ihmetellyt samaa ja kun Aleksi13 lopetti miesten kenkien myynnin kuulemma Kuopion johtajalta tuli määräys niin nyt joutuu aina odottamaan kun on käyntiä Helsingissä niin siellä sitten löytyy kyllä. Siinä Gigantin vieressä olis nyt tarpeeksi suuri liiketila kunnon kenkäkaupalle. Jopa kirkonkylissä on parempi tilanne mistä moinen johtunee. Taas on vedottava kaupungin markkinoijiin onko tätä markkinoitu ollenkaan? Siinä kunnon konsulttityö selvittämään että markkinoidaanko täällä oikeasti mitään!!!!!!!

        tuo Kenkä-Kovanen myy kenkiä myös miehille?


    • Anonyymi

      jauhelihakeitto

    • Anonyymi

      jauhelihakeitto

    • Anonyymi

      Ei taida enää olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe