Lähdemme muutamaksi viikoksi joulun alla kiertämään reppuinemme Vietnamin eteläpuolta, Mekong Delta-alue ja mahd. Phu Quok.
Lopuksi suuntaamme Mui Ne:hen, jossa vietämme pari yötä luxusta.
Tarkoitus on siis juhlistaa häitämme mahdollisesti Mui Neessa, tahi lähistöllä. Viralliset toimenpiteet hoidamme siis Suomessa, mutta itse juhlan järjestämme Vietnamin maaperällä.
Kyseessä on yksinkertainen, mutta kauniisti hoidettu tilaisuus, toiveena paljain jaloin rannalla kahden kesken.
Emme vaadi ilotulituksia tai paraateja, mutta vaikeaksi tuntuu silti menevän. Olemme olleet yhteydessä lukuisiin hotelleihin, harvat vastaavat, ja ne joista kuuluu takaisin, tarjoavat 2 viikon pakettiratkaisuja Vietnamin läpikatsaukselle bussikyydillä.
Onko kellään tietoa esim. yrityksistä, jotka järkkäävät hääseremonioita?
Kaivataan seremoniamestaria
Vietnamiin
0
295
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749