moni teistä on siellä? Entä kokeeko kukaan itseään liian vanhaksi sinne?
43
593
Vastaukset
pääasiassa nuorisoa näkyy olevan , mutkun kutsu kuului niin pitihän sinne mennä.
- kivellä.istuja
sinne miutkin lapseni houkuttelivat ja muutaman vuoden harkinnan jälkeen siis olen siellä vaan on aikas öh.tuota.olo. Syssymällä varmaan innostun enemmän, nyt ei ole oikein into päällä.
kivellä.istuja kirjoitti:
sinne miutkin lapseni houkuttelivat ja muutaman vuoden harkinnan jälkeen siis olen siellä vaan on aikas öh.tuota.olo. Syssymällä varmaan innostun enemmän, nyt ei ole oikein into päällä.
mullakin siellä, ja joskus käyn kahtomassa mitä ne nuoret siellä mellastaa, - kaikenmaaliman testejähän tuolla näyttää olevan, jos jottai höpötystä :)
- kivellä.istuja
Pirrejuupas kirjoitti:
mullakin siellä, ja joskus käyn kahtomassa mitä ne nuoret siellä mellastaa, - kaikenmaaliman testejähän tuolla näyttää olevan, jos jottai höpötystä :)
kun rakastan testejä mutta noissa testeissä on se kumma 'vaihtokauppa' systeemi josta olen vähän hämmennyksissäni.
kun rakastan testejä mutta noissa testeissä on se kumma 'vaihtokauppa' systeemi josta olen vähän hämmennyksissäni.
yhtään testiä, siellä - mitähän vaihtokaupalla mahat tarkoittaa?
- sitä---
että testin voi lähettää kavereilleen? ei ole pakko, voi vain kattoa oman tuloksensa.
- kivellä.istuja
sitä--- kirjoitti:
että testin voi lähettää kavereilleen? ei ole pakko, voi vain kattoa oman tuloksensa.
vaan sitä että annan luvan katsastaa siitä lähtien sivujeni tietoja tai jotain siihen suuntaan. En tosin itse ole laittanut osoite, synttäri enkä puhnro tietoja mihinkään, paitsi tietysti sähköpostisoite, mutta monella sukulaisella olla siellä aikapaljonkin henk.koht tietoja. Tällä luvalla tavallaan kumoan ne estot, joita olen asettanut. Voi olla että testata voisi sallmattakin, mutta miulla varmasti lipsahtaisi liian usein.
- HTZA
se on niin nuori.
Me aikuiset ei oikein syty sinne.
Naamakin kun on, mitä on.- aloittaja---
ja facebookissa. kivaa siellä loppujen lopuksi on, vaikka alkuun olin epäluuloinen.nyt alkaa löytymään jo ikätovereitakin kavereiksi.
- HTZA
aloittaja--- kirjoitti:
ja facebookissa. kivaa siellä loppujen lopuksi on, vaikka alkuun olin epäluuloinen.nyt alkaa löytymään jo ikätovereitakin kavereiksi.
toi vastaus. Ja minä kun vähän kehuinkin.
Siellä on sitten nuorekkaiden vanhusten porukka?
Naamarasvarit? Greasyfaces...
:)
Noh, vitsi, vitsi.. sinne on naamaansa tällätä, onhan siellä immeisillä tyhjiä naama aukkojakin, jos niinku ujostuttaapi..
- omalla nimellä
HTZA kirjoitti:
toi vastaus. Ja minä kun vähän kehuinkin.
Siellä on sitten nuorekkaiden vanhusten porukka?
Naamarasvarit? Greasyfaces...
Noh, vitsi, vitsi..sinne tulla, joku voi vaikka tunnistaa.
- Hupijuttu
niin vanha on mihinkään.
Mutta mitä siellä tekisi? Meitä onkin siellä monen ikäisiä, mut niihin kaikkiin juttuihin ja kutsuihin ei oikein jaksa syttyä.
- HTZA
Eläkkeelle, lähdetkö mukaan kierrokselle Eurooppaan?
Kestää vain vuoden.
Ostan vanhan pakun ja otan kellarista patjat, ostin ne 1980- jotain.
Nukutaan niillä.
Hah! Kyllä tääläkin toi tsätti sujuu, ja mikä parasta, ei tarvi naamaa laittaa esille.
:) HTZA kirjoitti:
Eläkkeelle, lähdetkö mukaan kierrokselle Eurooppaan?
Kestää vain vuoden.
Ostan vanhan pakun ja otan kellarista patjat, ostin ne 1980- jotain.
Nukutaan niillä.
Hah! Kyllä tääläkin toi tsätti sujuu, ja mikä parasta, ei tarvi naamaa laittaa esille.
:)Juu, jos odotat sen ajan, kun minäkin pääsen eläkkeelle, ei muuta ku menoks:))
Mitä se haittaa jos patjat haisee ummehtuneelle ja kenties jo hiirten nakertamiakin.. Pakukin saattaa jo paukahdella:))Minulla on lukittu asetuksista pääsy sivuilleni kaikilta muilta kuin ystäviltäni, sivuillani on myös sukulaisia, joiden kanssa ollaan yhteydessä.
Nuo, kaikki jutut mistä tossa edellisessä mainitsin, tarkoitti kaikkia niitä kutsuja eri teemoihin ja testeihin.
- RIMMIR
En tule koskaan menemään Facebookiin, oli tahtoja sinne kuka tahansa.
Riittää että siellä ex-ukko pyörii.- HTZA
Kun sen naama on jo näytillä?
- ei tuu,
siihen markkinarakoon ei ole haluja.Tietääkseni siellä on kaiken ikäisiä.
- O - Orvokki
antauduin "ympäristön painostukselle" ja avasin omat sivut sinne. Kavereitteni ikä vaihtelee 20 - 70 vuoden välillä, joten en tunne itseäni ollenkaan liian vanhaksi. Luultavasti tämän ja varttuneemman ikäluokan edustajat ovat siellä vähemmistönä, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä. Pääosa viestinnästä tapahtuu kuitenkin omien kavereitten kesken.
Joku mainitsi kiinnostavat testit FB:n sivuilla.
Koska FB ei ole vieläkään muuttanut laittomia sääntöjään vaatia oikeuksia omien sivujen ja muka kaverienkin sivujen sisältöön, jos niihin osallistuu, en osallistu sellaisiin leikkeihin. Muuten olen ihan tyytyväinen. - paapuuri
ja kavereina on myös nuorisoa.
En tunne itseäni liian vanhaksi, mutta en myöskään osallistu kaikkiin leikkeihin :)- viivi-amaldiina
minäkin olen siellä, on paljon tuttuja kaikista ikäryhmistä, en tunne itseäni siel vanhaksi.
En kylläkään kaikkiin pyyntöihin lähde mukaan.
- tyhmäkö?
koko facebookista, mikä se yleensä on?
- tyhmäkö?
tuolta, kirjoitti:
en minäkään tiedä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Facebookvai sellainen juttu, tuskinpa minua siellä kaivataan.
Ei mulla ole edes kavereita. - mullakaan,
tyhmäkö? kirjoitti:
vai sellainen juttu, tuskinpa minua siellä kaivataan.
Ei mulla ole edes kavereita.voitais alkaa olleen silleen, vaan en kehtoo.
- tyhmäkö?
mullakaan, kirjoitti:
voitais alkaa olleen silleen, vaan en kehtoo.
ja missä, täällä vai siellä, teillä vai meillä??
- että vähän
tyhmäkö? kirjoitti:
ja missä, täällä vai siellä, teillä vai meillä??
kamusteltais, ja sitten mentäisiin sinne Naamakirjaan kirjoittelemaan, oisipa kummallakin ainakin yksi kamu?
- tyhmäkö?
että vähän kirjoitti:
kamusteltais, ja sitten mentäisiin sinne Naamakirjaan kirjoittelemaan, oisipa kummallakin ainakin yksi kamu?
ja missä me muuallakaan voitais tutustua, ei taida onnistua.
Naamakirjaankin pitää nimi laittaa, eihän sitä tässä voi ilmoittaa. - ryökäle ..
tyhmäkö? kirjoitti:
ja missä me muuallakaan voitais tutustua, ei taida onnistua.
Naamakirjaankin pitää nimi laittaa, eihän sitä tässä voi ilmoittaa.sentään, niinhän se on. Ei onnistu. Heippa, alan mököttämään. :( Ei saa edes kamustella?
- tyhmäkö?
ryökäle .. kirjoitti:
sentään, niinhän se on. Ei onnistu. Heippa, alan mököttämään. :( Ei saa edes kamustella?
taidan itsekin ruveta mököttämään, enkä kirjoita enää mitään ;((((
Menen galleriaani katselemaan maisemia ja kissankuvia :)
Heippa sinullekin!! - mököä
tyhmäkö? kirjoitti:
taidan itsekin ruveta mököttämään, enkä kirjoita enää mitään ;((((
Menen galleriaani katselemaan maisemia ja kissankuvia :)
Heippa sinullekin!!sullekin, apua, nakrattaa, trallallallallaa! :)))) Mököillään, kun kun nähdään!
Moni näyttää karvaiselta. ;)) - tyhmäkö?
mököä kirjoitti:
sullekin, apua, nakrattaa, trallallallallaa! :)))) Mököillään, kun kun nähdään!
Moni näyttää karvaiselta. ;))nähdään, sitä paitsi vaikutat hieman hassulta, ei kai sinulla ole karvaiset jalat :(((
- Mikael,
tyhmäkö? kirjoitti:
nähdään, sitä paitsi vaikutat hieman hassulta, ei kai sinulla ole karvaiset jalat :(((
en. Hassu pyrin olemaan aina siihen soveltuvissa olosuhteissa = herättää iloa, ei vahingoniloa. :)) Karvaiset jalat, ei edes huulipartaa, hahhahhaa. O)) Päässä paljon ja pitkästi.
- PimuF.
Hei, gamoon, nyt... ei kait siellä tämän ikäiset tosissaan pyöri? En nyt tsennaa yhtään mut ei kai niin välii...;))
t.PimuMinä en ole sinne liian vanha. Mutta sinä voit olla, vaikka oltaisiin samanikäisiä. Ikä kun on vain numeroita, mutta kukin tulkoon onnelliseksi tavallaan
- PimuF.
satumaa kirjoitti:
Minä en ole sinne liian vanha. Mutta sinä voit olla, vaikka oltaisiin samanikäisiä. Ikä kun on vain numeroita, mutta kukin tulkoon onnelliseksi tavallaan
toki kukin käyköön missä huvittaa..kuullut vain olen tuon Facebookin liittyvän nuorten juttuihin...älä suutu;))
t.Pimu
- viivatiina
naamakirjassa pitää olla kätsy juttu oon bongannu sieltä monia vanhoja tuttuja ja sitä kautta kirjoiteltu kuulumisia ja ihan hauskaa seurata tuttujen nuorten päivityksiä tietää mitä kellekkin ihan oikeesti kuuluu ei tartte arpoo juorujen perusteella onko perää vai eikö onhan sielä vielä vanhempia kun määkin jopa kolkytvuotta vanhempia mutte ememmänhän se nuoriso siellä kirjoittelee eikä siellä arvostella eikä haukuta niikun täällä toisinaan on tapana ehkä siellä kuitenkin on ne ihmiset jotka ovat reilusti sitä mitä ovat ja uskaltavat näyttää naamansa toisin kun näillä muilla palstoilla hui ettei vaan kukaan tietäs kuka mää ihan oikeesti oon facebook on tosi hyvä keksintö.
- Meriläinen
koska mulle riittää tämä palsta.
Vanhempiakin kun minä on siellä ja paljon tuttuja, ei vaan kiinnosta. Siellä olen minäkin ja se on kyllä ihan mukavaa. On ehkä helpompi siellä keskustella, kun on tuttujen parissa, eikä tule niin kovasti lokaa niskaan, kuin täällä ainakin aiemmin tapahtui. Toivottavasti on tapahtunut parannusta tyylissä. Hyvää syksyn odotusta kaikille
- *asialinjalla*
moiseen palveluun lainkaan. Se on aivan idiotismia jakaa siellä tietoja itsestään.
Koko palvelu on keksitty tiedon keräämistä varten. Kuvat kopioidaan, ja myydään eteenpäin, jos on vähänkin parempi otos.
-Jos, ihmisellä on vähänkään mielikuvitusta ja älyä muuhunkin, kuin joka iltaisiin tunteja kestäviin istuntoihin naamakirjan parissa, niin unohda huoleti koko p**ka saitti. Se on vain kakaroita varten, jotka eivät vielä osaa harkita tekemisiään. Piste, ja iso sellainen. :-// - fasebookissa
En tunne vanhaksi itseäni Fasebookissa,en lainkaan! Mun kamuista monet on jopa vanhempia siellä, ja mitä väliä on iällä? Tykkään kovasti "jutella" tuttujeni kanssa siellä ! On toki myös paljon nuoria kamuja ,mutta kun ovat itse pyytäneet kavereikseen,niin olen mennyt mukaan. Kaikista mukavinta on"jutella" omien lastensa kanssa ,ja kovasti säästöä tulee puhelinlaskuun :) HYVÄ ja HYÖDYLLINEN juttu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33484131 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692308- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91351- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181771290RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421187