EMINEM??????????

dddddd

MITEN VOITTE KUUNNELLA JOTAIN EMINEMIÄ???? KERTOKAA MINULLE MITEN!!! P.s. oksennan kun kuuntelen hänen musiikkiaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19

3722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelson pikee

      Haha!! vituttais muaki jos oksentaisin aina kun kuulen kuraa musiikkia. haahaa.!

      • Hah!!!!!!!!!!!!

        Kerros mulle mitää tarkoittaa kun kuulee "kuraa musiikkia"? Opettele kirjottamaan!


    • -

      jokaisella on oikeus kuunnella mitä paskaa haluaa. minä kuuntelen eminemiä, kuuntele sinä vaikkka mc koppakuoriaista jos eminem ei sinusta ole hyvä.

    • fuck you

      vittu tuu eminemii haukkuu vittu mitä sää sit kuuntelet jotai suomipoppia?! syö oksennukses.

    • -

      My puke is hotter than your bullshit

    • aaaaaaarrrggh

      kyl mä sitä pystyn kuntelee. vika on sun korvis=) mua alkaa aina oksettaa ku jotku vitun justin bieber fanit tulee tänne jauhaa paskaa....:)) everytime i think of u it makes me wanna yack....

    • ettänäi....

      on teillä JÄNNÄT keskustelunaiheet..... Toisil on erilaine maku, Siinä kaikki.

    • dfett

      Aloitusviestin kirjoittaja on (jälleen) täysi trolli.

      Tosin, me jotka emme kuuntele rap-musiikkia (emme koe tarpeelliseksi hakea identiteettiä rap-musiikista, niin ja kyllä suurinosa rap-musiikkia kuuntelevista on peruskoulussa olevia kakaroita, joiden identiteetti riippuu rap-musiikissa), emme välttämättä kuuntele Bieberiä tai poppia.

      • jankka123

        sitä paitsi itse oon perus koulussa ja mun identiteetti ei riipu rapistä toisinkun sun dfett


    • jankka123

      eminem on paras siinä kaikki ja sitä paitsi kaikilla on oma maku

    • MJ<3<3<3

      Jos Eminem ei olisi tuollainen muiden artistien ja ihmisten pilkkaaja, tietäisi jotain musiikista, voisinkin kuunnella. Ei nyt millään pahalla niille jotka siitä tykkäävät...

      • että näin

        Huumorintajuttomille ei Eminem iske, eikä niille, jotka eivät tiedä elämän raadollisemmasta puolesta. Ja jos nyt joku väittää, ettei Eminem tiedä mitään musiikista, niin menköön takaisin sinne tanhukerhoonsa! Räppi on räppiä.


      • SlimshadyEminem

        Vitun mulkkuaivo Eminem sentään räppää oikeista aiheista eikä mistään "mc koppa koppa kuoriainen" mee skidi kasvaa sun kotihuudeilles ku et tiiä mitää Eminemistä. Jos astuisit menneisyyteen Eminemi kenkiin sä et vittu kestäs päivääkään joten mene vittuu vinkuu ennenku hakkaan sut ettei mutsiskaa tunnista sua enää


    • iefsgdgs

      elävä legenda, ei sen vähempää..

    • eminemdfs

      maailma paras artisti.

    • JKKOOO

      NINJKKÖ

    • Anonyymi

      Eminemhän on elävä legenda, lyyrisesti erittäin lahjakas,paskoo kaikki battleissa jos niitä tulee yms. Katsokaapa huvikseen semmonen yt videokun "famous rappers on why eminem is the greatest of all time" siinä teille faktaa.

    • Anonyymi

      No sun ei tarvii lähettää mitää viha kommentteja jos et tykkää siit nii WOMP WOMP

    • Anonyymi

      No mäpä ostin joskus niije levyn mut tuol se kerrää pölyä pääosin, mut ei se niin huonoo musaa aina ole, mut se riippuukin kappaleesta minkä kuuntelet että mulle puttoo paremmin ne tuntemattomammat biisit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe