EMINEM??????????

dddddd

MITEN VOITTE KUUNNELLA JOTAIN EMINEMIÄ???? KERTOKAA MINULLE MITEN!!! P.s. oksennan kun kuuntelen hänen musiikkiaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17

3166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelson pikee

      Haha!! vituttais muaki jos oksentaisin aina kun kuulen kuraa musiikkia. haahaa.!

      • Hah!!!!!!!!!!!!

        Kerros mulle mitää tarkoittaa kun kuulee "kuraa musiikkia"? Opettele kirjottamaan!


    • -

      jokaisella on oikeus kuunnella mitä paskaa haluaa. minä kuuntelen eminemiä, kuuntele sinä vaikkka mc koppakuoriaista jos eminem ei sinusta ole hyvä.

    • fuck you

      vittu tuu eminemii haukkuu vittu mitä sää sit kuuntelet jotai suomipoppia?! syö oksennukses.

    • -

      My puke is hotter than your bullshit

    • aaaaaaarrrggh

      kyl mä sitä pystyn kuntelee. vika on sun korvis=) mua alkaa aina oksettaa ku jotku vitun justin bieber fanit tulee tänne jauhaa paskaa....:)) everytime i think of u it makes me wanna yack....

    • ettänäi....

      on teillä JÄNNÄT keskustelunaiheet..... Toisil on erilaine maku, Siinä kaikki.

    • dfett

      Aloitusviestin kirjoittaja on (jälleen) täysi trolli.

      Tosin, me jotka emme kuuntele rap-musiikkia (emme koe tarpeelliseksi hakea identiteettiä rap-musiikista, niin ja kyllä suurinosa rap-musiikkia kuuntelevista on peruskoulussa olevia kakaroita, joiden identiteetti riippuu rap-musiikissa), emme välttämättä kuuntele Bieberiä tai poppia.

      • jankka123

        sitä paitsi itse oon perus koulussa ja mun identiteetti ei riipu rapistä toisinkun sun dfett


    • jankka123

      eminem on paras siinä kaikki ja sitä paitsi kaikilla on oma maku

    • MJ<3<3<3

      Jos Eminem ei olisi tuollainen muiden artistien ja ihmisten pilkkaaja, tietäisi jotain musiikista, voisinkin kuunnella. Ei nyt millään pahalla niille jotka siitä tykkäävät...

      • että näin

        Huumorintajuttomille ei Eminem iske, eikä niille, jotka eivät tiedä elämän raadollisemmasta puolesta. Ja jos nyt joku väittää, ettei Eminem tiedä mitään musiikista, niin menköön takaisin sinne tanhukerhoonsa! Räppi on räppiä.


      • SlimshadyEminem

        Vitun mulkkuaivo Eminem sentään räppää oikeista aiheista eikä mistään "mc koppa koppa kuoriainen" mee skidi kasvaa sun kotihuudeilles ku et tiiä mitää Eminemistä. Jos astuisit menneisyyteen Eminemi kenkiin sä et vittu kestäs päivääkään joten mene vittuu vinkuu ennenku hakkaan sut ettei mutsiskaa tunnista sua enää


    • iefsgdgs

      elävä legenda, ei sen vähempää..

    • eminemdfs

      maailma paras artisti.

    • JKKOOO

      NINJKKÖ

    • Anonyymi

      Eminemhän on elävä legenda, lyyrisesti erittäin lahjakas,paskoo kaikki battleissa jos niitä tulee yms. Katsokaapa huvikseen semmonen yt videokun "famous rappers on why eminem is the greatest of all time" siinä teille faktaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe