EMINEM??????????

dddddd

MITEN VOITTE KUUNNELLA JOTAIN EMINEMIÄ???? KERTOKAA MINULLE MITEN!!! P.s. oksennan kun kuuntelen hänen musiikkiaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19

3722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelson pikee

      Haha!! vituttais muaki jos oksentaisin aina kun kuulen kuraa musiikkia. haahaa.!

      • Hah!!!!!!!!!!!!

        Kerros mulle mitää tarkoittaa kun kuulee "kuraa musiikkia"? Opettele kirjottamaan!


    • -

      jokaisella on oikeus kuunnella mitä paskaa haluaa. minä kuuntelen eminemiä, kuuntele sinä vaikkka mc koppakuoriaista jos eminem ei sinusta ole hyvä.

    • fuck you

      vittu tuu eminemii haukkuu vittu mitä sää sit kuuntelet jotai suomipoppia?! syö oksennukses.

    • -

      My puke is hotter than your bullshit

    • aaaaaaarrrggh

      kyl mä sitä pystyn kuntelee. vika on sun korvis=) mua alkaa aina oksettaa ku jotku vitun justin bieber fanit tulee tänne jauhaa paskaa....:)) everytime i think of u it makes me wanna yack....

    • ettänäi....

      on teillä JÄNNÄT keskustelunaiheet..... Toisil on erilaine maku, Siinä kaikki.

    • dfett

      Aloitusviestin kirjoittaja on (jälleen) täysi trolli.

      Tosin, me jotka emme kuuntele rap-musiikkia (emme koe tarpeelliseksi hakea identiteettiä rap-musiikista, niin ja kyllä suurinosa rap-musiikkia kuuntelevista on peruskoulussa olevia kakaroita, joiden identiteetti riippuu rap-musiikissa), emme välttämättä kuuntele Bieberiä tai poppia.

      • jankka123

        sitä paitsi itse oon perus koulussa ja mun identiteetti ei riipu rapistä toisinkun sun dfett


    • jankka123

      eminem on paras siinä kaikki ja sitä paitsi kaikilla on oma maku

    • MJ<3<3<3

      Jos Eminem ei olisi tuollainen muiden artistien ja ihmisten pilkkaaja, tietäisi jotain musiikista, voisinkin kuunnella. Ei nyt millään pahalla niille jotka siitä tykkäävät...

      • että näin

        Huumorintajuttomille ei Eminem iske, eikä niille, jotka eivät tiedä elämän raadollisemmasta puolesta. Ja jos nyt joku väittää, ettei Eminem tiedä mitään musiikista, niin menköön takaisin sinne tanhukerhoonsa! Räppi on räppiä.


      • SlimshadyEminem

        Vitun mulkkuaivo Eminem sentään räppää oikeista aiheista eikä mistään "mc koppa koppa kuoriainen" mee skidi kasvaa sun kotihuudeilles ku et tiiä mitää Eminemistä. Jos astuisit menneisyyteen Eminemi kenkiin sä et vittu kestäs päivääkään joten mene vittuu vinkuu ennenku hakkaan sut ettei mutsiskaa tunnista sua enää


    • iefsgdgs

      elävä legenda, ei sen vähempää..

    • eminemdfs

      maailma paras artisti.

    • JKKOOO

      NINJKKÖ

    • Anonyymi

      Eminemhän on elävä legenda, lyyrisesti erittäin lahjakas,paskoo kaikki battleissa jos niitä tulee yms. Katsokaapa huvikseen semmonen yt videokun "famous rappers on why eminem is the greatest of all time" siinä teille faktaa.

    • Anonyymi

      No sun ei tarvii lähettää mitää viha kommentteja jos et tykkää siit nii WOMP WOMP

    • Anonyymi

      No mäpä ostin joskus niije levyn mut tuol se kerrää pölyä pääosin, mut ei se niin huonoo musaa aina ole, mut se riippuukin kappaleesta minkä kuuntelet että mulle puttoo paremmin ne tuntemattomammat biisit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      153
      1387
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      651
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe