uusi koira tuli perheeseen

Meillä on ennestään 2-vuotias leikattu snautseri- narttu ja nyt tuli 3-vuotias cavalier uros. narttu tuossa nyt näyttää kuka on emäntä. Kuinka kauan tuota valtataistelua kannattaa katsoa ja hyväksyä se, ennenkuin pitää todeta ettei koirat sovikaan yhteen. Mikä on varma merkki, ettei koirat ikinä sopeudu toisiinsa? Ja onko tuo ihan normaalia?

2

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zsdbb

täysin normaalia käytöstä, koska uroshan tuli nartun reviirille, niin pitäähän sen näyttää kuka määrää. Äläkä mene väliin ellei tilanne todellakin sitten näytä siltä, että nyt todella taistellaan.. Itselläni oli aikoinaan samankaltainen tilanne paitsi, että molemmat oli uroksia ja hiukan nuorempia, mutta aikansa sitäkin kesti nuorempi koira, kun tuli taloon niin tämän vanhemman piti vähän väliä näyttää kuka määrää, mutta johtajaha on tietenkin se ihminen, joka lopulta näyttää molemmille arvojärjestyksen eli huomioi aina ensin narttu, koska se on sinulla ollut ensin, ettei se saa mustasukkaisuus kohtauksia :) ja sitten vasta uros. Näin ollen myös narttu voi rauhoittua, koska tietää että hänen paikkansa ei katoa.

• NoDoMi

kauanko uusi koira on ollut sinulla?
      Itselleni tuli keväällä 2 vuotias leonbergi narttu,suursnautserin 4v ja snautserin 1v laumaan(narttuja kaikki)ja tuo riiseni on vähän sellainen pullistelija että yrittää laittaa kaikki ojennukseen...itse en missään vaiheessa antanut sen pullistella tuolle uudelle tulokkaalle vaan otin tilanteen hallintaani koska minä olen kuitenkin koko lauman johtaja :) ja ongelmia ei ole ollut.Ja nyt kaikki 3 on ylinpiäystäviä keskenään.Eli itse kyllä puuttuisin nartun komenteluihin yms. toimiin ja tekisin selväksi että niin ei tehdä ja että sinä olet se pomo koko porukalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      246
      7728
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      252
      4804
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1815
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      75
      1702
    5. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      74
      1218
    6. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      134
      1152
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1107
    8. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      130
      981
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      959
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      104
      935
    Aihe