Meillä on ennestään 2-vuotias leikattu snautseri- narttu ja nyt tuli 3-vuotias cavalier uros. narttu tuossa nyt näyttää kuka on emäntä. Kuinka kauan tuota valtataistelua kannattaa katsoa ja hyväksyä se, ennenkuin pitää todeta ettei koirat sovikaan yhteen. Mikä on varma merkki, ettei koirat ikinä sopeudu toisiinsa? Ja onko tuo ihan normaalia?
uusi koira tuli perheeseen
2
119
Vastaukset
- zsdbb
täysin normaalia käytöstä, koska uroshan tuli nartun reviirille, niin pitäähän sen näyttää kuka määrää. Äläkä mene väliin ellei tilanne todellakin sitten näytä siltä, että nyt todella taistellaan.. Itselläni oli aikoinaan samankaltainen tilanne paitsi, että molemmat oli uroksia ja hiukan nuorempia, mutta aikansa sitäkin kesti nuorempi koira, kun tuli taloon niin tämän vanhemman piti vähän väliä näyttää kuka määrää, mutta johtajaha on tietenkin se ihminen, joka lopulta näyttää molemmille arvojärjestyksen eli huomioi aina ensin narttu, koska se on sinulla ollut ensin, ettei se saa mustasukkaisuus kohtauksia :) ja sitten vasta uros. Näin ollen myös narttu voi rauhoittua, koska tietää että hänen paikkansa ei katoa.
- NoDoMi
kauanko uusi koira on ollut sinulla?
Itselleni tuli keväällä 2 vuotias leonbergi narttu,suursnautserin 4v ja snautserin 1v laumaan(narttuja kaikki)ja tuo riiseni on vähän sellainen pullistelija että yrittää laittaa kaikki ojennukseen...itse en missään vaiheessa antanut sen pullistella tuolle uudelle tulokkaalle vaan otin tilanteen hallintaani koska minä olen kuitenkin koko lauman johtaja :) ja ongelmia ei ole ollut.Ja nyt kaikki 3 on ylinpiäystäviä keskenään.Eli itse kyllä puuttuisin nartun komenteluihin yms. toimiin ja tekisin selväksi että niin ei tehdä ja että sinä olet se pomo koko porukalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531625- 1741356
- 101335
- 761274
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2901238- 171170
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98935Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61928Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913- 347815