Minulla on 30kg tyttö snautseri ja abaut 8kg cavalier uros. Mikäs olisi näille hyvä sama ruoka? :) kun nyt syövät eri ruokaa ja molemmat toistensa kupeilla, kun sillä toisella on vaan parempaa ;)
sama ruoka isolle ja pienelle koiralla
3
303
Vastaukset
- NoDoMi
Ruokaa syövät nyt?Meillä kun on leonbergi 45kg,suursnautseri n.35kg ja snautseri 15kg ja kaikki syö pro pac large breed adulttia ongelmitta.
snautseri syö Nutra Goldin largee breed adultia, sekoitettuan royal cania. Ja tämä uusi tulokas syö Bento Kronen merkkistä ruokaa, täysin tuntematon merkki mulle! Siinä lihaa 16%, joten ei kovin hyvää.
Kannattaako mielummin söyttää large breedia, kuin normaalia adultia?- NoDoMi
Minogue kirjoitti:
snautseri syö Nutra Goldin largee breed adultia, sekoitettuan royal cania. Ja tämä uusi tulokas syö Bento Kronen merkkistä ruokaa, täysin tuntematon merkki mulle! Siinä lihaa 16%, joten ei kovin hyvää.
Kannattaako mielummin söyttää large breedia, kuin normaalia adultia?Vielä kysyn että onko tuo sinun snautserisi keskikoinen vai iso? ja toinen koira kaiketi on myös jo ns.aikuisiässä?
Yleensä noissa tai ainakin meillä tuossa pro pac large breed adultissa ja ns.tavallisessa adultissa ei ole juurikaan muuta ero kun että largessa on nivelaineita joita itse pidän tärkeinä isoilla paljon liikkuvilla koirilla(edistävät ja yllä pitävät nivelten toimintaa) ja niistä ei ole mitään haittaa myöskään pienemmille koirille.Eli jos vain nappula koko on sopiva myös pienemmälle(eli saa syötyä hyvin) niin ihan hyvin voi antaa esim. tuota nutra goldin large breed sapuskaa pitää vaan katsoa annos sopivaksi.Meillä tuo 15kg(1v) snautseri syö 2dl/pvä tuota large breediä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591134Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83593Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt29480