Minulla on 30kg tyttö snautseri ja abaut 8kg cavalier uros. Mikäs olisi näille hyvä sama ruoka? :) kun nyt syövät eri ruokaa ja molemmat toistensa kupeilla, kun sillä toisella on vaan parempaa ;)
sama ruoka isolle ja pienelle koiralla
3
230
Vastaukset
- NoDoMi
Ruokaa syövät nyt?Meillä kun on leonbergi 45kg,suursnautseri n.35kg ja snautseri 15kg ja kaikki syö pro pac large breed adulttia ongelmitta.
snautseri syö Nutra Goldin largee breed adultia, sekoitettuan royal cania. Ja tämä uusi tulokas syö Bento Kronen merkkistä ruokaa, täysin tuntematon merkki mulle! Siinä lihaa 16%, joten ei kovin hyvää.
Kannattaako mielummin söyttää large breedia, kuin normaalia adultia?- NoDoMi
Minogue kirjoitti:
snautseri syö Nutra Goldin largee breed adultia, sekoitettuan royal cania. Ja tämä uusi tulokas syö Bento Kronen merkkistä ruokaa, täysin tuntematon merkki mulle! Siinä lihaa 16%, joten ei kovin hyvää.
Kannattaako mielummin söyttää large breedia, kuin normaalia adultia?Vielä kysyn että onko tuo sinun snautserisi keskikoinen vai iso? ja toinen koira kaiketi on myös jo ns.aikuisiässä?
Yleensä noissa tai ainakin meillä tuossa pro pac large breed adultissa ja ns.tavallisessa adultissa ei ole juurikaan muuta ero kun että largessa on nivelaineita joita itse pidän tärkeinä isoilla paljon liikkuvilla koirilla(edistävät ja yllä pitävät nivelten toimintaa) ja niistä ei ole mitään haittaa myöskään pienemmille koirille.Eli jos vain nappula koko on sopiva myös pienemmälle(eli saa syötyä hyvin) niin ihan hyvin voi antaa esim. tuota nutra goldin large breed sapuskaa pitää vaan katsoa annos sopivaksi.Meillä tuo 15kg(1v) snautseri syö 2dl/pvä tuota large breediä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531615- 1741356
- 101315
- 761274
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841202- 171150
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61928Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti96928Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913- 347815