Minkäköhän takia Elisan liittymästä lähetetty mms viesti tulee Soneran liitymään vasta vuorokauden päästä ja sit sekin vittu pitää hakee erikseen jostain www.sonera.fi/mms???
Vittu mitä pelleilyä nykyaikana???
Paska Sonera
mklpost
2
547
Vastaukset
- ex-sånera-asiakas
Vaikka sånera onkin täysi ruåttalaanen paska, niin tällä kertaa asia johtuu luultavasti siitä, että et ole lähettänyt ko. puhelin-liittymäyhdistelmällä yhtään mms-viestiä itse.
Viestin vastaanotto aktivoituu itse lähetetyllä mms-viestillä - veppis66
...myös Telefinlandin liittymissä on ollut häikkää MMS-viestien osalta. Tätä eivät tosin Soneran tai Telefinlandin asiakaspalvelussa myönnä, vaan suorastaan syyttävät että asiakkaalla on viallinen laite. Mutta miten 5 eri asiakkaalla voi yhtäaikaisesti laite eli kännykkä vikaantua? Mää vaan niin pal kauhiast ihmettelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413123- 823094
- 2062579
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362235- 311569
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411426Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231423- 101284
- 131279
- 221251