kanta narttuni jouduttiin nukuttamaan iki uneen ikää oli 11v.3kk vanha.kyseinen koira oli kaniini mäyräkoira lk . vielä 2008. kyseinen koira hoiti toisen narttuni pentueen pennuilta kuoli emä kun pentue oli 10 päivän ikäisiä.minä syötin pentuetta maidon korvikeella viikon päivät kahden tunnin välein.tämä narttu otti pentueen hoitoonsa.eläin lääkäriltä saatiin maidon erittmä lääkitys.tuon viikon aikana mitä minä syötin pentuetta emon maidon vastikeella en tiedä olisinko jaksanut ilman tämän kanta narttuni apua.olen monta kertaa ajatellut tuon koiran kuoleman jälkeen että kiitos tuon kanta narttuni. pentuja oli kuusi kappaletta.jätin itselleni tuosta pentueesta mustan punaisin merkein nartun joka on tällä hetkellä 10 kkautta.kiitos koirani näistä vuosista .
nukkui iki uneen suru kova
minä vaan
2
442
Vastaukset
- Sinulle suruun
Syttyi taivaalle uusi tähti, koira enkelinä tästä maailmasta lähti.
Nyt saa juosta lailla tuulen, vihreillä niityillä ajattomuuden. Tuskaa, kipua, surua ole ei, uni lempeä sen sateenkaarisillalle vei.
Tämän runon sain, kun itse menetimme mäyräkoiramme.- minä vaan
kiitos sinulle runosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714086- 332341
- 402204
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171741Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401602Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801477
- 1431229
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125