En saa vaihdettua Firefoxin aloitussivua. Mulle on jostain pullahtanut aloitussivuksi www27.yoog.com/ enkä saa sitä pois Työkalut/asetukset/aloitussuvu kohdasta.
Mitä pitäisi tehdä. osaako joku neuvoa ?
Aloitussivun vaihtaminen
9
1590
Vastaukset
- simo for tisssimo
kaapattu, tee tarvittavat toimenpiteet vaikka googlettamalla mitä pitää tehdä.
selaimesi on kaapattu.
skannaa virustutkallasi ja jos ei auta niin googleta CWShredder ja kokeile sitä. se toimii selainkaappauksiin.- mutta mutta
edelleen sama ongelma pääällä. En ehkä osaa tehdä kaikkia oikein. Toipiiko ohjelma ilman lisenssiä/rekisteröintiä. Pitäisikö Firezox poistaa ja ladata uudelleen ??
oon niin toope-blondi että ihan nolottaaa... mutta mutta kirjoitti:
edelleen sama ongelma pääällä. En ehkä osaa tehdä kaikkia oikein. Toipiiko ohjelma ilman lisenssiä/rekisteröintiä. Pitäisikö Firezox poistaa ja ladata uudelleen ??
oon niin toope-blondi että ihan nolottaaa...tuo CWShredder.
http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/cwshredder.cfm
tuolta saat ladattua.
vaatii lisäksi vbrun60sp5:n. en muista tuleeko se tuossa mukana.
olen tuolla ohjelmalla poistanut useita selainkaappauksia asiakkaiden koneista.mutta mutta kirjoitti:
oon niin toope-blondi että ihan nolottaaa...ei tarvitse asentaa firefoxia uusiksi.
- Waka Wanha
Ei välttämättä kovin vakavaa, mutta saattaa ollakin. Parasta poistaa koko Firefox ja asentaa uudelleen. Siinä ei montaa minuuttia kulu.
Poiston jälkeen imuroi vaikka IE:lla , asenna ja aja sen jälkeen esim. Ad-aware (anniversary edition) ja CCleaner (http://www.mbnet.fi/perusohjelmat). Jos ja kun Ad-aware ilmoittaa haittaohjelmista, valitse "recommented"-valikosta Remove. Aja sitten CCleaner. Sammuta ja starttaa kone uudelleen.
Asenna Firefox uudelleen ja määritä kotisivu. Jos ongelma on vielä jäljellä, vaaditaan järeämpää arsenaalia. Kai sinulla muuten on joku virustorjuntaohjelma?
Olisi kyllä hyvä mainita käyttöjärjestelmä aina, kun kysyy!!!!!- olen yrittänyt
tehdä kaikkea mitä neuvoitte.
Olen poistanut Firefoxin ja hakenut Explorerilla koneelleni Ad.awaren. Sit olen käyttänyt CCCleaneriä (tuttu entuudestaan). Silti Kun lataan koneelleni Firefoxin niin mainitsemani selainkaappaus jää voimaan.
Tilanne on nyt se, että olen jättänyt koneelleni Explorerin (ei käsittääkseni ole kaapattu), imuroinut ja käyttänyt koneessani
- cwshredder
-adware
-spywere doctor
-ajanut cc-cleanerilla monta kertaa
Lopputulos että koneeni on h i r v i t t ä v ä n H I D A S
Selain ei meinaa käynnistyä millään, ja lisäksi tuo Ad-Aware herjaa että multa puuttuu joku palomuuri.
Koneeni on vanhahko ja pyöriiXP-llä.
Mulla on virustorjujana Avast.
En tosin ymmärrä mitään noiden ohjelmien ajamisesta, mutta olen yrittänyt tehdä edes jotain. Onko vielä jotain neuvoja ennen kun otan vanhan (mutta kaapatun) Firefoxini taas takaisin käyttöön, tää ei wörki
kiitos,
- H6
Olen vaihteeksi kokeillut noita On-line- skannereita, esim F-Secure ja ne tuntuvat olevan ajan tasalla. Siinä täytyy hyväksyä ohjelmapalikan asennus ja sen tein. Löysi heti pari mömmiäistä. Oli siis ilmainen ja yksi varakeino. Tietysti muitakin vastaavia varmaan löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5321736Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533