Surullinen

elämä...

olen 62 v.yksinn.nainen,lapset ja muut sisarukset asuvat muualla.Yritän kovin saada mieltä elämääni,harkitsen muuttoa,matkaa,laihduttamista,en saa tlkkua elämääni,puuttuu suunta ja tarkoitus.Voisiko joku selventää ja katsoa minulle,miten toimia että elämä alkaisi tuntua elämältä.

4

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välittää.....

      jospa joku katsois mulle ....

    • Lady.Bug

      Hei,

      Koska mielessäsi on niin monia asioita, annoin korttipakkani päättää, mihin asioihin se tahtoisi erityisesti antaa sinulle neuvoja. Nostamani kortit:

      1. Tilanteesi nyt, mihin elämäsi osa-alueeseen kortit liittyvät: Vaunut
      2. Mitä sinun ei tulisi tehdä: Oikeus
      3. Mitä sinun tulisi tehdä: Lanttien Ässä

      Kortit kehottavat sinua jättämään vanhat ympyrät taaksesi ja aloittamaan jotakin uutta, heittäytymään seikkailuihin! Kehotus muuttoon tai vähintäänkin matkalle lähtemiseen nousi hyvin selkeästi esiin.


      Tarkempi tulkinta:

      1. Tilanteesi nyt, mihin elämäsi osa-alueeseen nämä kortit liittyvät: Vaunut. Kortissa on peloton sankari, joka kiitää hevosen vetämissä sotavaunuissa taivaalle, kauas ja korkealle, kohti uusia seikkailuja. Tämä sankari jättää kaiken vanhan taakseen ja lähtee matkalle tuntemattomaan, mutta hän tekee sen pelottomasti, luottavaisin mielin, valmiina kohtaamaan vaarojakin. Ensimmäinen mieleeni juolahtanut ajatus tästä kortista oli matka, koska itsekin sen mainitsit. Toinen selkeä merkitys on muutto, koska tähän korttiin liittyy ajatus jonkin vanhan jättämisestä taakse.

      Tämän kortin syvällisempi merkitys on uusi alku elämässä. Jos mielessäsi on jonkin uuden aloittaminen - vaikkapa muutto uudelle paikkakunnalle - nyt olisi aika toteuttaa se. Kortti kehottaa sinua: "Jätä vanhat asiat taaksesi! Lähde kohti uusia alkuja!"


      Mitä sinun ei pitäisi tehdä: Oikeus. Tämä kortti voi tarkoittaa aivan kirjaimellisia oikeus- ja lakiasioita (avioliittoa, avioeroa, perintöä, omistusoikeuksia, oikeusjuttuja, poliisin tai valtion kanssa asioimista) tai sitten oikeutta yleisemmällä tasolla (tasapainoa, reiluutta, tuomitsemista, oikeudenmukaisuutta, epäoikeudenmukaisuutta, hyvän ja pahan erottamista toisistaan, myös sovinnaisuutta).

      Tämä kortti nousi TODELLA vahvana esiin, mutta en ole aivan varma, miksi. Onko elämässäsi tällä hetkellä meneillään joitakin ihan kirjaimellisia lakiasioita, kuten perinnönjakoa, avioliittoon tai eroon liittyviä asioita, jne? Vai onko oikeus, sovinnaisuus tai tasapaino jollakin muulla tavalla vahvasti esillä elämässäsi? Kaipaatko tasapainoa elämääsi tai tuntuuko sinusta, että kuljet veitsenterällä? Vai tuntuuko sinusta, että sinua ei kohdella reilusti jossakin asiassa, että kaipaisit oikeudenmukaisuutta? Vai toimitko itse "tuomarina", omasta mielestäsi reiluna, mutta oikeasti ankarana? Ajatteletko sinä tai joku muu henkilö elämässäsi korostetun mustavalkoisesti?

      Joka tapauksessa elämässäsi näyttäisi olevan meneillään jotakin tämän kortin aihepiiriin liittyvää, josta sinun tulisi päästää irti. Esimerkiksi myydä jokin omaisuus, luopua mustavalkoisesta ajattelusta tai lopettaa jonkinlainen yletön tasapainottelu.


      Mitä sinun tulisi tehdä: Lanttien Ässä. Tämä kortti kuvastaa uutta alkua jossakin käytännön elämään liittyvässä asiassa: koti, työ, avioliitto, perhe, raha-asiat tai muu jokapäiväinen asia. Kortit siis kehottavat sinua aloittamaan jotakin täysin uutta elämässäsi. Tarvitset tällä hetkellä uutta alkua.

      Kun tämän kortin yhdistää tuohon Vaunut-korttiin ja omiin ajatuksiisi muuttamisesta, näyttäisi siltä, että sinua suorastaan *käsketään* toteuttamaan tuo suunnitelma muuttamisesta! :) Että elämäsi kaipaa tällä hetkellä sitä, että jätät vanhat asiat taaksesi ja lähdet rohkeasti kohti tuntematonta, kohti uusia alkuja.


      Jos tahdot vielä lisäselvennystä tai jos tahdot selventää minua (esim. siitä, mihin tuo Oikeus-kortti voisi liittyä), otan palautteen kiitollisena vastaan!

      • Kiitos,kovin

        oikeaan osuit,olen vatvonut jo pidemmän aikaa,että mitä tehdä,ongelma on että olen huono päättämään lopullisesti,ja se on aina ollut ongelmani,koskien mitä tahansa,sellainen jahkaaja.
        Olen ehkä melko musta valkoinen ,joko tai.Ja takana elämässä kaikenlaista ,mitä vedän perässäni,vaikka ei tarvis,en osaa päästää irti.
        Olen ja aika kärkäs aina arvostelemaan ja tuomitsemaan muita ja olen yrittänyt muuttaa itseäni.
        Kaipaan todella elämääni muutosta,kiitos Sinulle että uhrasit aikaasi asialleni!!


    • Vesilähde

      Olen sitä mieltä, ettei tässä mitään ennustajia tarvita. Kannattaisi mennä vaikka mukaan Punaisen Ristin ystävätoimintaan tai paikkakuntasi kristilliseen eläkeläis- ym toimintaan. Tälläisistä paikoista olen itse saanut mielekkyyttä ja apua elämääni. Rohkaisen sinua tällä tiellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe