eli nyt kysy että kuinka kovasta kolarista tollane perus derbi/rieju/pösö oikee selviää ilman et moottorin kansi tai moottorin osa hajoaa?? nyt ei lasketa auto kolareita mukaan vaan ihan tieltä luistumiset
mopon kestävyys...
9
387
Vastaukset
- ashagtr3
Hyvin kestää. Usein jos mopo kaatuu kyljelleen menee jompikumpi (kytkin tai etujarru) kahva poikki. Katteet,vilkut yms turhat osat saattaa vaurioituu mut kyl silti pystyy hyvin ajaa. Tosin en tiedä miten joku derbi kestää kun kuulemma niin paska ja heikko. Voihan olla että on valhettakin
- täyttä paskaa
Se on valhetta, et Derbi olis heikko.. toisinsanoen paskapuhetta!
- jhgjghjhg
täyttä paskaa kirjoitti:
Se on valhetta, et Derbi olis heikko.. toisinsanoen paskapuhetta!
Kaverilla meni tanko poikki (siis ihan poikki kunnolla) kun kaatu noin 10km/h vauhdeista.
On meinaan huonommin kuin kiinamopoilla...
Mutta yleensä runko yms kestää kovaakin rääkkiä. - zdgngdhf
jhgjghjhg kirjoitti:
Kaverilla meni tanko poikki (siis ihan poikki kunnolla) kun kaatu noin 10km/h vauhdeista.
On meinaan huonommin kuin kiinamopoilla...
Mutta yleensä runko yms kestää kovaakin rääkkiä.no tanko onkim derbin heikoin osa, ja toiseks, kuka idiootti ajaa vakiotangolla??
- yuiyuiyui
zdgngdhf kirjoitti:
no tanko onkim derbin heikoin osa, ja toiseks, kuka idiootti ajaa vakiotangolla??
varmaan ne idiootit joilla on niin laadukas mopedi että vakio tanko kestää...
- yuiyuiyui
zdgngdhf kirjoitti:
no tanko onkim derbin heikoin osa, ja toiseks, kuka idiootti ajaa vakiotangolla??
- -iom
yuiyuiyui kirjoitti:
MÄ AJAN VAKIO TANGOLLA? ONKO SUL JOKU ONGELMA SILLÄ?
- jghjhgjg
-iom kirjoitti:
MÄ AJAN VAKIO TANGOLLA? ONKO SUL JOKU ONGELMA SILLÄ?
Varmaan aika moni ajaa vakio tangolla...
- kari tapio16
jghjhgjg kirjoitti:
Varmaan aika moni ajaa vakio tangolla...
peilit voisi olla leveämmäällä,kari tapio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789