Hätävara

Pappilasta

Akka oli lähtenyt ihanuutensa perään, siis olin vapaa kuin taivaan lintu. Päätin pitää mökkiläis rentoutumisen ja olla pois hulinasta ainakin viikon. Lämmitin saunan ja olin jopa tehnyt vihdan, jotta kaikki paha lähtisi minusta, kaadoin viimeisen huuhteluveden , ovi kävi ja siinä seisoi naapuri mökin noin nelikymppinen vaaleaverikkö ilman rihman kiertämää. Pieni alkon tuoksahdus ja hän sanoi,että ukkonsa lähti huoraamaan ja sain idean tulla raiskaamaan sut, nauroi ja sanoi, että hän oli havaitevinaan mun katseista haluja. No oikeassa hän oli, kun olimme postilaatikolla muutaman kerran nähneet, niin ei pitkältä ollut etten olisi kuolannut perään. Otti mulkkuni käteen ja tokaisi, saunapuhdasta tarjolla, otti sen suuhunsa ja tietenkin seisoi, että lähes koski, hän kääntyi ja sanoi ota mut nyt. Toista kehoitusta en ootellut ja kun työnnyin ihanan kosteaan pilluun, panin kuin raivo härkä ja kun lopulta laukesin häneen,jäin pitkäksi ajaksi sisään ja kun lopultavetäydyin,niin hän kääntyio ja suuteli kiihkeästi mua ja sanoi, nyt en ollut pelkkä vittu tätä himoa mä haluan. Halusin pestä pimpin ja siltäkin varalta, että saisin sitä lisää. Menimme sisälle ja yläkertaan makuuhuoneeseen, jolloin hän ilmoitti, ettei ole mihinkään kiire. Aloimme suudella ja se tietenkin johti siihen,että halusin nuolla hänen pilluaan ja kun han sai orkun niin työnnýin sisään ja nain häntä himokkaasti, kunnes jälleen kerran saun laskettua spermani kohdun suulle. Suukottelin häntä siinä päällä ollessa,jolloin hän sanoi,että voi tulla raskaaksi, mitäs sitteen. Hän kysyi miksi olen niin himokas, johon oli helppo vastata,että jokainen mies haluaa naida kaunista naista. Hän oli silminnähden imarreltu. Ja totesi mitä jos en lähdekkään täältä. kerroin sen mulle sopivan hyvinkin. Olimme nukahtaneet ja yöllä heräsin kun hän piteli mulkkuani ja tietenkin se oli hetkessä valmis,jolloin hän tuli päälle ja sanoi raiskaavansa mut. En pannut yhtään vastaan ja kun aamulla herättiin,hän kuiskasi se on nyt sun vuoro.Olimme kuin kaksi nuorta rakastavaista. Hän haki mokiltään sellaisen lyhyeen hamen ja T- paidan ja kun ei pitänyt rintsikoita,niin nännit nöpötti hyvin kiihottvasti. Hän rakasti pillun nuolemista,ja kertoin ettei sitä enää ollut tapahtunut vuosiin. Siitä hän oli ylen tyytyväinen että kuulemma tunsi mun himoitsevan häntä ja se oli iso plussa kaikkeen.
Ukkonsa kävi sunnuntaina hakemassa häntä,vaan kun ei ketään näkynyt, lähti pois. Olimme seuraavan viikon mokilläni ja kun hänet vein kotiin hän ilmoitti haluavansa erota, hän muutti luokseni ja prosessit etenivät omaa tahtiaan. Meillä meni sänkyssä loistavastii, jopa söimmekin välillä, eikä edes ikäero tunnu haittaavan. Jos Sängyssä ei pelaa, ei mikään muukaan mtoimi.

1

7232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konduktööri Kyrpä-Kalle

      et ole koskaan saanut kunnolla. Muuten olisi jääneet itsekehut pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe