Hätävara

Pappilasta

Akka oli lähtenyt ihanuutensa perään, siis olin vapaa kuin taivaan lintu. Päätin pitää mökkiläis rentoutumisen ja olla pois hulinasta ainakin viikon. Lämmitin saunan ja olin jopa tehnyt vihdan, jotta kaikki paha lähtisi minusta, kaadoin viimeisen huuhteluveden , ovi kävi ja siinä seisoi naapuri mökin noin nelikymppinen vaaleaverikkö ilman rihman kiertämää. Pieni alkon tuoksahdus ja hän sanoi,että ukkonsa lähti huoraamaan ja sain idean tulla raiskaamaan sut, nauroi ja sanoi, että hän oli havaitevinaan mun katseista haluja. No oikeassa hän oli, kun olimme postilaatikolla muutaman kerran nähneet, niin ei pitkältä ollut etten olisi kuolannut perään. Otti mulkkuni käteen ja tokaisi, saunapuhdasta tarjolla, otti sen suuhunsa ja tietenkin seisoi, että lähes koski, hän kääntyi ja sanoi ota mut nyt. Toista kehoitusta en ootellut ja kun työnnyin ihanan kosteaan pilluun, panin kuin raivo härkä ja kun lopulta laukesin häneen,jäin pitkäksi ajaksi sisään ja kun lopultavetäydyin,niin hän kääntyio ja suuteli kiihkeästi mua ja sanoi, nyt en ollut pelkkä vittu tätä himoa mä haluan. Halusin pestä pimpin ja siltäkin varalta, että saisin sitä lisää. Menimme sisälle ja yläkertaan makuuhuoneeseen, jolloin hän ilmoitti, ettei ole mihinkään kiire. Aloimme suudella ja se tietenkin johti siihen,että halusin nuolla hänen pilluaan ja kun han sai orkun niin työnnýin sisään ja nain häntä himokkaasti, kunnes jälleen kerran saun laskettua spermani kohdun suulle. Suukottelin häntä siinä päällä ollessa,jolloin hän sanoi,että voi tulla raskaaksi, mitäs sitteen. Hän kysyi miksi olen niin himokas, johon oli helppo vastata,että jokainen mies haluaa naida kaunista naista. Hän oli silminnähden imarreltu. Ja totesi mitä jos en lähdekkään täältä. kerroin sen mulle sopivan hyvinkin. Olimme nukahtaneet ja yöllä heräsin kun hän piteli mulkkuani ja tietenkin se oli hetkessä valmis,jolloin hän tuli päälle ja sanoi raiskaavansa mut. En pannut yhtään vastaan ja kun aamulla herättiin,hän kuiskasi se on nyt sun vuoro.Olimme kuin kaksi nuorta rakastavaista. Hän haki mokiltään sellaisen lyhyeen hamen ja T- paidan ja kun ei pitänyt rintsikoita,niin nännit nöpötti hyvin kiihottvasti. Hän rakasti pillun nuolemista,ja kertoin ettei sitä enää ollut tapahtunut vuosiin. Siitä hän oli ylen tyytyväinen että kuulemma tunsi mun himoitsevan häntä ja se oli iso plussa kaikkeen.
Ukkonsa kävi sunnuntaina hakemassa häntä,vaan kun ei ketään näkynyt, lähti pois. Olimme seuraavan viikon mokilläni ja kun hänet vein kotiin hän ilmoitti haluavansa erota, hän muutti luokseni ja prosessit etenivät omaa tahtiaan. Meillä meni sänkyssä loistavastii, jopa söimmekin välillä, eikä edes ikäero tunnu haittaavan. Jos Sängyssä ei pelaa, ei mikään muukaan mtoimi.

1

7817

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konduktööri Kyrpä-Kalle

et ole koskaan saanut kunnolla. Muuten olisi jääneet itsekehut pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      105
      2421
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      44
      1670
    3. 120
      1218
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1179
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1081
    6. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      60
      1023
    7. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      91
      962
    8. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      55
      891
    9. 63
      841
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      831
    11. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      794
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      42
      760
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      93
      759
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      37
      697
    15. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      678
    16. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      30
      580
    17. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      58
      569
    18. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      56
      563
    19. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      545
    20. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      30
      532
    Aihe