herätkää vaippafantasia henkilöt!!!

nyt totta!!

niin lähdin sellaista kertoilee et kun seurannut näitä sivuja,moni sellainen jonka ei tartteis vaippoi käyttää enää niin on niistä niin kiinnostuneita ja haluisi kokeilla,käyttää,joku pitäisi niitä vauvana,vaihtais vaipat,yms!!
sanon ei leikin asia ole sellainen!!!
joskus itse uneksin kans ja haaveilin et miltähän vaippaa tuntuisi pitää vanhempana?!?!?nyt sen tiedän,koska ensimmäisen lääkärin käynnin jälkeen sain ajan ensin fysioterapeutille,verikokeisiin,röntgeniin,muihin tutkimuksiin ja jouduin nyt säännöllisesti pitää vaippoja!!öisin pääsääntöisesti mut myös välillä päivisin joka ei mukavaa kyllä ole!!älkää leikkikö vakavalla asialla!!olen työ elämässä ollut jo kymmenen vuotta!!

1

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten kivaa

On antaa pissan tulla vaippaan vaikka kaupan kassalla.
      VAippaan pissaaminen tekee hyvää ja siitä tulee iloinen turvamieli.
      Muista aina muovihousut vaipan päälle se vasta hyvää tekee.
      Ei housuun pissaaminen ole mikään vakava asia.
      Maapallossa kuolee noin 30000- 40000 ihmistä vuorokaudessa aliravitsemukseen, se on mielestäni vakavaa.
      Minä olen pissannut vaippaan muovihousussa yli 50v 7/24 ja takaan että se on kivaa ei se kenellekään kuulu tää on mun juttu ja sun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3062
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1801
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1694
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1229
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      123
      977
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      943
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      924
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      916
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      835
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      819
    Aihe