Hellou,
Tietääkö kukaan minkälainen panta ja talutus hihnaa tulisi käyttäää näyttelyssä malilla?
Näyttely panta
6
1102
Vastaukset
- hyviähihnoja
Prismasta ja Citymarketistakin saa halpoja ja hyviä näyttelyhihnoja. Niissä on panta samassa, eli se vaan pudotetaan koiran pään yli ja kiristetään. Niitä on olemassa erivärisiä.
- olla..
että jos koirasi on kova vetämään, niin sinulla on kädet kipiänä hetkessä nuitten nylon hihnojen kanssa. Varsinkin jos sattuu olemaan pyöreän mallinen. Mutta jos koira ei vedä niin on mitä parhaita. Myös samalla periaatteella on nahkaisia, sekä rescoja.(nekin on kankaisia mutta niissä on päällä vaha, joten ei polta käsiä, eikä lipsu) Sitten kanssa hyvä on sopivan ohut ketjupanta ja siihen jokin kevyt hihna.
- Näytetty
Voi menestyä näyttelyssä ?
- niittineiti
eläinkaupoista saat asiantuntevaa palvelua. meillä on ainakin sellanen naruhihna ku märäl kelil nahkahihna jää karvoihin kii ja koira voi alkaa kakoa
- ylihinnottelevat
Nuo mirrit, vekut ja mansikit eli eläinkaupat ylihinnoittelevat aivan kaiken, hihnatkin. Niistä ei kannata ostaa oikeastaan yhtään mitään.
- siihen mitä "sääntöä"ole
Hei!
Itselläni on grotsku uros,jolla on yksirivinen ohut puolikuristava(ei edes kurista,helppo laittaa ja ottaa pois) ketjukaulain ja hihnana lyhyt suht ohut musta nahkahihna.Itse ainakin pidän enemmän tuosta yhdistelmästä,kuin niistä nylonhihnaisista,tosi epämukavia.Näyttelyiden yhteydessä olevista kojousta ainakin löytyy ja on paljon valinnan varaa.Useat,varmaan lähes kaikki belgi-ihmiset käyttää tuota ketjupanta-nahkahihna ydistelmää ainakin tervuilla ja grotskuilla ihan jo senkin takia että nylonit syö karvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1411845- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681