SEXUAALIMAGIA ?

Mystix

Teen tähän aloituksen joka koskee seksin käyttöä sekä magiassa, että mystisen kokemuksen tavoittelussa. Myös tantra ja karezza kuuluvat ko. aihepiiriin.

Kertokaa omia tietojanne tai kokemuksianne aiheesta!

5

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bolgrad**

      kukaan kertoo omista kokemuksistaan tällä palstalla. Jos oikeasti haluat vastauksia, mene tonne seksi puolelle tai anna henk. koht, sähköposti osoitteesi, mihin voivat vastailla.

      Itse en sexuaalimagiasta juurikaan mitään tiedä. Tantra tuntuu aikaa vievältä touhulta, mihin minulla ei ole aikaa... ja tuskin tulee koskaan olemaankaan. Karezzasta en ole koskaan kuullut.

    • vamacara

      Yleensä tästä aiheesta ei julkisesti keskustella. Kiinnostuneet voivat kirjoittaa spostilla [email protected]

    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      Aihe viittaa syvälle menneisyyden taikoihin.
      Sillä jo JHVH edustaa aurinkoa maan hedelmöittäjä, kirjaimet 'Jod' ja 'HVH' edustavat myös phallosta ja yonia. Tämän sukupuolisen merkityksen vuoksi tuota kirjain-yhdistelmää ei ollut sopivaa hokea ääneen.

      Itse magiasta yksi esimerkki, jossa tekniikassa ei pää-asia ole runkkaaminen,vaan mystisen yhtyminen omaan itseen.
      Otetaan istuen sikiö-asento ja oma kalu suuhun ja samalla varpaista kiinni.
      Asetelmassa pyritään löytämään asento, jossa sormet/varpaat sekä kieli/kalu antavat yhdessä symbolisen "alkio-alku-Isän"[luku-arvona 32]symbolisen arvon.
      Tässä yhteydessä kielellä kierretään [lue: hyväillään] eli "ympärileikataan" siittintä, samalla resitoidaan["hhhhmmmmm"] 22 kirjaimen salaista-yhdistelmää yhdessä jumalallisen tetragrammatonin JHVH kanssa. Kun orgasmi purkaa lastin suuhun, niin mieleen [piti] tulvahtaa metaforallisesti fiilis "alkio-alku-Isästä" joka fiilis auttaa "uuden luomuksen" vanhurskasta kasvua hyvyyteen.

      • Mystix

        ..Ior Bock´in jutuilta!


    • JakePii

      Kasvata ensin energiaa sakraalichakrassasi pysäyttämällä kiihottaminen aina juuri ennen orgasmia. Näin saavutat pikkuhiljaa jatkuvan orgasmin tilan. Ala siirtää energiaa hengittäen koko ajan alhaalta ylöspäin chakra chakralta kohti päälakeasi. Kun pääset sydämeen asti veikkaan että yllätyt positiivisesti kun kaikkea syleilevä rakkaus täyttää olemuksesi. Kun pääset otsachakraan, eteesi aukeaa varmasti mielenkiintoinen maailma. En voi sanoa minkälainen koska olen aina säpsähtänyt hereille tuossa vaiheessa. En ole tehnyt tätä harjoitusta moneen vuoteen. Pitäisiköhän aloittaa taas...

      Tämä on enemmänkin tantraa kuin läntistä seksuaalimagiaa jossa yleensä ejakulaatio on tärkeä osa rituaalia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3250
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe