Poika etsii kaveria!

:D ujo 16V

Moi. Olen poika 16vuotta. Asun Helsingissä ja aloitan juuri koulun lukiossa. Mielenkiinnonkohteeni ovat terveelliset elämäntavat ja oikea ravitsemus ja runsas liikunta. En polta en juo en käytä mitään päihteitä, en ole koskaan käyttänyt enkä käytä koskaan.
Olen ollut viimevuodet todella yksinäinen, nyt etsin samantyylistä seuraa, iälläs ei merkitystä eikä sukupuolella. Jos asut Helsingin seudulla niin olisi mahdollista joskus tavata ja suunnitellaan sitten enemmän? :D ps.Olen hyvin ujo tapaus, se rajoittaa hieman elämääni.
Laita osoittees niin otan yhteyttä sähköpostilla.
T. Ujo 16v.

8

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon-yksin

      millast musaa sä kuuntelet? ei se kovi merkittävää tällee oo mut mietin vaa et vois men vaik jonneki festareil tai tällee mä kuuntelen hoppii ja ärsyttää ku kukaa muu ei kuuntele... itekki oon aika samalaine ku sinä mut liikunta ei kovin paljoo yksi innosta:D

    • tyt94

      heeei (: ois kiva tutustuu, jote jos seura kiinnostaa,ni voit lähettää tähä osoitteeseen postiii tai lisää sen mesees ;D oon 15v. tyttö Helsingist ! [email protected]

    • ******

      Voisitko antaa mese osottees, jos sulla on ?

    • nankeri

      Tässä on s-postini ja mese. lisäile, jos kiinnsotaa. täytyy kuitenki heti tunnsutaa et en asu Hesas päin. Asun Lahdes, mut jos tutustutaan , niin v-loppuisin voin hyvin mielelläni tulle Hesaa, ja vaikka vähän useamminkin. Oon 16-vuotias tyttö ja itekki harrastan paljon urheilua. Elikkä tässä: [email protected]

    • :)

      Moi, vaikutat mukavalta ihmiseltä ja mullakin on samanlaiset intressit nimenomaan terveellisten elämäntapojen suhteen ja näin. Oon 15-vuotias tyttö ja asun kanssa helsingissä. Eli osote ois [email protected] jos kiinnostaa

    • minävaanhei

      Moi,

      vaikutat todella mukavalta henkilöltä ja musta ois kiva pitää yhteyttä suhun vähän enemmänkin! :) Tässä on mun mese ja sähköposti:
      [email protected]

      Odotan niin innolla, että päästäis juttelee kaikesta.. :)
      Kuitenkin vaikutat todella rehdiltä, mukavalta.. Mutta joo. Ois tosi kiva jutella sun kanssas ja toivon todella paljon, että laitat mailia tai lisäät meseen :)

    • Hozumi

      Heii :)
      Täällä on yksi 17vuotias likka samoilla linjoilla sun kanssas noiden päihteiden ja alkoholin kanssa! en oo itsekään koskenu niihin enkä aio koskeakaan.. :)
      En kyllä asu lähelläkään helsinkiä mutta kenties jokupäivä sinne pääsisikin käymään.. :)
      kuulostaa niin tutulta tuo yksinäisyys... :/
      Vaikutat oikeasti mukavalta jätkältä, johon ois kiva tutustua paremmin :)


      jos yhtään kiinnostus heräili niin tässä on osoitteeni
      [email protected]

    • Its gettin hot

      Jos joku haluu munaaa heasta kivalta pojalta ni sanokaa vaa ni annan meses jne ;P nuolen pilluu sitte myös ja hyvin! kuulemma :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe