Bratzit lopetetaan, tilalle Moxie Girls

Aiissskiii

20

2347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mismennäääää

      Eikö mistään saa anatomisesti oikein muotoiltuja nukkeja??

      Barbikin on luonnoton...

      • Bratzit OMG!

        Mielestäni Barbiessa ei ole mitään vikaa. Bratzit ovat tytöille paha roolimalli, mutta Barbie ei, vaikka trendikkäästi pukeutuukin. Barbiella on monia ammatteja. Bratzejä ei ole ollut missään ammatissa kuin rokkitähtenä. Barbiella on vartalo on normaali. Bratzeillä on kamalat muodot sitten, kauheen iso pää, isot silmät ja vieläpä vartalo pieni. Vielä sekin kamala juttu, että niillä on botox huulet. Törkeät vaatteetkin. Olen Barbien puolella.


      • jodi66
        Bratzit OMG! kirjoitti:

        Mielestäni Barbiessa ei ole mitään vikaa. Bratzit ovat tytöille paha roolimalli, mutta Barbie ei, vaikka trendikkäästi pukeutuukin. Barbiella on monia ammatteja. Bratzejä ei ole ollut missään ammatissa kuin rokkitähtenä. Barbiella on vartalo on normaali. Bratzeillä on kamalat muodot sitten, kauheen iso pää, isot silmät ja vieläpä vartalo pieni. Vielä sekin kamala juttu, että niillä on botox huulet. Törkeät vaatteetkin. Olen Barbien puolella.

        Barbie on aikuinen ja Bratz vasta tyttönen. En minäkään ollut vielä teini-ikäisenä töissä vaan haaveilin rokki tähteydestä ja mallin urasta. Bratzien ulkonäköön ja vaatteisiin on nähty vaivaa ja ne ovat ajan tasalla kun taas Barbielle tehdään vain kulahtaneiden kotiäitien asuja. Lisäksi Barbien ulkonäkö, erityisesti kasvot, ovat muuttuneet kulta-ajoilta. Nyt kasvot ja vartalo ovat miehekkäämmät ja osa nukeista näyttääkin drag queeneilta. Itse keräilen nukkeja, erityisesti Bratzeja. Barbieita minulla oli aikoinaan iso kasa, mutta myin ne pois. Nyt harmittaa, sillä Barbie nukkejen tason on laskenut roimasti. Myös Moxiet näyttävät halvalla tehdyiltä tarjoustalon tuotteilta, en pidä ollenkaan. Tämä tietenkin vain minun mielipide.


      • Paula 11.v
        Bratzit OMG! kirjoitti:

        Mielestäni Barbiessa ei ole mitään vikaa. Bratzit ovat tytöille paha roolimalli, mutta Barbie ei, vaikka trendikkäästi pukeutuukin. Barbiella on monia ammatteja. Bratzejä ei ole ollut missään ammatissa kuin rokkitähtenä. Barbiella on vartalo on normaali. Bratzeillä on kamalat muodot sitten, kauheen iso pää, isot silmät ja vieläpä vartalo pieni. Vielä sekin kamala juttu, että niillä on botox huulet. Törkeät vaatteetkin. Olen Barbien puolella.

        Olet oikeassa Bratzit OMG! Bratzit ovat huono roolimalli tytöille, mutta Barbie taas ei. Siitä tulee yksi juttu mieleen:
        Alkuperäinen on aina paras! (ei aina;)) Minä aloin vihata Bratzejä jo 8 vuotiaana ja Moxie girls on melkein sama juttu. Se ei tehnyt minuun vaikutusta.


      • halusin olla bratz
        Paula 11.v kirjoitti:

        Olet oikeassa Bratzit OMG! Bratzit ovat huono roolimalli tytöille, mutta Barbie taas ei. Siitä tulee yksi juttu mieleen:
        Alkuperäinen on aina paras! (ei aina;)) Minä aloin vihata Bratzejä jo 8 vuotiaana ja Moxie girls on melkein sama juttu. Se ei tehnyt minuun vaikutusta.

        Aikuisilla ei ole mitään käsitystä lasten ikäkausista:

        aluksi tykätään eläimistä
        sitten tykätään prinsessoista
        ja sitten haaveillaan teiniydestä ja aikuisuudesta: tosi elämästä

        Barbie on vaaleanpunainen prinsessa-tyyppi: tosielämä ei vain ole prinsessamaista hörhötystä - ja tosielämän miehistä harvemmalla on prinssin ominaisuuksia... Uudessa Liisa Ihmemaassa -elokuvassakin viesti on: "ei ole mitään prinssejä: koita päästä eroon noista harhoistasi" - ja sitten Liisa lähtee luomaan uraa maailmanmatkaajana.

        Inhoan pinkkiä värinä: en voi sietää sitä. Yksinkertaisesti.

        Minun lapsuudessani nukeilla oli käytössään normaaleja hienoja vaatteita: ei barbien surkeita muovisia harsoja. Bratzien vaatteet ja kalusteet ovat 1000 kertaa paremman näköisiä ja laatuisia kuin Barbien. Mattel vain epäonnistui, ja nyt pitää sitten kostaa. Miksei nostanut lakijuttua vuonna 2001. kun Bratzit ilmestyivät? Miksi nyt, kun Bratzit myy enemmän kuin Barbit? Mattel on p***a firma: törkyisiä lihavia l*skip***seitä setiä, joilla on rahaa, muttei luovuutta. Mattelin työntekijöitä katosi MGA:lle ja muihin firmoihin muitakin... kertoi eräs nukke-suunnittelija.

        Itselläni on paksut pusuhuulet luonnostaan, joten bratzien huulet tuntuvat ihan mukavilta: pidän eniten paksuhuulisista miehistäkin suutelukavereina.

        Barbie-nuket ovat hailakoita kasvoiltaan: tylsiä taviksia. En pidä niiden vartalon kovuudesta, pitkistä roikale-jaloista ja koko pituus häiritsee minua: olen aina tykännyt lyhyemmistä ihmisistäkin. Pitkät laiheliinit ovat rumia, eikä niihin halua koskea (nimim. itse pitkä laiheliini, joka tykkää lihaksista). Pidän Bratzien koosta. Moxien jalat ovat huonot, koska niitä on hankala taittaa istuma-asentoon (liian kapeat ja pitkät).

        Kaiken kaikkiaan Bratz on minusta luovasti toteutettu. Barbi on tylsä ja epämiellyttävän firman valmistama.


      • joopajoo98
        jodi66 kirjoitti:

        Barbie on aikuinen ja Bratz vasta tyttönen. En minäkään ollut vielä teini-ikäisenä töissä vaan haaveilin rokki tähteydestä ja mallin urasta. Bratzien ulkonäköön ja vaatteisiin on nähty vaivaa ja ne ovat ajan tasalla kun taas Barbielle tehdään vain kulahtaneiden kotiäitien asuja. Lisäksi Barbien ulkonäkö, erityisesti kasvot, ovat muuttuneet kulta-ajoilta. Nyt kasvot ja vartalo ovat miehekkäämmät ja osa nukeista näyttääkin drag queeneilta. Itse keräilen nukkeja, erityisesti Bratzeja. Barbieita minulla oli aikoinaan iso kasa, mutta myin ne pois. Nyt harmittaa, sillä Barbie nukkejen tason on laskenut roimasti. Myös Moxiet näyttävät halvalla tehdyiltä tarjoustalon tuotteilta, en pidä ollenkaan. Tämä tietenkin vain minun mielipide.

        Totta


    • asdfasdfasdfsda

      Bratzien valmistus siirtyy mattelille, tai siis oikeudet. Mga jatkaa Moxiella.

    • Paula 11.v

      Tuo on totta ja hyvä! Sillä Bratzit melkein tekivät Barbie nukesta halpanuken. :( Lisäksi jo tämä vuotisessa Brlelu lehdessä ei näkynyt pilkahdustakaan Bratzeistä, vaan tilana oli Moxiegirls. Moxiet ovat parempia, mutta silti hieman tylsiä.;P

      • Paula 11.v

        Ajatella! Bratzien tuotanto lopetetaan. Niitä tehtiin vain 7 vuotta. (2002-2007)


    • joopajoo98

      Moxit on mamiksen näkösii ja ällöi teennäisii tyyppei bratzit oli pal parempii ja hauskempii
      tiedän koska leikkisin bratzeil aina!

      • itkeväää

        Miks ne ees lopetetaan?
        Leikin bratzeil ja ne lopetetaan vihaan jos näin on näreet!!!
        Itkettäää oikein kiinnyin bratzeihin kun oli 3v kun ne alotettiin ja sain mun ekani; o
        Ja niitä ei enäää oo kaupoiskaa!!!



        Miks pitää viedä lapsilta leikkimisenilo viemällä lelut pois se on törkeetä!
        Jotkut tykkää bratzeist ja se oon mä!


        Sama kun veisi lapselta unilelun.


      • ;(
        itkeväää kirjoitti:

        Miks ne ees lopetetaan?
        Leikin bratzeil ja ne lopetetaan vihaan jos näin on näreet!!!
        Itkettäää oikein kiinnyin bratzeihin kun oli 3v kun ne alotettiin ja sain mun ekani; o
        Ja niitä ei enäää oo kaupoiskaa!!!



        Miks pitää viedä lapsilta leikkimisenilo viemällä lelut pois se on törkeetä!
        Jotkut tykkää bratzeist ja se oon mä!


        Sama kun veisi lapselta unilelun.

        Nii, niit ei oo nykyää enää ku huutonetis ja ebayssa kannattaa kattoo jos haluu mä kävin pari päivää sit nois


    • Brazit Takas!

      Moikka mä myös pidän bratzeita ja haluaisin takas ne, koska moxisit on aika tyhmiä. itselläni on yksi moxisie

    • Huh?
    • MonsterHigh!

      Brazit on IHANII! Mut niit tehään viel.. Mut mites on sit monsterhigh nukkejen laita?? Itse olen monsterhigh fani ‹33

    • Minä tykkäsin Bratzeistä. Ja Barbiesta. Mutta ei Moxie nuket iskeny minuunkaan. Monster high nuket näyttävät kivoilta niitä voisin ehkä ostaa.

    • utudfy

      Mattel syytti MGA:ta kopioimisesta ja mistä lie ja Bratzien oikeudet siirtyivät MGA:lta Mattelille.

      Onneksi oikeus katsoi asiaa uudelleen ja huomasi ettei MGA ole tehnyt mitään väärää Mattelia kohtaan. Näin Bratz-nukkien valmistuis sai jatkua taas.

      Toki näissä uudemmissa Bratzeissa on hieman muutoksia, silmä- ja huulimeikin tyylissä, vaatetuksessa ja vartaloissa.

    • bratziton best

      mä oon aina nhonnut moxie girls nukkja ne on niiin rumii!!!!! mä ihastuin bratz nukkeihin ja mul on niitä monia! barbit on rumii ja nynnyi!miten sit jotkut barbi bratz sekoitus nuket HYI!!!!!

    • Tykkään Bratzien lisäksi Ever After High nukeista. Omistan vain Apple Whiten.

    • talviomena2

      Tykkään Bratz-nukeista ja minusta barbit ja muutkin nuket ovat ok. Lempinukkejani ovat Bratz, Blythe ja Pullip-perheen nuket, joita keräilen. Teen myös Lil Bratz -nukelle nukkekotia. Mulla on sivutkin tähän harrastukseen liittyen. http://talviomena2.blogspot.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe