KHT KEPLOTTELU

JFK09

KHT keplottelu
Asun Turussa ja täällähän ei makseta kuntalisää. Yksityisen hoidon tukea maksetaan kyllä reiluhkosti. Eli kun hoitaa lapsensa itse kotona ei saa lisiä, kun laittaa vieraalle hoitoon, saa tukea, joka siis tietysti maksetaan suoraan tälle hoitajalle.

Jos otan kaverin lapsen hoitoon ja kaveri mun lapsen, niin jääkö siitä enemmän rahaa käteen? Vai meneekö se hyöty työnantaja tms. maksuissa?

Entä jos menen kirjoille kaupunkiin, jossa lisä maksetaan? Ja mies jää kirjoille tänne köyhään kaupunkiin. Miten se toimisi? Uskaltaako kukaan myöntää tekevänsä niin? Sillä tiedän, että tätä tehdään varsinkin täällä Turussa, kun ympäristökunnat maksaa lisiä.

Haluaisin olla kotona siihen saakka kun lapsi on n. 1 vuoden ikäinen. Tällä hetkellä näyttää siltä, että minun on laitettava 9kk vanha vauvani vaan hoitoon. Emme pärjää yhden palkalla.

2

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä...

olen samaa mieltä, että KHT-tilintarkastajat ovat aikamoisia keplottelijoita. Täälläkin Vantaalla on yks KHT-tilintarkastaja, joka ei peri palkkioitaan tietyiltä yrityksiltä lainkaan, vaan saa firman nokkamiehiltä palkkion ilmeisesti pelkkänä lahjontana, esim. lounaina ja ryyppyreissuina.

• normaalia

Eli voin kertoa, että kotihoidontuella olevat huijaavat eniten. Miehesi voi jäädä sinne Turkuun. Ota itsellesi joku halpa yksiö, johon haet tietenkin yleistä asumistukea, saat sitten täydet kotihoidontuet. Sitten tietenkin haet lapsilisään yksihuoltaja korotusta, koska olethan "yksinhuoltaja" kunolette leikisti eronneet mitä kukaan ei saa koskaan tietää. Sitten kun tahdot mennä töihin muutat miehesi luokse missä luonnollisesti olet asunut kokoajan :D

Nämä tuet on tarkoitettu pieni tuloisille ja oikeasti niitä tarviiville, joten ehkä jos haluat tehdä oikein et tee näin. aivan liian monta jo näin tekee ja yhteiskunta maksaa, kohta ei enään ole mistä maksaa.... Tiedän, että kotihoidon tuki on hyvin hyvin pieni ja mitätön rahasumma ja tarvitsee olla oikeasti yh tai mies rikas jotta pärjää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      22
      3760
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2891
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      870
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      39
      856
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      113
      712
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      35
      688
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      35
      656
    9. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      134
      625
    10. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      617
    Aihe