pimpelipompeli

Pureekos kenenkään muuhun kuin minuun vanhat Veskushouhyymorit ?
Kiva katsoa noita yksinkertaisia huumoripläjäyksiä,kun jopa pistää pyrskähtelemäänkin.
Juu,eli taitaa purra noit vanhat paljon paremmin mm.Benny Hill ulkomaalaisista,kuin nää nykyvalmiiksi nauretut.
En tiedä,oonko jämähtänyt vaan keski-aikaan vai mikä on kun ei pahemmin mitkään nykyjutut naurata.
Onko muita?

11

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä en jaksa ollenkaan nauraa team ahmoille,kummelille etc...tehtyä huumoria,väkisin tehtyä.
      Olen viimeaikoina ostellut monia devareita,mm pohjan tähteet,tup akka lakko,hullu suomi...siis speden ja eren vanhoja...täytyy sanoa että joskus nauruunkin voi kuolla =)))
      Katohan nämä jos lisää hupia haluat =)

http://www.youtube.com/watch?v=DKPe-2fDvmQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=A6iLkHd5Bdk&feature=related

ja lisää löytyy sitten ohesta...varsin kannattaa katsoa sellainen pätkä kuin "rintaliivejä ostamassa",se on aivan hulvaton :)))))

• on ihan omaa luokkaansa ;)))

• hyvät sanat

• Hyviä ovat Noin seitsemän veljestä ja sen jatko ja muut vastaavat mutta Turhapurot on jo turhan kuluneita.

• Ai kiva,kun muitakin jämähtäneitä näemmä löytyy :P

Kiitos linkeistä,täytyy huomenna katsoa.Nyt perhana viä täytyy mennä vällyjen väliin ,kun tuntuu yrittävän lentsu jostain ihmeen syystä pökkäävän päälle.
      Toivottavasti huomen aamulla ei kuulu petistä nöf nöf o_O

• Siis ette aamulla röhki,saati tongi roskiksia ja ui mudassa =)
        Öitä =)

• on aina iskenyt tosi lujaa. Taidan siis olla siinä keski-ajan ja pimeän keski-ajan tutkimattomassavälimaastossa :) Ja rohkeasti kuljen sinne, mihin kukaan ei ole ennen minua uskaltanut ;)))

• ja se kuningas Arthur juttu graalin maljoineen ja kuvittellisine heppoineen...jees ;)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6124
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3053
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2213
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1827
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1798
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1783
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50