pimpelipompeli

Pureekos kenenkään muuhun kuin minuun vanhat Veskushouhyymorit ?
Kiva katsoa noita yksinkertaisia huumoripläjäyksiä,kun jopa pistää pyrskähtelemäänkin.
Juu,eli taitaa purra noit vanhat paljon paremmin mm.Benny Hill ulkomaalaisista,kuin nää nykyvalmiiksi nauretut.
En tiedä,oonko jämähtänyt vaan keski-aikaan vai mikä on kun ei pahemmin mitkään nykyjutut naurata.
Onko muita?

11

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä en jaksa ollenkaan nauraa team ahmoille,kummelille etc...tehtyä huumoria,väkisin tehtyä.
      Olen viimeaikoina ostellut monia devareita,mm pohjan tähteet,tup akka lakko,hullu suomi...siis speden ja eren vanhoja...täytyy sanoa että joskus nauruunkin voi kuolla =)))
      Katohan nämä jos lisää hupia haluat =)

      http://www.youtube.com/watch?v=DKPe-2fDvmQ&feature=related

      http://www.youtube.com/watch?v=A6iLkHd5Bdk&feature=related

      ja lisää löytyy sitten ohesta...varsin kannattaa katsoa sellainen pätkä kuin "rintaliivejä ostamassa",se on aivan hulvaton :)))))

      • on ihan omaa luokkaansa ;)))


      • hyvät sanat

    • Hyviä ovat Noin seitsemän veljestä ja sen jatko ja muut vastaavat mutta Turhapurot on jo turhan kuluneita.

    • Ai kiva,kun muitakin jämähtäneitä näemmä löytyy :P

      Kiitos linkeistä,täytyy huomenna katsoa.Nyt perhana viä täytyy mennä vällyjen väliin ,kun tuntuu yrittävän lentsu jostain ihmeen syystä pökkäävän päälle.
      Toivottavasti huomen aamulla ei kuulu petistä nöf nöf o_O

      • Siis ette aamulla röhki,saati tongi roskiksia ja ui mudassa =)
        Öitä =)


    • on aina iskenyt tosi lujaa. Taidan siis olla siinä keski-ajan ja pimeän keski-ajan tutkimattomassavälimaastossa :) Ja rohkeasti kuljen sinne, mihin kukaan ei ole ennen minua uskaltanut ;)))

      • ja se kuningas Arthur juttu graalin maljoineen ja kuvittellisine heppoineen...jees ;)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe