Turussa oon asunu nyt jonkun aikaa, mutta ei ole löytynyt oikein sellaisia kavereita vielä kenen kanssa haluaisi hengailla (tai kaveriporukkaa!!). Melkeenpä kaikki kaverit asuu Oulussa, mistä tänne Turkuun olen muuttanut.
Oon ens kuussa 22v täyttävä jätkä. Ajattelin kokeilla millasta porukkaa tälläi vois löytyy. Eli siis kavereiksi ettisin tyttöi ja jätkiä kumpiakin!
Muuta ei ole väliä iällä tai muullakaan kunhan vain juttuun tullaan hyvin. Ja kavereitahan ei ole koskaan liikaa, joten kaikki vois ilmotella jos vois kiinnostaa hengailla tälläsen jätkän kans :D
Oon tällänen vähän hevarin tyylinen ite, mutta eipä sillä mitään väliä mitä musaa esimerkiksi kuuntelet.
Ja kerrottakoon tähän nyt kuitenkin että olen kihloissa. Että todellakin ihan "vain" kavereita etsiskelen :) Enkä mikään homo ole todellakaan, jos joku ihan vaikka vittuillessaan sellaista aikoo kysyä..
Tässä jotain mistä olen kiinnostunut; Musiikki, kuvaus, dataus, urheilu, partyt, autot, leffat, hengailu, kaikenlainen huumori....
Naamakirjasta ja galleriasta (Googolplexian) löytyy nicki ja jos vaikka nyt ilmottelisitte itestänne kaikki Turussa asuvat ihmiset ;D
Mailia voi nakata [email protected] tai vaikka galtsussa laittaa viestii...meseäki käytän mut siihen eri osote.
Toivon että tulisi mahd. paljo yhteydenottoja monenlaisilta ihmisiltä ja mahd. pian jo!! :)
Että näin...
Kavereita Turusta!? :)
Googolplexian
1
555
Vastaukset
- stone89
Moi!
Mikäs on sun naamakirjan nikki, se tieto auttais? :D mä voisin tutustua suhun. Oon 20 v tyttö turun seudulta. Ja seurustelen myös eli en itsekään etsi muuta ku ihan vilpitöntä seuraa vaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923