Eläkeläiset, etätyöläiset ja maaseutua rakastavat huomio!!
Kristiinankaupungin Siipyyssä heti vapaana siisti ja toimiva, remontoitu pienkerrostalokaksio 50 m2 omalla sisäänkäynnillä.
Aivan Siipyyn keskustassa, kauppa naapurissa, kirjasto ja päiväkerho samassa talossa, kirkko näkyy ikkunasta. Merikarvian keskustaan 25 km, Kristiinankaupunkiin 39 km, meri ja Kiilin venesatama 1.5 km. Hyvät yhteydet myös mm. Poriin ja Vaasaan.
Tässä edullinen asunto rauhaisassa ja luonnonkauniissa kyläkeskuksessa! Vuokra 315 e/kk sisältäen lämmön, vakuus 1 kk. Tai esim. lomalaiselle 100 e/vko! Kuvia voi tilata sähköpostiin. Lisätietoja: [email protected]
315 e/kk 50 m2 Kristiinankaupunki
7
2396
Vastaukset
- Naurettava,,
Huvittaa miten täällä pk-seudulla on niin saa**** kalliit hinnat. Ois aika luksusta jos täällä olisi sama hintataso :)
- syrjäläinen
Itse en muuttaisi pääkaupunkiseudulle MINKÄÄN syyn (työpaikka, puoliso,...) takia.
- kamala vuokra
Kun täällä ei ole mitään, ei kirjastoa ei päivähoitoa ja terveydenhoitokin 40 km. päässä. Kyläkauppa tosin on, onneksi.
Jos tuo neliöhinnan vuokra on paikkansa pitävä, niin mitäköhän minä sainsin talosta joka on 400 neliötä viljelytilat päälle.
Tuohon neliöhinnan vuokraan jopa pääsen pois täältä, luojalle kiitos, jos se olisi totta.- siipyyläinen evp
No mikäs se on se kirjastontapainen siinä kaupan naapurissa? Ja neuvola Långvikintiellä? Ja päiväkerhoja Härmerissä? Ja lääkäripalvelut Lapväärtissä?
Voi olla aika vaikeaa saada vuokrattua 400 neliön huushollia ylipäänsä minkäänlaisella vuokralla, lämmityskulutkin jo enemmän kuin tavallinen duunari ansaitsee. Tällainen 315 e/kk sisältäen lämmön sen sijaan on kohtuullista.
- katja,,,,,,,,,,,
hei olisin laittanut sähköpostia,mutta jostain syystä kone renkkaa,,joten onko asunto vielä vapaana?olen kiinnostunut yksinäinen34v nainen.maapaikkaa etsinyt ja odottelen yht,ottoanne.045-2358777.otathan pikaisesti kiitos
- MJH110971
VUOKRAAN OMAKSI SOITA TAI SÄHKÖ POSTIIN PIAN.0417107897 [email protected]
- Anonyymi
0403692879
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181600
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29819Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34718Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42679Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653