Lähdössä tiistaina Bremeniin. Täällä on kerrottu "outlet-keskittymästä" Bremenissä.....
Olettekos käyneet tänä kesänä?? Onko käymisen arvoinen paikka?? Kertokaa kokemuksistanne, tuotteista, hinnoista jne....!! KIITOS!
Bremeniin menossa/outlets
4
1082
Vastaukset
- Maanantaina kävin!
keskuksessa!
Mielestäni käymisen arvoinen paikka. Paljon erillisiä liikkeitä suht tiiviillä alueella, myöskin Ikea (en käynyt). Espritillä iso myymälä, valtavasti tavaraa ja edulliset hinnat. Myöskin iso Adidaksen ja Puman myymälä, jne, jne....- Talvilomalla matkaan
Missä päin Bremeniä nuo outletit sijaitsee ? Osoite tai jokin maamerkki jonka lähellä on ?
- .....
Talvilomalla matkaan kirjoitti:
Missä päin Bremeniä nuo outletit sijaitsee ? Osoite tai jokin maamerkki jonka lähellä on ?
Lentokentältä vähän eteenpäin. Bremerstrassella. Ikean vieressä. Kantsii mennä sellaisella ratikalla (numeroa en muista) jonka päätepysäkki on Huckelriede, hypätä siitä bussiin no 53. Jää pois pysäkillä Ikean vieressä. Sinne menee rautatieasemalta kyllä suoria bussilinjojakin, oliskohan ollut esim 102, no hotellien respasta saa varmaankin apua. Olin tyytyväinen käyntiimme, aikaa kannattaa varata useampi tunti, jos aikoo kaikki kaupat kahlata, ne ovat kyllä aika suppealla alueella, mutta silti.
- breemeniin
..... kirjoitti:
Lentokentältä vähän eteenpäin. Bremerstrassella. Ikean vieressä. Kantsii mennä sellaisella ratikalla (numeroa en muista) jonka päätepysäkki on Huckelriede, hypätä siitä bussiin no 53. Jää pois pysäkillä Ikean vieressä. Sinne menee rautatieasemalta kyllä suoria bussilinjojakin, oliskohan ollut esim 102, no hotellien respasta saa varmaankin apua. Olin tyytyväinen käyntiimme, aikaa kannattaa varata useampi tunti, jos aikoo kaikki kaupat kahlata, ne ovat kyllä aika suppealla alueella, mutta silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906