Siellä se poika ajelee sijalla 10. Ja eteenpäin ei ole menossa. Taitaa jäädä Mikan ajot tehdastiimissä yhden kisan mittaiseksi.
Voi voi Mikaa
8
423
Vastaukset
- motoguru
BRUUAAAAAAHAHAHAHHAHAHAAHAHAhaaaaaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
- Juro--Tinkeri
Ei siitä pojasta ole kyllä yhtään mihinkään. :D
Nooo, toisaalta tienasinpa juuri tästä kisasta 37 euroa parilta Mika-fanilta. :P - Kako Millio
....eikö se saatana painu sinne kalloon että siellä radalla on muitakin ajamassa sitä kisaa ja että hyvin suurella todennäköisyydellä, jossain vaiheessa, joku nopeampi kuljettaja puikkaa ohitsesi, valitettavasti?!?
Kyllä luulis jo noilla kilpailuvuosilla osaavan katsoa vähän enemmän sivuillekin ja sitten vielä kehtaa poeka mennä haastamaan ja tönimään, vaikka täysin oma moka jälleen kerran, woewoe......
- harventunut
on mikafanaatikkojen joukko harventunut, ei ole palkintopallihuutelijoita enää linjoilla
- uran loppu
Olen aina inhonnut fanaatikkoja, mutta arvostanut tosiasioita... olipa kyse mistä tahansa! Totuushan on se, että M, Kallion tänpäivän esityksellä on positiivinen vaikutus hänen urallaan eikä päinvastoin, kuten nämä gurut ym. täällä kovasti yrittävät toitottaa....
- Jee jee
uran loppu kirjoitti:
Olen aina inhonnut fanaatikkoja, mutta arvostanut tosiasioita... olipa kyse mistä tahansa! Totuushan on se, että M, Kallion tänpäivän esityksellä on positiivinen vaikutus hänen urallaan eikä päinvastoin, kuten nämä gurut ym. täällä kovasti yrittävät toitottaa....
"Positiivinen"? Vittu sä olet kujalla.
- tai ulos.....
Jee jee kirjoitti:
"Positiivinen"? Vittu sä olet kujalla.
Jos olisit itse joskus kilpaillut radalla, niin katsoisit asioita aikatavalla eritavalla, eli sinne lähdetään aina asenteella "tulos tai ulos" ja nyt kävi se huonompi vaihtoehyo! Muisteleppas Pedroosan ja Stonerin ekaa kautta moto-gp:ssä, niin huomaat että hyvin takkuista noli heilläkin alku, mutta kovaa yritystä niinkuin Mikallakin....
- jaahas jaa
tai ulos..... kirjoitti:
Jos olisit itse joskus kilpaillut radalla, niin katsoisit asioita aikatavalla eritavalla, eli sinne lähdetään aina asenteella "tulos tai ulos" ja nyt kävi se huonompi vaihtoehyo! Muisteleppas Pedroosan ja Stonerin ekaa kautta moto-gp:ssä, niin huomaat että hyvin takkuista noli heilläkin alku, mutta kovaa yritystä niinkuin Mikallakin....
"aina asenteella "tulos tai ulos""
Ei todellakaan AINA lähdetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875