Voi voi Mikaa

Juro--Tinkeri

Siellä se poika ajelee sijalla 10. Ja eteenpäin ei ole menossa. Taitaa jäädä Mikan ajot tehdastiimissä yhden kisan mittaiseksi.

8

443

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motoguru

BRUUAAAAAAHAHAHAHHAHAHAAHAHAhaaaaaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

• Juro--Tinkeri

Ei siitä pojasta ole kyllä yhtään mihinkään. :D

Nooo, toisaalta tienasinpa juuri tästä kisasta 37 euroa parilta Mika-fanilta. :P

• Kako Millio

....eikö se saatana painu sinne kalloon että siellä radalla on muitakin ajamassa sitä kisaa ja että hyvin suurella todennäköisyydellä, jossain vaiheessa, joku nopeampi kuljettaja puikkaa ohitsesi, valitettavasti?!?

Kyllä luulis jo noilla kilpailuvuosilla osaavan katsoa vähän enemmän sivuillekin ja sitten vielä kehtaa poeka mennä haastamaan ja tönimään, vaikka täysin oma moka jälleen kerran, woewoe......

• harventunut

on mikafanaatikkojen joukko harventunut, ei ole palkintopallihuutelijoita enää linjoilla

• uran loppu

Olen aina inhonnut fanaatikkoja, mutta arvostanut tosiasioita... olipa kyse mistä tahansa! Totuushan on se, että M, Kallion tänpäivän esityksellä on positiivinen vaikutus hänen urallaan eikä päinvastoin, kuten nämä gurut ym. täällä kovasti yrittävät toitottaa....

• Jee jee
        uran loppu kirjoitti:

Olen aina inhonnut fanaatikkoja, mutta arvostanut tosiasioita... olipa kyse mistä tahansa! Totuushan on se, että M, Kallion tänpäivän esityksellä on positiivinen vaikutus hänen urallaan eikä päinvastoin, kuten nämä gurut ym. täällä kovasti yrittävät toitottaa....

"Positiivinen"? Vittu sä olet kujalla.

• tai ulos.....
        Jee jee kirjoitti:

"Positiivinen"? Vittu sä olet kujalla.

Jos olisit itse joskus kilpaillut radalla, niin katsoisit asioita aikatavalla eritavalla, eli sinne lähdetään aina asenteella "tulos tai ulos" ja nyt kävi se huonompi vaihtoehyo! Muisteleppas Pedroosan ja Stonerin ekaa kautta moto-gp:ssä, niin huomaat että hyvin takkuista noli heilläkin alku, mutta kovaa yritystä niinkuin Mikallakin....

• jaahas jaa
        tai ulos..... kirjoitti:

Jos olisit itse joskus kilpaillut radalla, niin katsoisit asioita aikatavalla eritavalla, eli sinne lähdetään aina asenteella "tulos tai ulos" ja nyt kävi se huonompi vaihtoehyo! Muisteleppas Pedroosan ja Stonerin ekaa kautta moto-gp:ssä, niin huomaat että hyvin takkuista noli heilläkin alku, mutta kovaa yritystä niinkuin Mikallakin....

"aina asenteella "tulos tai ulos""
        Ei todellakaan AINA lähdetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      53
      2524
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2235
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe