Hei!
Mikähän voisi olla hyvä laulu, minkä isä voisi laulaa tyttärelleen ristiäiäisissä? Ideoita kaivataan kovasti kaikenlaisista lauluista!
Poikamme ristiäisissä isä lauloi Yön "Ihmisen poika". Kumpa löytyisi tytölle yhtä ihana kappale!
Mitä isä laulaisi?
6
742
Vastaukset 6
- kaspdjad
Rasinkangasta, esim. Mennään hiljaa
Mikä tulee tytön nimeksi? Löytyisikö nimelle omistettua laulua, esim. Anniina, viel valvotko kulta Anniina... tai miten se nyt menikään - yks hyvä laulu
mun mielestä. ... nukkuu lapsi viaton....
- niminen...
trad kappale on todella kaunis ja sopii erittäin hyvin ristiäisiin
- mikko alatalo
mikko alatalon suojelusenkeli on aivan ihana kappale ja sopii todella hyvin isän laulamaksi -tee mitä teet mutta elä sielullesi vahinkoo, sillä haavat nuo ei parane vaikka isi kuinka puhaltais. Siksitoivon että enkeli jostain suojaa sais
- vain...
Maarit Hurmerinnan "Lainaa vain". :) Sen mä laulaisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459