Eli sain jonkun kiinan paskan käsiini (merkistä ei tietoa) ja yllättäen siinä on "pientä" häikkää. Kone on 250cc 4t
Kone lähtee huonosti käyntiin ja kun lähtee, niin pysyy käynnissä n.1min ja sitten alkaa putki paukkumaan ja sammuu. Eikä pysy käynnissä jos kaasua ei koko ajan pumppaa ees takasin. Lähtee käyntiin vain ilman ryyppyä. tuntuu kuin se jotenkin tukehtuis, tai jotain... Lähtee yleensä vain aivan kylmiltään käyntiin.
Osaakohan joku arvailla syitä, käykö liian laihalla vai mistä johtuu tuollainen???
Crossi ei käy
3
1058
Vastaukset
- fasfwarf
Pikemmin liian rikkaalla. Myös sytytyksen ajoituksessa saattaa olla häikkää...Venttiileissä se vika oletettavimmin on kun noissa kinuskeissa tuppaa venat säätyyn itestään.
- Tumppi-82
Harvemmin ne seokset muuttuvat itsestään. Tai toki likainen ilmanputsari rikastaa seosta ja alipainevuoto laihentaa. Alipainevuodon ollessa kyseessä yleensä kierrokset jäävät hetkeksi korkealle kun kaasun ottaa pois.
Sytkän säätöä noissa tuskin on, eli mikäli vauhtipyörän kiila on ehjä niin sytkä on melko varmaan oikein.
Eli epäilen venttiilivikaa. Ainakin Jamppini käynnistyi todella huonosti kun imuvenat olivat kuluneet. - Anonyymi
Mulla oli sama vika, vaihdoin imu kaulan tiivisteet niin alkoi heti toimia paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923508
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442877Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202087- 1152005
- 621964