Eli miten saa kyseisen viritinvahvarin tietokoneeseen?
Yamaha RX-V363 viritinvahvistin tietokoneeseen?
5
1125
Vastaukset
- lineoutin kytket
vahvarin lineinniin. Travitset kaapelin, jossa on 3.6 mm urosstereoplugi ja toisessa päässä 2 kkpl urosrcaliitintä.
Jos käytät pc:tä nauhurina, niin vastaavasti kytket vahvistimen lineoutin tietokoneen lineinniin.- Minä vaan
Piuha on ja sitä on kokeiltu joka reikään tietokoneessa sekä vahvarissa eikä kuulu ääni...
- ja...
Minä vaan kirjoitti:
Piuha on ja sitä on kokeiltu joka reikään tietokoneessa sekä vahvarissa eikä kuulu ääni...
mieti....
- Minä vaan
ja... kirjoitti:
mieti....
Vääntäkää mulle perinpohjin rautalangasta se ohje...Jos jollai viel sattuis olee samanlaine vahvari joka ois liittettynä tietsikkaa ni osais varmaa neuvoo?Oon kokeillu vaik mitä..Säätäny tietsikan asetuksia,vahvarin asetuksia...
- Minä vaan
Minä vaan kirjoitti:
Vääntäkää mulle perinpohjin rautalangasta se ohje...Jos jollai viel sattuis olee samanlaine vahvari joka ois liittettynä tietsikkaa ni osais varmaa neuvoo?Oon kokeillu vaik mitä..Säätäny tietsikan asetuksia,vahvarin asetuksia...
Toimii :-) Tietsikkaa piti säätää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918