Olin sisareni poikien vahtina.
Pihalla leikimme ja puuhastelimme kaikenmoista.
Pojat rupesivat sitten jahtaamaan toisia leikkimielellä, jolloin nuorempi 1,6w kompastui jalkoihinsa ja rupesi itkemään.
Autoin isoveljen2,8w vesselin ylös, isoveljen samalla todeten pikkuvanhasti: "Semmost se elämä on."
Sellaista elämä on
ainakin meillä
2
648
Vastaukset
- minä vain selkeytän
Pahoittelen kirjoitusvirhettä
Pitäisi lukea autoin isoveljen kanssa vesselin ylös... (toivottavasti selkeytyi :) )- Niikunää
Mun 6v poika itkee ja kiljuu yleensä suureen ääneen, kun vähänkin kolahtaa. Yks päivä olkkarista kuului kolinaa. Kun menin katsomaan, poika makas selällään ja totes hitaasti: "näin siinä käy." ... kun tekee jotain kiellettyä, kuten skeittaa sisällä. Varoitus meni kantapään kautta perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663442Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463272Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1443202- 522698
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271890- 481666
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881579Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401555- 391370