Olin sisareni poikien vahtina.
Pihalla leikimme ja puuhastelimme kaikenmoista.
Pojat rupesivat sitten jahtaamaan toisia leikkimielellä, jolloin nuorempi 1,6w kompastui jalkoihinsa ja rupesi itkemään.
Autoin isoveljen2,8w vesselin ylös, isoveljen samalla todeten pikkuvanhasti: "Semmost se elämä on."
Sellaista elämä on
ainakin meillä
2
641
Vastaukset
- minä vain selkeytän
Pahoittelen kirjoitusvirhettä
Pitäisi lukea autoin isoveljen kanssa vesselin ylös... (toivottavasti selkeytyi :) )- Niikunää
Mun 6v poika itkee ja kiljuu yleensä suureen ääneen, kun vähänkin kolahtaa. Yks päivä olkkarista kuului kolinaa. Kun menin katsomaan, poika makas selällään ja totes hitaasti: "näin siinä käy." ... kun tekee jotain kiellettyä, kuten skeittaa sisällä. Varoitus meni kantapään kautta perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087861
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1286264- 835267
- 1414613
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113250- 633085
- 683061
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112492- 612457
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562096