Kuinka tunnistaa (lukioikäisissä) pojissa mahdollisen kiinnostuksen? Itse olen biseksuaali, ja katseita on tullut vaihdeltua yhden kanssa nyt jonkin aikaa. Ei kuitenkaan kumpikaan ole ottanut ensimmäistä askelta. Mietin nyt, onko tuollainen katseiden vaihtelu (ilman keskustelua) tavallista hetero-poikien kesken. Joskus kyseisen henkilön kanssa juttelen, lähinnä kuitenkin internetin välityksellä.
Välillä jutut todella syvällisiä, välillä taas kyseinen henkilö on lähestulkoon luotaan työntävä. Hmm.. En kuitenkaan ole muiden poikien itseäni huomannut katselevan yhtä paljon, joten toiveita ilmassa minulla.. Turhaan?
Kuinka
33
1187
Vastaukset
- amisheppu
Tälläisiä me nuoret ollaan
- Onko
Eli toiveajatteluako? Iselläni melko sama tilanne. Miten voisi tehdä aloitteen?
- adsgasdgsgh
Onko kirjoitti:
Eli toiveajatteluako? Iselläni melko sama tilanne. Miten voisi tehdä aloitteen?
Aloita vaikkapa puhumalla, sitten etene flirttailuun, ja katso toisen reaktiota. Jos se ei siitä hätkähdä, niin jatka vain..
- voisi
Tähän voisi joku samassa tilanteessa ollut / oleva vastailla. Luultavasti tuo tilanne on aika yleinen.
- mää kysyn vaan
Osaako kukaan sanoo miten erottaa hetero-fruittarin ja homo-fruittarin?
Kiitoksia JÄRKEVISTÄ vastauksista. Paskanpuhujat älkööt vaivautuko. :)- miiiii
Tämähän se askarruttaa minuakin. Tietenkään ei voi olettaa, että kaikille pätisivät samat säännöt. Ulkonäöstä on vaikea päätellä ainakin, kun fruittarit pukeutuvat melko samanlaisesti (itsekkin olen hieman fruity, ehkä ennemmin kuitenkin metroseksuuali). Hitto kun ei osaa lukea toisten ajatuksia. Tavallaan kuitenkin jos saisi kysyttyä, sillä saisi selvyyden. Eri asia suhtautuisiko tosissaan tms.. Hittooooooo.. Oikeasti, tässä on tuskasteltu ihastuksen kanssa jo n. 1 vuosi, ja jotain pitäis tehdä, ettei ainakaan jumitu tähän elämän vaiheeseen. Kun tunnillakin asiat pyörii muualla kuin englannin kieliopissa, kun Hän istuskelee luokkahuoneen nurkassa.. :/ Tunne on kuitenkin tavallaan aika ihana. Mutta jotain kehitystä olisi suotava tapahtua. Oikeastaan, sitä on tapahtunut paljonkin, tutustumalla edes vähän.. Noh.. Hitto.. Jotain tarttis tehdä. Olo on aika teini, vaikka muuten olen yleensä "ikäistäni kypsempi". Heh, sinänsä aika teiniä sanoa niin..
- mää vaan kysyn
miiiii kirjoitti:
Tämähän se askarruttaa minuakin. Tietenkään ei voi olettaa, että kaikille pätisivät samat säännöt. Ulkonäöstä on vaikea päätellä ainakin, kun fruittarit pukeutuvat melko samanlaisesti (itsekkin olen hieman fruity, ehkä ennemmin kuitenkin metroseksuuali). Hitto kun ei osaa lukea toisten ajatuksia. Tavallaan kuitenkin jos saisi kysyttyä, sillä saisi selvyyden. Eri asia suhtautuisiko tosissaan tms.. Hittooooooo.. Oikeasti, tässä on tuskasteltu ihastuksen kanssa jo n. 1 vuosi, ja jotain pitäis tehdä, ettei ainakaan jumitu tähän elämän vaiheeseen. Kun tunnillakin asiat pyörii muualla kuin englannin kieliopissa, kun Hän istuskelee luokkahuoneen nurkassa.. :/ Tunne on kuitenkin tavallaan aika ihana. Mutta jotain kehitystä olisi suotava tapahtua. Oikeastaan, sitä on tapahtunut paljonkin, tutustumalla edes vähän.. Noh.. Hitto.. Jotain tarttis tehdä. Olo on aika teini, vaikka muuten olen yleensä "ikäistäni kypsempi". Heh, sinänsä aika teiniä sanoa niin..
"Oikeasti, tässä on tuskasteltu ihastuksen..."
Minkäs näköönen se ihastus on? - Miiiii
mää vaan kysyn kirjoitti:
"Oikeasti, tässä on tuskasteltu ihastuksen..."
Minkäs näköönen se ihastus on?Oletatko, että mahdollisesti tunnistaisit minut? Voin antaa muutama tuntomerkkiä (jotka tosin pätevät niin hiton moniin suomalaisista että..) siniharmaat simät, melko normaali ruumiinrakenne, ehkä kuitenkin hieman pyöreä, mutta ei, ei läski, ja melko urheilullinen.
- Miiiii
Miiiii kirjoitti:
Oletatko, että mahdollisesti tunnistaisit minut? Voin antaa muutama tuntomerkkiä (jotka tosin pätevät niin hiton moniin suomalaisista että..) siniharmaat simät, melko normaali ruumiinrakenne, ehkä kuitenkin hieman pyöreä, mutta ei, ei läski, ja melko urheilullinen.
Niin, siis tunnistat kenties itsi noista ja sitten minut.. Sitä tarkoitin, tuon voisi tulkita, että itse olen tuon näköinen.
- mää sanon vaan
Miiiii kirjoitti:
Niin, siis tunnistat kenties itsi noista ja sitten minut.. Sitä tarkoitin, tuon voisi tulkita, että itse olen tuon näköinen.
sinisilmäinen ja 197 cm pitkä ja hoikka, kuten useat minun pituiset. Kysyin vain että olisin voinu vähän hahmottaa ihastustasi.
:) - Miiiii
mää sanon vaan kirjoitti:
sinisilmäinen ja 197 cm pitkä ja hoikka, kuten useat minun pituiset. Kysyin vain että olisin voinu vähän hahmottaa ihastustasi.
:)Joo, hieman fruitahtava poika kyseessä, mitä vaatetukseen tulee. Ei kuitenkaan ihan trendien mukaan menevä, vaan ennemminkin.. Elegantti, kuitenkin rento tyyli. Oih..
- itsekin ajattelen
Miiiii kirjoitti:
Joo, hieman fruitahtava poika kyseessä, mitä vaatetukseen tulee. Ei kuitenkaan ihan trendien mukaan menevä, vaan ennemminkin.. Elegantti, kuitenkin rento tyyli. Oih..
joskus tälläisiä omasta luokkalaisesta, joka on.... OIH.... :)
- Miiiii
itsekin ajattelen kirjoitti:
joskus tälläisiä omasta luokkalaisesta, joka on.... OIH.... :)
Niinpä. Oih ^^
- Calle C
Ei sitä seksuaalista kiinnostusta voi välttämättä tunnistaa.
Päivittäinen kommuniointi ihmisten kanssa on välttämätöntä.
Se on eri asia miten ne katseet sitten tulkitaan. Jos porukasta alle 10% on homppeleita niin siitä voi vetää johtopäätöksiä seksuaalisuuden suuntaan.
Kaikki "siihen malliin" katselijat ei ole välttämättä hakeutumassa sänkyyn, eikä edes puoletkaan..
Ei niitä kommunikoitenja voi mitenkään tapahtua ilman katseiden vaihtoja.
Jos et katsele olet syrjäänvetäytyvä, jos katselet liikaa olet itsesi tyrkyttäjä. Koita sovittaa itsesi välimaastoon että et tule huomatuksi tai kritisoiduksi.
-C- Stalker*
Kuules C, niit katseita on todella erilaisia.
- Miiiii
Stalker* kirjoitti:
Kuules C, niit katseita on todella erilaisia.
Indeed. Tosin, miten erottaa ne toisistaan?
- mukavaheppusi
Miiiii kirjoitti:
Indeed. Tosin, miten erottaa ne toisistaan?
Jos se vinkaa silmää niin se varmaan jotain tarkoittaa
- Miiiii
mukavaheppusi kirjoitti:
Jos se vinkaa silmää niin se varmaan jotain tarkoittaa
Tuollainen merkki olisi ihan hiton selvä. En itsekkään uskaltaisi tehdä sitä. Ja tämä ei ainakaan ole julkihomo/bi.
- fgfgffg
Oo varovainen, jos alat flirttailemaan ja toi sun kaveris ei olekaan homo/bi, ja sit se menee kertomaan muille sen kavereille... Kohta koko koulu tietää ja sulle tulee tosi tuskaset oltavat kun joudut kuulla homottelua joka ikinen päivä
- .........
no ei kai nyt lukiossa sentään..
- Näinhän se
......... kirjoitti:
no ei kai nyt lukiossa sentään..
on lukiossa tai amiksessa. Jos saat tämän leiman niin elämästäsi tehdään vaikeata. Mä tunnen yhden joka meni avartumaan kaverilleen, mikä oli suuri virhe, sillä parin minuutin jälkeen tämä suosittu poika oli tippunut monta arvojärjestys- porrasta alas. Jopa hänen entiset kaverinsa heittivät hänet samana päivänä vielä jokeen.
- varovaisuutta
Näinhän se kirjoitti:
on lukiossa tai amiksessa. Jos saat tämän leiman niin elämästäsi tehdään vaikeata. Mä tunnen yhden joka meni avartumaan kaverilleen, mikä oli suuri virhe, sillä parin minuutin jälkeen tämä suosittu poika oli tippunut monta arvojärjestys- porrasta alas. Jopa hänen entiset kaverinsa heittivät hänet samana päivänä vielä jokeen.
kyllä kannattaa olla aloitteellisuudessaan varovainen, mieluummin odottaisin toiselta aloitetta ja jos silloin tuntuu asia varmalta, niin silloin voi heittäytyä kisailuun mukaan
- Miiiii
varovaisuutta kirjoitti:
kyllä kannattaa olla aloitteellisuudessaan varovainen, mieluummin odottaisin toiselta aloitetta ja jos silloin tuntuu asia varmalta, niin silloin voi heittäytyä kisailuun mukaan
Mitäs jos koko elämä menee siinä, että odottaa toisen aloitetta? En ole ikinä suuntautumistani peitellyt, ja ei se ainakaan kavereille tullut yllätyksenä. Tai yhdelle oikeastaan tuli, ja se ei ole sitä vielä oikein sisäistänyt. Mutta en mä voi pelätä muiden reaktioita koko ikääni..
- Miiiii
Miiiii kirjoitti:
Mitäs jos koko elämä menee siinä, että odottaa toisen aloitetta? En ole ikinä suuntautumistani peitellyt, ja ei se ainakaan kavereille tullut yllätyksenä. Tai yhdelle oikeastaan tuli, ja se ei ole sitä vielä oikein sisäistänyt. Mutta en mä voi pelätä muiden reaktioita koko ikääni..
Niin siis ihastukseni ei ole kaverini. Eikä pakosti tiedä edes suuntautumisestani.
- mukawaheppu
Miiiii kirjoitti:
Niin siis ihastukseni ei ole kaverini. Eikä pakosti tiedä edes suuntautumisestani.
että tämä heppu lätkäsee turpaan, jos menet avartumaan sille.
- "varovaisuutta"
Miiiii kirjoitti:
sittenhän sinulla ei ole mitään menetettävää, jos kerran suuntautumisesi on muitten tiedossa, siitä vaan keskustelemaan, varsinkin kun kerran kaveri on samalla luokalla, muuten et pääse asiassasi eteenpäin, muuten noin yleensä ei kyllä kannata jäädä odottamaan toisilta aloitteita, ei muuta kuin "kiinni kuin sika limppuun"
- Miiiii
mukawaheppu kirjoitti:
että tämä heppu lätkäsee turpaan, jos menet avartumaan sille.
Sanotaan nyt vaikka että hän on hyvä tuttu. En usko että hän olisi niin idiootti että löisi. Ainakin yleensä ottaen hän on viisas.
- Sama ongelma
"varovaisuutta" kirjoitti:
sittenhän sinulla ei ole mitään menetettävää, jos kerran suuntautumisesi on muitten tiedossa, siitä vaan keskustelemaan, varsinkin kun kerran kaveri on samalla luokalla, muuten et pääse asiassasi eteenpäin, muuten noin yleensä ei kyllä kannata jäädä odottamaan toisilta aloitteita, ei muuta kuin "kiinni kuin sika limppuun"
Mutta miten..
- samassa tilanteessa ollut
itse olen myös ollut samankaltaisessa tilanteessa, enkä saannut kerrottua sitä ihastukselleni ja se jäi harmittamaan, etenkin kun sain myöhemmin lukion jälkeen kuulla että tämä ihastukseni onkin homo ja seurustelee toisen pojan kanssa. olimme todella hyviä ystäviä lukion aikana ja jos olisin kertnut tunteistani hänelle olisi siitä ehkä myöhemmin tullutkin jotain. joten älä tee samaa virhettä kuin minä vaan tee aloite hänen kanssaan.
- Miiiii
Sain eilen kyydin häneltä kauppaan.. Hihii..
- mukawaheppu
Miiiii kirjoitti:
Sain eilen kyydin häneltä kauppaan.. Hihii..
Onneks olkoon
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350